Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Angela schreef:Het maakt toch niet uit of een pre uit spanje komt, uit nederland of desnoods uit Amerika?
Goedkoop zijn ze inderdaad wel in spanje, er zijn er genoeg, en crisis drukt de prijzen
nombrado schreef:Angela schreef:Het maakt toch niet uit of een pre uit spanje komt, uit nederland of desnoods uit Amerika?
Goedkoop zijn ze inderdaad wel in spanje, er zijn er genoeg, en crisis drukt de prijzen
oooeeei, niet met je eens hoor....een goeie en gezonde , en dan ook nog groot? zit je al gauw boven de 10000 euro . Crisis of niet.
myandalusier schreef:dali heeft een spaans stamboekbovendien was hij al naar nederland vervoerd voordat hij van ons was. en KWPN is toch geen ras?
Angela schreef:Oke, ze zijn nog steeds niet "goedkoop" (je moet niet verwachten voor 2000 euro een topper te kopen), ", maar wel goedkoper als 10 jaar terug. De kans dat je voor 5000 nu een aardig leuke PRE gaat vinden is nu aanwezig, tien jaar terug had je daar niets voor.
Retjethorse schreef:Nu we het toch even over prijzen hebben en hier mensen zitten die daar verstand van hebben, ben ik benieuwd of mijn 'eisen' voor een PRE haalbaar zijn met mijn budget.
Ik zou maximum 7500 euro willen uitgeven aan het paard. Iets hoger kan wel, maar zeker geen 10.000+.
Mijn eisen zijn:
- merrie (ik zou in de toekomst een veulen willen fokken)
- ongeveer 1.60m, iets hoger of lager maakt niet zoveel uit (ik ben zelf 1.70m)
- liefst geen schimmel (ik vind de kleur werkelijk prachtig, maar ik vrees dat ik ze nooit wit kan houden)
- het liefst een paard dat al ingereden is, dat er al een stuur en een rem op zit. Op zich kan ik het paard ook altijd wegbrengen om te beleren of dit zelf doen met begeleiding.
De bedoeling is om buitenritten te maken en dressuur (al dan niet wedstrijdgericht, ik ben afhankelijk van anderen voor transport).
Cyrina schreef:Ik heb eigenlijk altijd merries te koop. Je kan mijn site in de gaten houden. http://Www.yeguadajuntamente.nl