Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:Nadine heeft volgens mij een ongebroken trens voor pluis ?
_mexx_lady_ schreef:Ik heb jullie topic al een paar keer bekeken en ik ben verliefd! Wat is dat een heerlijk beest!
Ik kan niet wachten trouwens! In november gaan we naar Schotland op vakantie en daar een stal gevonden die clydes verkoopt. Moest tegen die tijd maar weer een berichtje doen om er afspraak te maken om te gaan kijken!
Diedelo schreef:_mexx_lady_ schreef:Ik heb jullie topic al een paar keer bekeken en ik ben verliefd! Wat is dat een heerlijk beest!
Ik kan niet wachten trouwens! In november gaan we naar Schotland op vakantie en daar een stal gevonden die clydes verkoopt. Moest tegen die tijd maar weer een berichtje doen om er afspraak te maken om te gaan kijken!
Strathorn Farm Stables toevallig? Daar hebben wij op vakantie gereden. Hele mooie en lieve paarden en die mensen hebben heel veel liefde voor het ras
_mexx_lady_ schreef:Ik heb jullie topic al een paar keer bekeken en ik ben verliefd! Wat is dat een heerlijk beest!