Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DD
Maar ik heb ook een aantal leuke jonkies gezien en een hele leuke ervaren schimmel. Dus ik moet er nog even een nachtje over slapen.

Ik kom gewoon met mijn roestkar naar Portugal en blijf daar !
) maar hier kreeg ik echt een nare smaak van in mijn mond. Heb het paardje nog wel geprobeerd maar hij was ook erg hard in de mind. Ze lieten ook nog een leuk schimmeltje zien, dat vond ik echt een schatje, maar die liep niet helemaal zuiver en had ook een grote schiefel op z'n achterbeen. Hij was wel spotgoedkoop maar ik zag dat niet zitten, moet tenslotte een showpaard hebben dat nog een aantal jaar mee kan draaien. Was wel echt een lieffie, als ik de loterij win zou ik 'm zo gaan halen, kan ie hier lekker komen grasmaaien.

Toch maar weer te zien dat Luso's fantastisch zijn maar dat je ze wel een beetje degelijk moet rijden, haha. Gelukkig kon de vriendin er wel om lachen, was toch een goede eye opener dat ze maar weer eens lessen moest gaan volgen. 

Spanje was wel onprettig, we zijn twee keer gestopt bij een tankstation vlakbij de grens met Frankrijk en daar hing allemaal wazig volk rond. Soort zwervers ofzo, maar wel raar bij tankstations aan de snelweg.
(sorry, nu stel ik vast de Bokkers teleur die al op het punt stonden om naar Portugal te racen, haha) en gaan mijn collega's voor de luso-arabe. Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang!