[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:31

Lusitano: Je kan zeggen wat je wilt, maar sam is en blijft een lekkerding Haha! Hij ziet er ondanks dat er niet veel gedaan word, toch toppie uit Ja Wel vervelend van zn rug, maar met de juiste training zal dat wel weer in orde komen?!

Dinkeygirl: Fijn dat alles nu een beetje begint op te schieten. Dat weer is idd niet te doen zeg Het is me toch een weer. Durfde het niet aan op mn scooter Nagelbijten / Gniffelen Wat leuk dat je dinsdag zo fijn gereden hebt Pling Daar kan je dan weer een poos op teren Haha!

Moll: Wat goed nieuws is dat zeg!! Helemaal super, lekker rustig weer opbouwen met de doerak Knipoog

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:52

Moll, dat is goed nieuws.
Jeetje, het was me me dagje wel weer. Had om 14:15 les eigenlijk, kwam om 13:00u ongeveer op school, nog even wat doen. Kijk ik rond 2u even op de site van de school: Iedereen naar huis ivm. noodweer en treinverkeer.. Nouja, goed, was er ook al een ontruiming van de school gaande, dan gaan we maar. Op het station aangekomen maar de 1e beste trein gepakt, ging helaas niet helemaal naar mn woonplaats, dus heeft me vader me opgehaald. Voor het geval er geen treinen meer reden.
Hier vliegen de dakpannen ook in de rondte, heb alleen even gewandeld met Goya en ook mooie fotos van een zonsondergang kunnen maken tussen de stormen door Tong uitsteken
Afbeelding

En Goya's kunstje op film:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIE6AiW59u4

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 18:59

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:50

Soeske: Wat een gedoe joh, kom je voor niks op school, lekker is dat Clown Maar wel een mooie foto! En dat filmpje is ook erug schattig Haha!

Amable: Het loopt hier ook storm ja Haha! Net als buiten Clown Ik ga snel in je topic kijken Knipoog

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:13

grappig filmpje! Haha!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:31

Hier is het gewoon mooi weer en ik heb vandaag een kortritje door de ousdte buurt van Góis gemaak, met Branca. Bij gebrek aan passend hoofdstel, met een cross rope bridle. Eerst even in de wei sturen, stoppen en achterwaarts geoefend en toen de weg op. Ging prima, het is en heel relaxed paardje.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 22:33

PAS OP!
Gevaar voor omwaaiende paarden! Haha!
Afbeelding

ik vond 'm wel grappig... Cool

Amable, ik ga zo even je foto's bekijken!

soeske, prachtige foto!
Wat een toestand met school zeg...
Ik ga het filmpje zo even bekijken! Knipoog

Moll, fijn zulk nieuws!
Fijn dat jullie weer wat mogen gaan doen!

DinkeyGirl, gaaf man, dat je zo super hebt gereden!
Lijkt me heerlijk!

nickyu, spreek hem zelf ook bijna nooit hoor, hoorde het via via...
Maar mocht ik hem toevallig weer eens spreken zal ik het doen! Knipoog
Wat is jouw echt naam? Bloos

Lusitano, dank je!
Ja lekkere pluizebol zo he?! Haha!

Sam ziet er goed uit!
Zou die scheefheid niet vanzelf weer goed komen als hij op de juiste manier doorontwikkelt, dmv veel longeren enzo?
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 18-01-07 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 23:00

haha jaa, lijkt net of die bruine tegen die witte aan valt Clown

Lusitana: Lijkt me wel fijn zo'n relaxed paardje! Kan je (bijna) alles mee doen Knipoog

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 23:24

Nouvel gave en aparte foto hehe het is idd net of ze omvallen Tong uitsteken

Daan wat een kwijlfoto's weer, echt heel mooi om te zien! Super met Baruti, ik vond het echt een heel gaaf topic!

Soeske whahaha dat filmpje, die bek die hij erbij trekt! Net of hij mega geirriteerd is ofzo LOL Tong uitsteken

Zijn hier nog mensen die schade hebben van de storm? Hier gelukkig niet maar ik heb al veel omvallende boom verhalen en wegwaaiende schutting verhalen gehoord Verdrietig

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 01:07

Hoi allemaal Doei!
Ik kom ook nog eens langs gevlogen!

Wat een leuke foto's allemaal!

Hihi, dat filmpje!!

Strandmeeting lijkt me wel leuk, maar Licor in een grote groep gaat niet zo super, en dan zeker de eerste keer aan zee... al die wind en vooral dat water, volgens mij wordt hij helemaal gek dan, haha!

Sammetje ziet er toch leuk uit hoor, zo rond, ik vind hem echt superknap!

Moll, dat is goed nieuws van Gitano! Kan hij eindelijk weer het monster uithangen, haha!

Malin, wat fijn dat jullie nu helemaal geïnstalleerd geraken, ik kijk al uit naar de dag dat wij ooit een huisje gaan kopen! Maar ja, de huizenprijzen swingen hier echt de pan uit, dus dat zal niet voor de eerste jaren zijn.
Zo te horen heb je een fijn ritje op Suevo gehad!

Afgelopen maandag was Antoine De Bodt nog eens in de manège en heb ik nog eens een lesje bij hem gevolgd, het doel is nu om dit 1 keer per maand te doen (hij komt 3x per maand een lesdag doen op de manège) als aanvulling op mijn andere lessen. Het is gewoon een fijne aanvulling om de puntjes nog eens extra op de i te zetten wat betreft dat rechtrichten. Het ging best fijn, eens een relaxed ontspannen lesje met een briesende Licor en een losse rug en enkel aan dat recht zijn werken. Even geen moeilijke oefeningen erbij Lachen Jammer alleen dat AdB zo belachelijk veel geld vraagt... Nu ja, ik ben met mijn eigen instructeur ook goed bezig, dus het is geen noodzaak.

Verder is woensdag mijn DA nog eens geweest want Licor zat met een klein hoestje (had ik eens gemerkt toen hij hooi at, onder het rijden brieste hij een beetje dieper dan anders, dat klonk dus niet zoals het moet). Licor heeft een keelpijntje, heeft een spuit gekregen voor zijn weerstand te verhogen en moet nu 2 x 2 pilletjes per dag (geef ik hem in een stukje appel of brood). Dat rotweer zal het hem niet makkelijker maken om te genezen natuurlijk!
DA gaf wel nog het compliment dat hij er erg goed uitzag qua bespiering en maakte nog de opmerking dat hij vast wel erg recht was onder het zadel. Altijd leuk om van een medicus te horen dat je goed bezig bent Lachen

Hier is het stormweer ook verschrikkelijk geweest, ik waaide bijna van de weg met mijn hoge auto... Mijn paarden laat ik liever buiten staan (met de mogelijkheid om binnen te gaan), want ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als het dak van de stal zou waaien oid....

Op mijn werk geraakt mijn emmertje vol, volgende week heb ik wel 2 sollicitatiegesprekken dus ik hoop dat ik snel weg kan waar ik nu zit...

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 07:36

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Goya is lief! Lovers

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 07:51

malin: lekker dat het met rijden zo goed ging.
Marit: Ik vind Sam er goed uit zien en die 2 de foto vind ik trouwens mooi ruim!

Moll: Geweldig nieuws van Gitano. Hoop dat hij zich een beetje rustig houdt want als ik jou zo begreep op het andalusier forum een tijdje terug kan het volgens mij best een drukte makkertje zijn of niet?

Suus: Mooie foto zeg! Die zou ik mooi ergens aan de muur hangen! Hoop voor je dat je dit weekend kan rijden. Want jij had toch alleen een buitenbak? Gaat het wat beter nu met de rug van Goya?

Lobke wat kost Adb eigenlijk als ik vragen mag?
Prinslover: Ik had het al ergens anders neergezet maar hoor nog niks Knipoog/ Ben jij geen vriendin van Heidi en Marcel?
Ik ken hun van de stal van Agaath.

Verder gaat bij ons alles goed. Ik Longeer Enno elke dag en zondag ga ik er voor het eerst op.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 07:56

Goede morgen dames Doei!

Lobke, leuk dat je ook even langs komt, geswellie! Fijn dat het zo goed gaat met Licor, hoe is het met die kleine Yoshi? Hopelijk heb je geen schade aan je stal en treks Lics hoestje snel weer weg Ach gut

Wat is er dan op je werk? (Mag ook via PB). Ik zal voor je duimen dat je snel een nieuwe en leuke baan hebt!

Ik ga zometeen richting Utrecht, we hebben vandaag een cursus in Bilthoven. Ben bijna 2 jaar assistent IT manager geweest bij een platenmaatschappij maar nee, het hoofdkantoor van Orthocenter heeft besloten dat ik maar eens moet leren emailen en internetten Verward Dromen

Na ja ach ik ga zometeen 2 collega'tjes ophalen in Dordrecht en daarna nog één in Sliedrecht, zal het vast wel een leuke en gezellige dag worden Haha! Tong uitsteken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 07:58

Redina spannend hoor! Wat voor zadel heb je voor hem?

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:20

Phoe jongens wat een storm! Mijn paard vond het helemaal niks, stond achter in haar stalletje en durfde niet naar buiten te kijken! Het ging ook wel heel hard! De deuren in de stalgang waaide bijna uit de scharnieren, als de wind eronder kwam kon je gewoon langs de deur lopen zonder hem open te doen. Zo ver ging het! Maar goed, hopelijk zijn er niet al te erge ongelukken gebeurt, mijn vriendin was vanmorgen kijken en alles was bij ons gelukkig goed. Ze staan nu in het zonnetje in hun prive zwembad buiten Clown .
Jullie ook allemaal de storm goed doorgekomen?

Moll, gelukkig dat het beter gaat!! Het heeft al met al toch nog best lang geduurd zeg!!

Marit, Sam ziet er goed uit hoor!! Ik had em nog wel dikker verwacht eigenlijk Knipoog Hopelijk komt het gauw weer goed met zijn rug!

Nouvel, super grappig!! Met die storm van gister zou het ook zo kunnen hahaha. En wat een mooie kleur heeft je 'nieuwe' paardje zeg!! Jammer dat ze niet zo blijven he! Cap is zo snel wit geworden, was precies ook dat kleurtje toen ik haar voor t eerst zag. Ze is nu helemaal wit, op wat zwart/grijze plekken op de benen en in de manen nog na, maar eigenlijk vind ik dat grijs eigenlijk veel mooier Bloos

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:30

Nouvell. gave foto! 2 dames? ze kijken zo lekker damesachtig...
Ik ben haast bang dat ik er meer aan moet doen om Sam recht te krijgen, in ieder geval regelmatig en goed les nemen. Maar mijn rug is echt scheef waardoor mijn bekken kantelt. Ik zal er dus iets meer aandacht aan moeten besteden.

Verder blij dat iedereen de storm van gisteren heeft overleefd! Sammie staat aan de kust dus ik heb hem wel een beetje geknepen gisteren...

Redina, hij lijkt inderdaad wel ruim op die foto. Maar als je goed kijkt zie je niet zo heel veel activiteit van achteren, dat vind ik veel belangrijker! Hij komt gewoon niet lekker over zijn rug.
spannend dat je er zondag op gaat!!! Fotoverslag? Lachen

Lobke! dat klinkt goed! (misschien kan je mij en Sam eens een lesje komen geven Lachen )
Ik heb zelf ook bij Antoine gelest maar vond hem een beetje te beperkt. Het is goed dat je het als aanvulling gebruikt! Ik heb ook zitten denken om nog eens naar hem toe te gaan maar hij komt hier niet meer in de buurt. Wel gaaf om zo´n compliment te krijgen zeg!

Amable, gave foto´s weer! Het lijkt me zo leuk om zo met je paard om te kunnen gaan. Ik durf het toch nog niet aan met Sam, de bak is gewoon niet veilig, niet goed genoeg afgesloten. Die laatste foto van Jauke is haast spectaculair, dan lijkt het een heel ander paard!

soeske, mooie foto! Het lijkt haast prachtig weer en rustig op die foto!

lusitana, lijkt me heerlijk om in zo´n omgeving rond te kunnen rijden! Lekker crosscountry. al die gecultiveerde ruiterpaden komen je op een gegeven moment ook je neus uit! En dan heb ik nog de luxe van het duin op loopafstand! Ik ga graag nog een keer naar portugal op ruitervakantie. Het liefst een combo van buitenrijden en klassieke dressuur.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:31

Misschien moet ik eens een close upje nemen van Sam die naar me toe buigt. Er zitten echt flinke vetrollen op! Lachen Maar die trainen we er wel vanaf!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:49

Haha! ik leef nog Bloos

was echt erg gisteren had niet de weg op moeten gaan Verdrietig
t waaide zo hard, raakte ineens in paniek wist niet meer goed wat ik moest doen...op een weg staat zowizo al veel zijwind maar dit was echt extreem...was zo bang om de sloot in te waaien met de brommer. Kon de hele tijd helemaal op de linker weg helft gaan staan, maar nog voelde ik de brommer al naar rechts verschuiven. die auto's houden niet eens rekening met je Boos! die zitten lekker droog en hebben niet zoveel last van de wind...scheuren nog net zo hard langs je...dus dan waai je van links naar rechts Clown. Er reed later een scooter voor me, die is natuurlijk wel een heel stuk zwaarder dan m'n brommer maar ik keek even hoe degene voor me t deed....begon te waaien en ik vond hem/haar al zo hard rijden....
ging nog maar net goed. Ben iets van 15 min eerder vertrokken en was als nog 5 min. te laat op m'n werk. Als ik had geweten dat t windk. 10 was, was ik nooit de weg op gegaan. Toen ik naar buiten ging dacht ik'... een beetje wind kan ik wel hebben Clown. Savonds was t nog erger toen moest ik bijna ergens anders overnachten. maar gelukkig werd ik toch opgehaald met de auto, brommer achterin. Snel weg op...auto ging steeds van links naar rechts Nagelbijten / Gniffelen was zo blij dat ik niet op de brommer terug was gegaan.
M'n pa was ongerust die had me zusje gsmst of ik thuis was enzo en dat ie niet wilde dat ik ook ging verongelukken enz dat ze me op moesten halen (ouders zijn gescheiden woon bij m'n moeder).
Thuis nog even de beelden op t.v bekeken, Bloos!
Ga zo weer weg moet nog even kijken of de wind nu niet te sterk is anders bel ik gelijk af Verdrietig we wonen dus bijna in t bos....ben erg benieuwd of er wat bomen omgevallen zijn, vast wel....

Hebben jullie paarden nog buiten gelopen? ik heb de mijne mooi binnen gelaten en dat is maar goed ook. De vorige keer met windk. 7? brak ze al zowat de wei af volgens de staleigenaar.

ff raam open gedaan....t waait hier nog steeds erg hard Verdrietig en door dat gedoe van gisteren durf ik eigenlijk niet de weg op te gaan...twijfel of ik naar m'n werk ga.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:13

Picassox schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Goya is lief! Lovers

Bloos
Thnx Eveline. Misschien stap ik er zo even op, door het ene raam is het stralend blauwe lucht en door t andere raam donker en grijs haha. Raar weer. Ja, en toch nog zulke foto's maken.. Apart eigenlijk.
Ja, ik rijd in de buitenbak van de buren. Ideaal, hoef ik zelf niets aan te leggen, maar als hun de paarden buiten hebben word het niets hihi. Maargoed, ben allang blij dat het kan. Misschien even met touwhalster rijden die ik van de week binnen heb gekregen, moet maar even zien... misschien ook maar op wat minder wind wachten. Met zijn rug gaat het super, ik ging gister even wandelen met hem en even stukkie draven en zn kont ging echt zo wiebelend zoals het hoort Kwijl Ik zei al tegen mn moeder, daar kunnen we wel jaloers op worden Clown
Elmiran: Ja, met de auto zwieber je ook alle kanten op hoor Knipoog Dus die moeten ook echt voorzichtig zijn..
Nouvel, zijn jullie gister echt naar het strand geweest? Zal wel spannend geweest zijn hihi.
Idra, wat leuk dat je les van hem krijgt zeg! Maar hopen dat het hoesten snel weer overgaat.
Spannend Eveleline, voor het eerst erop in de nieuwe omgeving. Ben benieuwd!
Dinkeygirl, veel plezier in Bilthoven, je zal vast een email en internet cursus nodig hebben haha

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 13:31

Zag t gister nog op t.v dat er mensen naar t strand gingen Nagelbijten / Gniffelen

Net even gekeken, nog niet de weg op geweest waar ik de meeste bomen verwacht maar de schade is hier echt groot. Kootwijk is volgens mij 80% bos...hele wegen liggen vol met takken.

Gisteren zag ik onderweg zo'n stuk van een dak van een oude schuur afwaaien...was wel ff schrikken dacht als dat dak er al af waait.... Clown

@Lusitano: leuke foto's Haha!
@Moll: fijn dat de pezen weer goed genezen zijn!

Pas weer op onze Quarter gestapt even goed losgewerkt. Daarna liep ze echt super. Travers vond ze altijd erg lastig. Toen voor t eerst een paar keer achter elkaar foutloos gereden dus was echt trots op d'r Haha!
Op de ene kant voelde ze wat stijf aan dus heb verder niet teveel gevraagd.

Heeft iemand nog tips voor t Appuyeren???
niet dat ik dat nu al gelijk weer doe hoor maar was van plan om haar zelf 1/2x in de week even goed dressuurmatig te rijden zodat ze van voor weer goed los wordt en ze met buitenrijden ook goed los laat (bijrijder rijd t liefst buiten).
Was daar de laatste keer blijven hangen, appuyement in draf gaat gewoon heel netjes ben ik ook heel blij mee maar als ik het vanuit galop probeer wordt ze zo druk.... Verdrietig. Zelfde geld voor de eenvoudige galopswissel...
paar keer gaat goed maar later wordt ze echt veel te druk dan stop ik er ook gelijk mee want t wordt dan toch niks meer.
Thuis loopt ze echt heel goed, iedere keer als ik eraf stap ben ik er erg tevreden over, rijd ik in een andere bak dan lijken we wel beginners Clown
volgende dag liep ze bij de bijrijder ook heel fijn. Geen idee of ze zelf meer dressuurmatig wil leren rijden, heb ik niet gevraagd maar zou t wel heel leuk vinden.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:25

mooie foto's weer dames Haha!

Nouvel schreef:
PAS nickyu, spreek hem zelf ook bijna nooit hoor, hoorde het via via...
Maar mocht ik hem toevallig weer eens spreken zal ik het doen! Knipoog
Wat is jouw echt naam? Bloos

uhhhh nicky u. Haha! Clown

meeste mensen zeggen Nickje Knipoog (als je tegen hem zegt nickje(klein eigenwijs lor) die schurkie heeft (anda had..)weet die meer dan genoeg denk ik Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:14

Nickyu, oke, ik ga het zeggen mocht ik 'm spreken! Knipoog

elmiran, geen tips voor je, helaas...
zover ben ik zelf nog niet... Clown
het enige wat ik je kan adviseren is om het misschien nog even niet te doen als ze er zo druk van wordt, maar eerst meer rust zien te krijgen door goed basiswerk waar je dan bij een spanningsmoment op terug kunt vallen...

soeske, nee joh, gisteren niet op strand geweest hoor, dat was me echt te bar! Cool
Vandaag wel, was echt een super smal strandje met een afgeslagenrand, wel apart en best een beetje spannend!
Heb je nog gereden vandaag?

Lusitano, cool vetrollen! Haha!
Foto!
Vervelend van zijn en jouw rug, dat is inderdaad lastig trainen...
Is er geen manier om jouw rug rechter te krijgen zodat je rechter komt te zitten?
Misschien kun je dan een poosje longewerk doen om Sam rechter te krijgen terwijl jij zelf oefeningen doet?
Succes ermee in ieder geval!

Op de foto zijn inderdaad dames! Haha!
Alle 3 trouwens, maar ik vraag me wel eens af of Tulp niet liever hengst was geweest... Cool

regine, ja hier ook storm overleefd gelukkig!
Met die storm van gisteren waren ze denk echt het strand afgewaaid! Haha!
ja jammer he, dat ze zo snel wit worden, geef mij deze kleur maar! Knipoog

DinkeyGirl, hoe was je cursus?

redina, fijn dat het goed gaat!
Succes met rijden!

Idra, ik heb ook mijn twijfels eerlijk gezegd met die tantes van mij wat betreft het meerijden in een grote groep...
Lekker dat je les zo fijn ging!
Leuk zo'n compliment van de veearts, en sterkte met het hoestje!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:08

Jaa, kheb nog gereden.. Even in de bak van de buuf. Hij ging weer bokken en raar doen als we gingen draven, wat hij voordat de osteo was geweest ook deed. Dus ik dacht, ja, bekijk t ff, je probeert gewoon onder het werk uit te komen. Heb niet lang gereden, hij deed aan het eind nog wel eens raar, maar het ging wel goed. Het leukste vind hij om zo snel mogelijk in galop te gaan en dan in 1x te stoppen (op mijn commando hoor :p)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:26

Lusitano schreef:
Ik heb zelf ook bij Antoine gelest maar vond hem een beetje te beperkt.

Ik begrijp je volledig, ik zou ook nooit enkel en alleen bij hem willen lessen, want dan word je volgens mij een soort van gebrainwashed, haha! Ik heb ooit eens een 5-daagse stage bij hem gevolgd en toen voelde ik me toch zo, hihi! Je moet het allemaal nogal wat in zijn perspectief kunnen zien, anders word je gek van al dat denken aan rechtrichten. De persoon AdB zelf is natuurlijk ook erg controversieel en zijn lessen zijn doorspekt van de citaten en grote uitspraken (en opschepperij over zichzelf). Nu ja, daar moet je dan maar even doorheen kunnen kijken Knipoog
Op het einde van de les maandag voelde ik me ook een beetje 'leeg', de les was precies zo snel voorbij, maar dat komt dus vooral omdat we geen enkele zijgang oid gereden hebben maar enkel rechte lijnen en vierkante voltes. Ik was ook totaal niet moe en Licor ook niet, dus ik had zoiets van "is het dat?".
Maar als ik er achteraf op terugkeek en het allemaal wat liet bezinken hebben we wel een goed resultaat bereikt.
Bijvoorbeeld: Licor durft al eens mee te denken met het rijden, wat soms erg handig is, maar wat ook tegen je kan worden gebruikt Knipoog Hij zal zich zo bijvoorbeeld voor een wendig al naar binnen laten vallen omdat hij toch denkt te weten welke richting we gingen uitgaan, maar op dat moment valt hij dus op zijn binnenschouder en plakt hij tegen mijn been (zij het allemaal erg subtiel). Bij Antoine moest ik hem dan op het laatste moment de andere kant uitsturen. Zo bleef hij oplettend en werd hij helemaal recht Lachen
Hij werkt ook erg veel met stellingen en omstellen, maar als zo steeds zou moeten rijden zou ik mij daar niet zo goed bij voelen, ik los het liever achteraan op.

Marit, hij vraag 55 euro voor 3 kwartier les + ik moest dan nog 10 euro bak-huur betalen aan de manège (vind ik een beetje belachelijk want ik ben er altijd vaste klant geweest, maar goed, manègehouder kan de bak op dat moment niet voor lessen gebruiken natuurlijk). 65 euro dus.
Mijn vaste instructeur is een superklassieke, Duits geschoolde man, waar wij al enorm veel bij hebben geleerd en die ook erg enthousiast is over Licor, en die komt aan huis voor 37 euro per uur. Je zou hem eens op Licor moeten zien rijden (af en toe pakt hij hem over), hij schudt er dan zo een piafje uit, en je ziet hem helemaal niks doen! Rijden dat die man kan!!
Ik wil best eens Sammetje komen meeten, maar jullie een lesje komen geven, euhm, daar voel ik me niet wijs genoeg voor Bloos

Elmiran, wat wil je precies weten over de appuyementen? Het is moeilijk advies geven vanachter een PC Knipoog Maar Nouvel geeft al een goeie tip!
Als je de travers voor elkaar hebt, lukken de appuyementen vanzelf wel, een appuyement is tenslotte niet meer dan een travers op een diagonaal Lachen
Licor was vroeger ook moeilijker te rijden op vreemd terrein, dat is een kwestie van oefenen!

Nou Malin, een internetcursus? Haha, ze moesten eens weten Tong uitsteken
Viel het een beetje mee?
Ik stuur je een PM!
Laatst bijgewerkt door Idra op 19-01-07 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 20:39

Lusitano schreef:
Lobke! dat klinkt goed! (misschien kan je mij en Sam eens een lesje komen geven Lachen )
Ik heb zelf ook bij Antoine gelest maar vond hem een beetje te beperkt. Het is goed dat je het als aanvulling gebruikt! Ik heb ook zitten denken om nog eens naar hem toe te gaan maar hij komt hier niet meer in de buurt. Wel gaaf om zo´n compliment te krijgen zeg!
.

Idra, dat was ik niet... Bloos Knipoog

het was Marit... Cool

Leuk en interessant trouwens, je info over je lessen!