Dit zijn mijn merrie Klasiena G en haar hengstenveulen Alpha fan Huitema. Deze foto's zijn al iets ouder, Alpha was hier 6 weken. Inmiddels is hij vandaag alweer 3 maanden geworden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SCC schreef:yke_lover schreef:wauw Captain super mooie foto's en wat een omgeving
Ziet er super goed uit Gett!! wat loopt die fijn op de foto te zien
Ik dacht dat Sin juist heel braaf was tijdens de dorpsfeest, of lees ik nu dingen helemaal verkeerd?![]()
Vanwege school en werk heb ik aardig drukGelukkig gaat het rijden super goed
Mijn moeder heeft Cure-mok pillen gekregen van iemand die kent van sporten. nu mag ik lekker elke ochtend om half 7 met de bus naar Yke en haar die pillen geven en dan met de bus naar school
![]()
moet alleen nog even kijken hoe ik dat 's avonds ga doen, alles voor Yke
Hier nog een sexy foto van Yke![]()
![]()
[ [url=m/Oej4BZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
haha sexy paard zo op de foto![]()
je leest mijn bericht denk ik een beetje verkeerd.
ik zei dat ze super braaf en rustig is. dat ondanks de feesttent en dorpsfeest.
(ik kan letterlijk mijn instructie niet verstaan omdat de muziek soms zo luid staat of dat de mensen zo hard schreeuwen en juichen) en paardje loopt gewoon rustig op dr gemak haar rondje en geeft geen kik.
yke_lover schreef:@Gett, ja ik heb het erg druk maar dat heb ik er wel voor overJaa ga ik zeker doen!!
Even een vraagje aan iedereeeen
Mijn moeder kreeg als tip te horen van iemand: "Jouw dochter kan beter dressuur rijden in Friesland met haar fries. Daar worden ze meer gewaardeerd."
Dat zet mij nu toch echt aan het denkenZou dat echt zo zijn? dat ik als ik in Friesland ga rijden dat ik meer punten krijg, omdat ze daar meer van friezen houden??
Aan de ene kant wel logisch. De fries paard is daar ontstaan, maar aan de andere kant krijg ik ook best vaak het gevoel dat ik minder punten krijg omdat ik een fries rij.
Wat denken jullie???