Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat issie knap. En dat lippie
.
!
. En wat leuk van dat tandje!
Wel ontzettend leuke foto's van Atje 
... succes met het onderzoek de 18e!
Ik blijf ook echt zo verliefd op dat kleine ding
. Dat wordt nog lastig met de opening van het volgende topic
. Moet dan even snel in elkaar geknutselt worden
.
. Op zich kon ik wel plaatjes uitsnijnden, maar verder als dat kwam ik niet
. Maar feitjes verzamelen zou nog wel kunnen
.
. Dat doet iedereen tegenwoordig
. 
Idd zijn al die bureaucratische regeltjes echt te bizar voor woorden soms. Krijg het gevoel dat je hier in NL idd meer bereikt als je lui of oneerlijk bent, als dat je hard werkt voor je geld. Heb het nu niet over mensen die er om gezondheidsredenen niets aan kunnen doen want voor die mensen zijn die kortingen juist bedoelt! Maar over degenen die er vet misbruik van maken, en die kas kun jij als werkende mens dan spekken terwijl je zelf net genoeg hebt met die achterlijke prijsstijgingen van alles. En je loon stijgt natuurlijk lekker niet mee

.
. Je dochter rijd ook erg netjes
. Wie weet durft ze na deze ene foto wel vaker
. borderjay schreef:Verharen jullie paarden trouwens ook al zo?Heb net Morrie een uitgebreide poetsbeurt gegeven,en er kwam me een berg haar af!
. Dus wie weet zit de lente er dan nu echt aan te komen (ik hoop het ben de kou zat!!). Wel balen zeg dat de afspraak niet doorging! En wat raar van die beugel
, je zou zeggen dat ie er gelijk vanaf was gegaan bij opstappen
.
ze is maandag gestruikelt want de bandage raakte los (kl*te lesgever zei t niet even!) maar dat was haar linker voor been en dat andere been heeft er niks mee te maken. ziet er echt heel eng uit ik voel me zo verdome &^*$*^$*$#@@@@@ en alemaal mijn schuld..