Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hopelijk gedraagd iedereen zich vanaf nu
.
. Vannochtend lag er nog sneeuw op de auto's maar dat is nu gelukkig wel weer aan het dooien! Gisteravond moest ik ook al door een sneeuwstorm rijden naar de kroeg, vond het echt drie keer niks! Gelukkig bleef het niet liggen! Al heb ik dan weer liever sneeuw dan ijzel, maar dat is het gelukkig ook niet geworden! Misschien gaan we vandaag even kijken of Shaggy ook springtalent bezit
. De eigenaar van stal zou dat misschien gaan uitproberen
, leek me verstandiger want dan heeft ie iemand in het zadel die weet hoe je op een sprong af moet enz (is instructrice en springt zelf ook fanatiek). Dus ben benieuwd! Balkjes draven vind ie altijd errug leuk, kijken of ie ook enthousiast wordt van een sprongetje!
. Gister had ik het ook zo warm toen ik les had! Lesgeven zal ook wel koud zijn
. Of is het in de binnebak? Dan heb je in ieder geval geen wind
. evdpanne schreef:Van rijden krijg je het wel warm ja. Gister had ik het ook zo warm toen ik les had! Lesgeven zal ook wel koud zijn
. Of is het in de binnebak? Dan heb je in ieder geval geen wind
.
. Ook nog een goede muts en handschoenen en natuurlijk warme schoenen dan moet het toch wel goedkomen
.
. Als je voor jezelf rijd is het je eigen verantwoording, maar vind mensen met dat soort banen ook een soort voorbeeldfunctie hebben. En buiten dat vind ik het ook niet echt verstandig als je met jonge paarden werkt en paarden met trauma
. borderjay schreef:Eerlijk gezegd maakt dat websites als deze toch juist interessant? Beetje discuseren?
Ik heb inmiddels al -tig keer mn meningen bijgesteld.Manieren waarvan ik dacht dat het de juiste waren,maar achteraf toch beter heel anders konden....je bent toch nooit te oud om te leren?Of te oud om vragen te stellen?
Ik weet niet wat jij onder een discussie verstaat, maar als Elise wat zegt (niet eens een heel betoog) en vervolgens knalt er iemand binnen die zegt dat ze een te groot ego heeft, vind ik dat niet echt een discussie
Naar mijn weten bevat een discussie namelijk altijd onderbouwde argumenten. Dus ik ben blij dat de mod het heeft opgeruimd, want wat draagt het bij aan dit topic, helemaal niks. En uit het verleden vind ik gewoon dat we met z'n alle zo langzamerhand wel moeten hebben geleerd dat je dat het beste kan negeren, want anders blijven ze alleen maar doorgaan 

(leuk bedoeld hoor mensen, ken deze persoon wel, voordat jullie wat denken
)
. Gister nog naar de kroeg geweest, was bob.... Heb kennelijk een vriend, althans toen iemand aan een jongen vroeg wie zn vriendin was wijsde die naar mij en zei die zij, vervolgens komt die jongen naar mij toen. Hey leuk je te leren kennen hoe lang hebben jullie al wat dan... Uhm ik weet het zelf ook net pas
. Maar ja maar even uitgelegd dat ik niks met die jongen heb en dat ik eerlijk gezegd gek van hem wordt
. Belt me telkens midden in de nacht, al is ie daar gelukkig nu mee gestopt nadat ik hem vriendelijk heb verzocht dat niet meer te doen
. Het is wel een leuke jongen, maar gewoon jammer dat ie niet weet wat ie wil!
. Suelza schreef:Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...
borderjay schreef:Madelief,mijn reactie over discusseren was niet bedoeld op diegene die het topic kwam vervuilen,maar was een reactie hier op:Suelza schreef:Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...
Ik vind het juíst interessant wat mensen te vertellen hebben over bepaalde methodes/technieken enz...
had niks te maken met degene die in het topic postte
Nouja, dan bedoelde we hetzelfde toch?
Kan ik me er ook niet aan ergeren!!
) en in de meivakantie gaan we met de meiden (iloon, mies mn zus en ik) en de paarden naar de Veluwe!!
Hopelijk blijft het zo!!
Leuke foto hoor! Kan je dat Dito niet leren
hahahaha
mannen en hun richtingsgevoel ook he
. Maar klinkt heerlijk, stoer hoor dat je paardje dat alleen aandurft, die van mij is zo rillerig als ie al een klein stukje voorop moet, voorlopig gaan we nog niet alleen
En leuke foto's, je hebt een knapperd hoor!!
) dan zal ik je een berichtje sturen!
?
Is ook belangrijk!!
:

!!! Nu hij weer wat normaler door de bak gaat haha kunnen we wat meer aan de puntjes werken ipv constant bezig zijn met hem normaal door de bak heen te krijgen