Geeske, hier was ze nog niet beleerd en longeerde ik haar. Nu is ze beleerd en rijdt ik haar, super leuke merrie om te rijden!
JSML
Geplaatst: 11-10-15 17:13
Vandaag even samen met Tynke genieten in het zonnetje
Loveskary
Geplaatst: 11-10-15 17:28
Hier de mijne nu weer 2 jaar oude hengst. Vader is Wytse 426,moeder is Harmke. Zit een papier bij voor de rest niet zo belangrijk dat papier. De mijne heet Zafir.
Ik wilde altijd al iets aparts en nu heb ik dat. Hoef ik ook niet bang te zijn dat ik me paard kwijt raak bij zon mega strand rit van friezen paarden.
chriske
Geplaatst: 11-10-15 19:15
Wauw wat komen er weer meer friesjes voorbij!
Voor mijn verjaardag een onwijs leuke deken gehad voor mijn meisje, word er zo vrolijk van haha
0 grams heeft ook geen zin en zorgt er alleen maar voor dat ze het koud krijgen. De haren kunnen nl niet meer omhoog gaan staan en het deken zelf geeft geen warmte. Dan inderdaad beter een 20 grams.
sinds een jaar rijd ik een pittige friesche dame bij: Geisje, Fabe 348 x Ouke 313 op veulenkeuring een 2e premie zo lijkt ze los niet veel, zo kan ze je onder het zadel een geweldig gevoel geven, heb daar alleen even geen fotos van, maar manman wat kan die lopen zeg, dat had ik eeecht nie verwacht. ben helemaaaal geen friezen fan, zou er ook nooit een voor me zelf kopen, maar wel heel blij dat ik de kans heb gekregen haar te rijden
Voor wat dient die horsehood hannelover? Heel mooie dame heb je daar bettyvn! Heerlijk veel sok, vind ik echt geweldig om te zien
hannelover
Geplaatst: 16-10-15 06:51
Hanna_94 schreef:
Voor wat dient die horsehood hannelover?
mijn paard schuurt heel erg en als ik dan klitwortel ofzo op dr manen doe jeukt het alleen nog maar meer omdat dat klitwortel stof aantrekt en dit zorgt ervoor dat er dus geen stof op komt
Ik heb hier volgens mij eerder gepost. Zo niet, Dut Is Pim:
En om een spam te voorkomen: [ITP] Mijn kanjer door Juliette fotografie! Daar kan je meer plaatjes van de herfst shoot vinden. En in mijn profiel staan links naar allemaal Topics van hem.