Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ze kan me soms gewoon omver lopen... zomaar, omdak me haar bezig ben of omda ze in de verte iets "interessants" ziet
Die kleine meid...

! Nu zit ze helemààl andere dingen te zeggen dan toen dat paard te koop stond. Ze weet niets...! Ik vroeg een foto van de hengst die haar gedekt heeft, zei ze doodleuk dat ze die hengst maar 1,5 maand gehad heeft en daarna verkocht. Geen naam, nr. van de kopers, niets... Ze weet langs geen kanten wannéér ze die hengst kocht of verkocht.
Komaan, zeg, tis toch nie moeilijk om een vlaming me ne NL-er te onderscheiden (nie kwaad bedoeld!).
, heb enkel een voornaam en gsm-nr van da vrouwmens

poes schreef:Wat ik dit paard momenteel waard vind? Iets minder dan de prijs van het veulen wegens het risico. Maar eigenlijk zou ik er niks voor gegeven hebben aangezien ze niet goed is. Ik ken mensen die een zeer leuke fries zonder papier hebben, waar niks aan scheelt, hij was 4 en goed zadelmak gemaakt, alles voor 400 euro...
Kinke schreef:Amigotje, kun je haar adres niet vinden via internet, je hebt haar telefoonnummer immers??