Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hananass schreef:Gaaf hoor Barb! Al eerder zo ver gekomen met een fries?
Heel veel succes Janneke584! Ben je er klaar voor![]()
AnneJ1995, Knappe fries hoor! Hoe oud is ze? Hopelijk kun je weer aan de slag met je nieuwe zadel. Wat voor zadel heb je gekocht?
Mijn wedstrijddoel 2018 is alle punten binnenhalen voor het M2 en Z1 startgerechtigd zijn. Hopelijk kunnen we aan het einde van het jaar nog ons debuut maken, maar ik ga niet haasten. Ik wil dit jaar juist wat meer variëren, zoals het springen meer gaan oppakken.
Hananass schreef:Caro_MarjaH wat leuk om eens een ander doel te hebben! Trec lijkt mij ook ontzettend leuk om een keer te doen! Alvast veel succes aankomende zaterdag. Is er een reden dat je gestopt bent met dressuur?
Hananass schreef:Nou AnneJ1995, de 1.30 gaan we niet halen, maar hij heeft voor een fries wel talent. Hij vindt het heel leuk om te doen en zijn techniek lijkt ook steeds beter te worden (natuurlijk niet zo goed als een 'normale'). Ik heb mijn springinstructeur wel doen verbazen met Gerret
Helaas heb ik geen betere foto, maar om een kleine impressie te geven;
[ [url=m/K04iYs.png]Afbeelding[/url] ]
Caro_MarjaH wat leuk om eens een ander doel te hebben! Trec lijkt mij ook ontzettend leuk om een keer te doen! Alvast veel succes aankomende zaterdag. Is er een reden dat je gestopt bent met dressuur?
hannelover schreef:ons wedstrijddoel voor 2018 is toch wel M2 starten maar dat gaat denk ik wel lukken en als dat nou heel goed gaat doen we denk ik ook nog mee aan de KNHS/KFPS kampioenschappen.
alvast heel veel succes verder in het ZZlicht barb! echt super goed ook dat je ubehaupt al zo ver bent gekomen!
wat een knap paard heb je Anne!
iedereen ook heel veel succes tijdens hun debuut met hun nieuwe toppers in 2018!
welkom besje15![]()
gaat he alweer beter sant met je been?
wat super geertje!
oeh wat gaaf Caro_marjaH! Trec lijkt me echt heel leuk!
sowhee bananas die springt hoog![]()
wauw blizzard die van jou ook al, leuk!
gefeliciteerd QueenE!
wij zijn op de 23e in Zoelen gestart op 1 vd laatste selectie wedstrijden voor het KFPS. tot nu toe stond ik in het m1 op de eerste plaats in het klassement!maar tijdens de afgelopen wedstrijd zijn we 5e geworden dus zullen we wel iets zakken maar ik denk dat we wel naar Sonnega mogen aangezien we nog 1 extra wedstrijd gaan rijden
we waren afgelopen zaterdag dus 5e met 188,5 en in de tweede proef(HC) 2e met 198! blij met de punten allen had ik een wat minder gevoel over de eerste proef maar dat zie je wel een beetje in de punten terug
onze 'huisfotograaf' was er ook weer bij dus ik heb nog wat hele mooie fotos
![]()
![]()
[ [url=m/SdhStn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fPcMa0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pb8Hk1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Azqlf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melewel94 schreef:Vandaag mijn ‘laatste’ B proefje gereden.
Ze was aardig overstuur tijdens de proef, ging helemaal hangen en schudden met dr hoofd. Met Momenten ging het goed en had ik dr op 2 pinken, maar de rest was het rennen en gassen... ze ging zelfs wat bokken tijdens de galopdoet ie anders nooit zeggen ze wel eens he
![]()
Heb alles maar genomen zoals het was, ene onderdeel niet goed, jammer dan hup naar de volgende.
Ik ben natuurlijk niet echt heel blij naar huis gegaan met wat ze allemaal uitspookte daar in de ring, want ben anders gewend van dr. Maar goed, volgende keer beter!
Beetje het nadeel van ‘bijrijder’ zijnde, je kan zelf niks ‘beslissen’... als het aan mij lag nam ik ze iedere week/om de week naar vreemd terrein, of wat anders... eigen schema etc.. maar mag niet klagen uiteindelijk met haar want tis zo een schat![]()
We gaan even een tandje terug nemen en gewoon L trainen, want we waren al eigenlijk thuis met M bezig, en dat zal haar de das omdoen... even terug de basis bevestigenhet moet natuurlijk ook leuk blijven voor haar