Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker dat de bak bijna af is!!
Vroeger vond Furia het ook prima als ik daar in de omgeving kwam, maar nu wordt ie best boos dan, hij vind het iig niet lekker 

Misschien staat ie al lang te koop?
Was gezellig je ff te zien, als je dr nog eens bent zal ik Furia uiteraard uitgebreid showen, ook ohz dan maar 
Had je van hem ook nog wat foto's gemaakt?

dus helemaal super!

Na een weekje zijn nu dan eindelijk de foto's binnen! Sanne haar buikgriep werkte niet mee
en koste een hoop tijd.. maar wat is dat laaaaaaaaaaaaaaang wachten dan zeg, als je zo benieuwd ben
. Maar jullie hebben al 1 voorproefje..
Ben er ZO BLIJ mee
. Helemaal verliefd op mn paard als ik er naar kijk haha. Zitten zoveel ontzettend leuke tussen.. Ik maak zo meteen een topic aan! Thanks iedereen al voor de waanzinnig leuke reacties van jullie
*trots*
. Ik reageer zo gelijk
. Enne, Jas is lief he
. En Fuur ook nog ontmoet, grrr jij wel
Ik moet ook nog steeds langs!
.
! haha
Anders is X ff uitgegroeid
. Die nek, echt stoer man!!! Hij is echt veeeel meer paard geworden, knapperd
.
. En nu je een trailer hebt.... haha
Je bent altijd welkom!!
Morrie in portret straks!
. Die zal wel een bere conditie hebben
. Ik heb nog 3 maanden op Chico een beetje op peil te krijgen, moet wel lukken denk ik! Leuk foto's, altijd leuk fuur te zien
. En ik wil een topic aan maken
. Dus sorry sorry als ik je vergeten ben, maar dat maak ik de volgende x weer goed
.
. Ze zijn mooi
. Teminste, vind ik, ben er heeeeeeeeeeel blij mee!!! Maar uploaden duurt wel lang zeg
.
(ben namelijk erg benieuwd naar wat jij de mooiste foto's vind)