mijn meisje is van de week ook op oefening geweest met een fotograaf/vriendin! nieuwe lens testen.... hoop de foto's snel te ontvangen en weer lekker mee te kunnen doen hier!!
Bullymonster
Geplaatst: 03-02-12 10:00
Prachtige foto's weer! Wat zijn die linten in de manen mooi.
Xanta is heel sjiek zo, prachtig hoofdstel en met dat mooie lint.
Talithah wat heb jij toch ongewoon mooie friezen. Die manen ook, niet normaal!
Wat leuk om Sendero weer te zien. Hij ziet er goed uit zo met dat lint. Zag laatst nog een foto bij de Balingehof van toen hij jonger was, maar dan ziet hij er nu toch wel anders uit.
Igneo heeft wel een hele woeste blik. Wat een bonk paard is dat geworden Sanne. Echt gaaf om je puppypaard zo op te zien groeien.
Cyrina: Cantaor bewijst toch maar weer dat kleur niet telt. Ik vind hem zo gaaf. Vooral op deze foto.
Vicky is zonder lange manen al zo mooi!
Just-Sannee: ook een prachtige fries weer.
Verder nog veel mooie foto's gezien. Adorno was natuurlijk ook weer genieten!
Jaleo weer eens. Hij gaat echt de volwassen kant op. Hij loopt samen met Intruso, het veulen van mijn merrie Ruperta nog heerlijk op de wei.
hihi wat leuk om mijn veulen Intruso hier voorbij te zien komen! Ik ga meteen eens wat meer reageren op al die andere knappe paarden die ik hier voorbij zie komen! Intruso is dus de zoon van Ruperta, de merrie van Bullymonster. Hij speelt hele dagen met Jaleo, zo fijn om te zien die twee! Zo kwam hij aan in Nederland, hij was toen ongeveer 4,5 maand. Een paar weken later is hij verhuisd naar België, naar mij thuis. (foto's zijn te groot dus in linkjes..) Ohja Intruso is een man.. http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... C04790.jpg
Een man? Dat zou je niet zeggen vanaf die foto Dorien Lekker wollig mannetje zo!!
Nou kom maar op, waar zijn alle prachtige sneeuwfoto's van dit jaar? (ik wacht nog op die van Chim, die zijn door een vriendin gemaakt)
PinkPrincess
Geplaatst: 03-02-12 18:20
weer een van de foto's
Anniick
Geplaatst: 03-02-12 19:21
PP, heb inderdaad al je topic bekeken. super mooie foto's zijn het geworden zeg!
Met Flip gespeeld in de sneeuw..
Sjolvir
Geplaatst: 03-02-12 21:28
Anniick, hi, Flipje af en toe wel wat brutaal!!
PP, kan niet he? Ons jaloers maken met die prachtige foto's met van die mooie ingevlochten linten! Doe je het alweer.
Dorien_Boy, hmmmm, INtruso is zeker een ventje! Lekker wolletje heb je met deze dagen ook wel nodig. Op die 1e foto is hij wel grappig, tikje uit verhouding.
Bullymonster, Jaleo blijft een hele knappe vent! Je ziet hem wel veranderen dat is wel een leuk gezicht.
Xantha, Igneo is wel lekker stoere vent aan het uithangen, die vlechten wapperen zo leuk. JOuw lint zit trouwens ook heel mooi in de manen.
Cyrina, JM, oei, ook knapperd!
Verder wil de blz niet terug scrollen voor commentaar. Paardjes lekker in de sneeuw gespeeld! Heb uiteraard als ontaarde eigenaar alleen weer compromiterende plaatjes..
Ja ja, weer niet op zijn elegantst, maar wel op zijn clowneskst zoals ik hem leuk vind.
Met zijn snuit pogend het gisteren precies voor het paddock hek gedumpte hout te beknabbelen. En nee, hij zweeft niet... Hij heeft gewoon 4 benen en ze zijn er niet afgefotoshopt, maar als hij eet, of iets staat uit te vreten staat hij vaak op 3 benen, nu heeft hij toevallig zijn linker voorbeen helemaal opgevouwen. Foto kwaliteit slecht, maar het werd al donker.
Hij ontkende nog dat hij in de sneeuw had gelegen, maar op de een of andere manier geloof ik hem niet..