Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myXanimals schreef:das erg veel werk toch? maar wel goed...
Duhelo schreef:spuiten, paard geeft haar voeten niet, en is panisch voor ieder straaltje water die in de buurt van haar benen komt. zelfs spuiten is een drama helaas ...
ik denk van ze morgen in te bandageren en het product er tussen te gieten tot de bandages ook helemaal nat zijn, en zo een tijdje te laten zitten.
Mijn jongste zal ik wel eens proberen in een kuip water te zetten, die is braaf.
Duhelo schreef:spuiten, paard geeft haar voeten niet, en is panisch voor ieder straaltje water die in de buurt van haar benen komt. zelfs spuiten is een drama helaas ...
ik denk van ze morgen in te bandageren en het product er tussen te gieten tot de bandages ook helemaal nat zijn, en zo een tijdje te laten zitten.
Mijn jongste zal ik wel eens proberen in een kuip water te zetten, die is braaf.
Duhelo schreef:spuiten in een spuit zonder naald is ook geen doen, met de sarnacuran moet je de sokken echt doorweken, dus met zon spuitje blijf ik bezig, en moet ik alsnog veel te dicht komen (te dicht komen is op een plaats waar ze me kan raken, paard slaat gericht)