Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Saida_ schreef:En ook niet te vaak wassen! Hooguit regelmatig uitspoelen met alleen water.
Lowara schreef:_Saida_ schreef:En ook niet te vaak wassen! Hooguit regelmatig uitspoelen met alleen water.
juist wel wassen met water EN shampoo, dat ontvet de boel, en zorgt dus voor minder verzilting
Hier van de week lowara's manen gemeten ( 1m86 lange manen![]()
) en gewassen. ben er 2 uur zoet mee geweest,maar ze zijn weer stralend wit!
zal van de week er even een foto zo los van maken, maar is mij teveel werk om " even" die vlecht eruit en erin te maken
Citaat:juist wel wassen met water EN shampoo, dat ontvet de boel, en zorgt dus voor minder verzilting
zal van de week er even een foto zo los van maken, maar is mij teveel werk om " even" die vlecht eruit en erin te maken
golddigger08 schreef:gelukkig schuurt mijn haf niet!Citaat:juist wel wassen met water EN shampoo, dat ontvet de boel, en zorgt dus voor minder verzilting
pff 1.86m lange manen! onwijs mooi maar wat een werk hee.. denk dat jou paard wel de langste manen heeft van heel bokt hoor!!
maar nu even een vraagje aan de rest van de bokkers.. als ik om de dag borstel haal ik altijd wel een plukje haar uit me borstel afkomstig van de manen.. ik doe vaak antiklit en alles erin maar toch schuurt de mijne een beetje het hele jaar door.
is dat bij jullie ook het geval??
golddigger08 schreef:maar nu even een vraagje aan de rest van de bokkers.. als ik om de dag borstel haal ik altijd wel een plukje haar uit me borstel afkomstig van de manen.. ik doe vaak antiklit en alles erin maar toch schuurt de mijne een beetje het hele jaar door.
is dat bij jullie ook het geval??
mandylfmarca schreef:deze week even dream's manen opmeten.
Lowara? hoe oud is jou tinker? hoelang waren zijn manen toen je hem kreeg ( en hoe oud was die toen)?
dream's manen zijn voor het laatste opgemeten toen was ze net 2,5 jaar.
der zijkant was toen 78 cm en der voorpluk 59 cm. nu 1,5 jaar verder dus ben benieuwd.
wel ondertussen jaloezie gehad dus toen hebben mensen *knipknip* gedaan.