Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evdpanne schreef:Van rijden krijg je het wel warm ja. Gister had ik het ook zo warm toen ik les had! Lesgeven zal ook wel koud zijn
. Of is het in de binnebak? Dan heb je in ieder geval geen wind
.
borderjay schreef:Eerlijk gezegd maakt dat websites als deze toch juist interessant? Beetje discuseren?
Ik heb inmiddels al -tig keer mn meningen bijgesteld.Manieren waarvan ik dacht dat het de juiste waren,maar achteraf toch beter heel anders konden....je bent toch nooit te oud om te leren?Of te oud om vragen te stellen?
Suelza schreef:Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...
borderjay schreef:Madelief,mijn reactie over discusseren was niet bedoeld op diegene die het topic kwam vervuilen,maar was een reactie hier op:Suelza schreef:Wel vind ik dat ik deze methode best ter discussie mag stellen en hier mijn eigen mening over mag hebben. Daarnaast neem ik nog de moeite om naar Ermelo te rijden om te zien en te horen wat hij te zeggen heeft ipv ongenuanceerd te roepen dat het wel of niets is...
Ik vind het juíst interessant wat mensen te vertellen hebben over bepaalde methodes/technieken enz...
had niks te maken met degene die in het topic postte