Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moll schreef:om hem daar langer te houden is gevoel, op het juiste moment toestaan en ophet juiste moment opvangen, dit is iets wat je moet ontwikkelen en ervaren, het is iets wat niet binnen een jaar voor elkaar te krijgen is.
mol
horseyfries schreef:Moll schreef:om hem daar langer te houden is gevoel, op het juiste moment toestaan en ophet juiste moment opvangen, dit is iets wat je moet ontwikkelen en ervaren, het is iets wat niet binnen een jaar voor elkaar te krijgen is.
mol
Mol, even ter herinnering, dit zei je. "Het is iets wat niet binnen een jaar voor elkaar te krijgen is".
Daarmee zeg je dus dat per definitie de juiste houding niet binnen een jaar voor elkaar te krijgen is. Dat is iets heel anders dan je leven lang rijkunstig gevoel blijven ontwikkelen.
Dat je in je hele leven niet uitgeleerd geraakt qua rijkunstig gevoel is voor iedereen wel duidelijk hoop ik, maar dat je de juiste houding niet binnen een jaar voor elkaar zou kunnen krijgen hangt van paard en ruiter combinatie af, maar is met goede instructie in de meeste gevallen echt wel binnen een jaar te bereiken.
En als je het wilt zien: gewoon betalen zoals ieder ander!
horseyfries schreef:Nee Mol, rijkunstig gevoel ontwikkelen is veel meer dan de neus op de juiste plek rijden. Zeg dan gewoon dat je het anders bedoelde dan dat je het schreef, is dat nu zo moeilijk?
Je kunt op mijn kalender kijken waar ik de komende tijd te vinden ben, als je je inschrijft op een clinic kun je zelfs mee komen doen......
Moll schreef:ook, wat ik wil is het jou zien doen op mijn paard, je geeft immers aan dat je het beter kan dan de oude meesters vandaar.
mol
horseyfries schreef:Wat bedoel je met "over de kop" Daisies?
Te diep?
Op de voorhand?
Kin op de borst?
Of nog iets anders?
horseyfries schreef:Hoezo iemands woorden verdraaien? Waar heb ik gezegd dat ik het beter kan dan oude meesters?
Kun je nu echt niet normaal reageren Mol?
Jammer dat je telkens in zo'n leuk topic op deze manier meent te moeten reageren, heb je echt niets beters te doen?
Daisies schreef:horseyfries schreef:Wat bedoel je met "over de kop" Daisies?
Te diep?
Op de voorhand?
Kin op de borst?
Of nog iets anders?
Te lang en te laag. Iedereen laat hier foto's zien van paarden die het neusje ver voor de loodlijn hebben. Bij het inrijden is dit goed en ok. Maar het is wel belangrijk dat je je paard ook leert verzamelen. Hoeveel paarden op hoog niveau lopen er daadwerkelijk voor de loodlijn? er is een juiste aanspanning en de aanspanning va achteren naar voren is goed, dat is uiteindelijk de belangrijkste factor van de sport.. (in mijn ogen he)

Daisies schreef:Ziet er fijn uit in de aanleuning, ik mis op de foto echter nog wel wat activiteit (vat dit aub niet te persoonlijk op)

Ik zie liever die andere foto!