ik mag dan pas 23 zijn, maar ik ben ook echt nog van de ouwe stempel, 20 min heen- en 20 terugfietsen vanaf mijn verzorgpony, met hagelstormen, sneeuw, ijzel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
redina schreef:niet dat ik gevoeld heb dinkeygirl.
ik ben ook heel benieuwd hoe hij loopt als hij bekapt is en hoe hij eruit ziet over een tijdje.
als ik hem zou kopen. (lees als hihi) dan wil ik hem 3 x per week gaan longeren voor een paar maanden.
en wat grondwerk doen. nog even uitlaten groeien en bij laten komen.
hij was op zijn rug wat mager. maar dat zie je niet op de foto.
je kon zijn ruggegraat goed voelen zeg maar.
maar hij was zoooo lief. echt zo braaf
kjoetie schreef:@redina: dat is bij Ravensbos he?
ik mag dan pas 23 zijn, maar ik ben ook echt nog van de ouwe stempel, 20 min heen- en 20 terugfietsen vanaf mijn verzorgpony, met hagelstormen, sneeuw, ijzelsappelen op levensgevaarlijke pony's om maar wat te verzorgen te hebben, echt schandalig misbruikt worden door eigenaren omdat je maar zo graag bij de paarden wilt zijn.... 65 stallen mesten om een uurtje te mogen hobbelen op een manegepony op zondag
wat dat betreft heb k ook het idee dat de ponykinders van tegenwoordig niet meer zo zijn. Maar ondanks dat ik veel verder zou kunnen zijn geweest met goede begeleiding en de kans om veel te kunnen lessen, ben ik heel blij met die tijd, want het heeft me wel gevormd, en des te meer waardeer ik het nu dat ik zo dadelijk echt een eigen paardje heb
Die goeie ouwe tijd, met mijn vriendinnetje met een knapzak met drinken en appels en liga's uren en uren door de bossen zwerven, omstebeurt rijdend op een idiote welsh van 1.20 m die je probeerde te vermoorden als je hem uit de wei wilde halen
nostalgie
redina schreef:kjoetie jou avatar trouwens. waar komt die vandaan?
van een schilderij of zo?
DinkeyGirl schreef:redina schreef:kjoetie jou avatar trouwens. waar komt die vandaan?
van een schilderij of zo?
Als ik het goed heb gezien is dat Wesseltje maar dan even gephotoshopt
nickyu schreef:omg wat heerlijk herkenbaar![]()
vergeet de achteruit niet
man wat heb ik op mijn 1e verzogpony kilometers
in de achter uit gezeten (maar dan draaide ik die K knol wel om naar de kant die ik opwilde)