Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Thomas komt af van de hengst Teun van de Wilhelminahoeve, Teun is een Zwartbruine zoon van de hengst TEST uit de keiharde merrie TREES
[ Kartouche x Adonis X Vazal ] van een oud Zeeuwse lijn waaruit meerdere Groninger paarden zijn gekomen.
voor geen goud wil ik hem kwijt. Groetjes van brietje[[img]http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=YRHA3RHP
Thomas is Zwart geboren maar hoe ouder hij

.!!
).
.
) Heb je haar toevallig bij fam. v/d Berg gekocht?

) Ik heb haar gewoon vernoemd naar de romeinse godin Minerva
.
Cynderella81 schreef:Dus heb nu 2 kleindochters van Legaat, en ben daar erg blij mee![]()
Ik zou graag foto's plaatsen, maar dat lukt me helaas niet.

)
)Cynderella81 schreef:He Boldly dank je wel hoor! (altijd handig zo'n stalgenoot op Bokt)
Als je zin hebt...... zou je dan nog een foto erop willen zetten?
(Ik vind die ene waar ze naast mams staat en dr linker beentje optilt erg schattig. Het is die 2e foto van onder op onze eigen site)
@Nimber; oké weet ik dat ook weer (toch maar even langs de videotheek..... ben wel nieuwsgierig geworden)
:
Handig toch he, die stalgenoten!

Cynderella81 schreef:@Nimber; nou nee eigenlijk niet uit Harry Potter (komt daar ook een Minerva in voor dan??) Ik heb haar gewoon vernoemd naar de romeinse godin Minerva
![]()
. Lekker toepasselijk (zoals zo vaak bij Rowling), want het is echt zo`n wijs, gecontroleerd en schijnbaar superstreng wijf dat ineens retefanatiek kan worden als 'haar' clubje goed presteert in haar favo sport
.

Stond toch wel even heel raar te kijken.
..) 

).

.
, maar was een onwijs brutale etter die continu op z`n achterbeentjes stond wanneer iets hem niet aanstond. We hebben maar meteen de harde aanpak in de strijd gegooid en sindsdien is hij net zo`n wandelend pluchebeest als zijn familieleden
.
.