dit was toen we ze net los hadden gelaten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nombrado schreef:lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
Ben ik nou de enige die hem een hoog homo gehalte vind hebben?

. En ook goed mijn temperatuur enz in de gaten houd. En bij de kleinste klachten dan moet ik wel thuis blijven
(als iemand in mijn huishouden het heeft tenminste).
.
Haha!
.

. In alle gevallen staat persoonlijke hygiëne voorop!
. 

En je kanjer leuk op de foto.
Die stoel is ge-weld-dig!
hoi
). Jullie gaan echt niet normaal hard.
) kan er af en toe ook zo lekker charmant bij liggen. Zag in het vorige topic foto's dat je weer lekker aan het rijden bent. Je herstelt nu goed?
Lekker hoor dat je nu weer back to life kan. borderjay schreef:lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
Ben ik nou de enige die hem een hoog homo gehalte vind hebben?

Ik dacht zelfs eigenlijk dat het een meisje was.. maar de paarden waar hij mee op de foto staat 
Géwéldig wat een foto van je kat 
Jee, jullie hebben de smaak wel te pakken zeg!
Bij Des vind ik het nogal meevallen. Haha!
Zo iets...
Beterschap met Furia!
En spul om het leer te onderhouden. Waar heb je Traumeel en uierzalf voor nodig? Wat doen jullie met die thermometer? Ik heb mijn paard nog nooit getempt. Al 27 jaar niet. Mijn oudste paard is 23 geworden.
Ik moest hem toen met antibiotica behandelen tot de wond helemaal dicht was gegroeid. Roest kan heel gemene onstekingen veroorzaken. Hopelijk heeft hij daar geen last van.
Daarom doe ik dat dus niet.
Hij loopt nu ook vaak meer dan 20 minuten echt aan de teugel en ik merk echt dat dat andere spieren voor hem zijn en dat hij dan echt even lang moet daarna. Maar dat mag hè? Ook die spieren moet je trainen. Het gaat elke dag beter! De roze wolk nadert weer en 27 september ga ik het weer proberen in Haarsteeg met hem! Jellie schreef:Jolynn, ik denk erover om reiki 2 in t najaar erbij te doen.
Wat is jouw ervaring daarmee. Zag je t als een soort verreiking?
leuk dat meer mensen hier t gedaan hebben.

Maar dat kan mss