Ben ook benieuwd denise! Dankjewel martine Net al mn spullen gepakt, wat een klus.. Ben blij dat mijn auto meegaat, dan mag men niet klagen dat mn tas zo groot is! En als ik terugkom moeten mijn paardjes gemeten worden!
Martine, wat ga je doen? Dat je zo veel spullen mee hebt
Zitouna
Geplaatst: 30-05-11 08:42
Goedemorgen allemaal!
Angela gelukkig viel het uiteindelijk mee dus!
Denise merci!
Prinslover
Geplaatst: 30-05-11 11:03
Angela, goh das schrikken! Gelukkig heeft nous er niks aan over gehouden.. en lieve moppie alweer 2 jr niet meer hier.. Je zult hem vast nog wel missen
Esther, leuk springles! Fijn dat ie zo goed gaat met Shaggy, jullie zijn altijd zo lekker veelzijdig
Ellis, leuke foto's van je knappe zwarte! En een vieze blijde schimmel hihi. Wat ziet ze er uit .
Deb, lekker zeg weer een rondje buitenom! Gelukkig was Xant goed onder controle te houden, ken het bommetjes gevoel wel idd . Misschien volgende keer bomproof paard idd hihi.
Saida, fijn dat de verhuizing goed is gegaan! Staat Rints lekker op dr plekje?
Martine, stoere foto van je knappe mannen! Idd misschien wel handig erbij te blijven.. blijven toch wel échte mannen . Die Mabrouk is zó leuk ook en vooral die kleur blijft stoer!
Madieke, welkom hier!
Loversyl, mooie plaatjes van je kanjer!
Cloor thanx Ja de oefeningen zijn niet echt een probleem, proefje lukt altijd wel.. maar hij kan nog wel eens kijkerig zijn waardoor het rommelig wordt. Gelukkig niet hele gekke dingen! Wel fijn dat het nog een keertje kan dinsdag, ben benieuwd, zal wel een betere uitslag geven als de deur dicht is.. Doet ie het wel wat beter?
Ahh Chico is zielig.. hij is gisteren geschrokken en heeft waarschijnlijk zijn neus gestoten.. Nu heeft ie een wondje en een dikke bult op zijn neus .
Nou neusriem kan nu niet om.. en we staan al ff beetje stil afgelopen weken ivm omstandigheden.. Dus als ik wil rijden de neusriem er dus afhalen. We moeten wel snel gaan oefenen want staat wedstrijd op de planning!
balen iloon, maar chico kan je nog wel op tijd oppakken hoor omstandigheden zijn altijd even belangrijker he
madieke spannend hoop voor je dat ze lekker braaf is
_Saida_
Geplaatst: 30-05-11 18:08
Martine -> Nee ze kan daar nog niet op het land omdat de helft opnieuw is ingezaaid en nog niet begraasd kan worden. De andere helft staan de hengsten en ruinen op. Ze staat dus voorlopig in de paddock.
Debby -> Ze was gisteren nog wel wat onrustig, maar al een stuk minder dan zaterdag. Ze heeft al kennis gemaakt met de jongste hengst, en die meteen goed duidelijk gemaakt dat ze niets van hem wil weten. Hij droop heel zielig af, hahaha! Tja, je bent Diva of niet hè? Wij zijn zaterdag maar niet een buitenrit gaan doen vanwege de wind. Rints is dan ook erg schrikkerig en springt dan steeds weg.
Angela -> Dat is zeker altijd even schrikken. Wat je voor de volgende keer zou kunnen doen is een met een sisaltouwtje een lus maken aan de plek waar je haar altijd vastzet. Als ze dan schrikt en een ruk geeft, of wanneer ze gaat hangen knapt dat touwtje en is ze meteen los.
saida - lees al weer dat diva der eigen al wat meer op der gemak voelt en eens een diva altijd een diva
_Saida_
Geplaatst: 30-05-11 23:00
heikedenise schreef:
saida - lees al weer dat diva der eigen al wat meer op der gemak voelt en eens een diva altijd een diva
Ja klopt idd. Ze doet het goed daar, en voelt zich al meer op d'r gemak. Ze loopt nu door de hele paddock, ipv alleen het voorste gedeelte. Ze speelt met zo'n grote oranje pion, rolt regelmatig, en durft uit de grote kratten haar hooi te eten. De staleigenaresse vindt haar heel erg leuk zei ze!
Saida, wat fijn dat Rints het naar haar zin heeft!
Verder wel bijgelezen, maar zover terug reageren, hm..
Alles goed hier, gister lekker ritje met Goya gemaakt. Bram loopt ook weer goed, dinsdag komt osteopaat nog een keer, hoop dat dan alles in orde is.
Zitouna
Geplaatst: 31-05-11 09:01
Ilona ja precies, als je er naast loopt dan kan je er altijd nog tussenspringen mochten ze wat al te enthousiast worden ach arme Chico! heeft hij er veel last van? Misschien moet je ook maar gaan western rijden dan, zonder neusriem althans...
Saida ah ok, haha ze heeft wel fijn uitzicht op al die stoere mannen iig maar het bevalt haar goed dus op haar nieuwe stekkie? Haha ook al zo'n pionnengek?
Suus ah fijn nog een lekker ritje gemaakt, hoe gaat het nu met hem? En goed zo dat Bram ook weer beter loopt!
Goya liep niet goed, niet helemaal rad.. Maar (hield het wel in mijn achterhoofd hoor!) dacht, ik hoor en zie niets, we gaan gewoon genieten! Hoe is het daar nu? Rustiger, w.b. de aanslagen? En het weer?
shoes
Geplaatst: 31-05-11 12:17
Martine: Ja, het gaat wel. Gisteren echt een moeilijke dag gehad, maarja, dat zal de eerste komende tijd wel zo zijn.
Ilona: Hoe is het nu met Chico? Veel vertroetelen nu he!?
Michelle: Wanneer staat je shoot gepland?
Hier alvast een 2-tal foto's van ons memorabele afscheidsrit van afgelopen zaterdag. Ik zal binnenkort een topic maken.
Knap paard...
Uiteraard nog even een kunstje doen
Prinslover
Geplaatst: 31-05-11 12:22
Suus, lekker gereden dus! Ben benieuwd of de osteo alles goed keurt, zal wel
Alicia, ja arm snuitje . Wat een mooie foto's zeg! Hij kijkt zo mooi trots.. Je zal het nu wel zwaar hebben, zit zo in je systeem.. je maatje en vriendje weg.. Toch best zuur lijkt me..
Martine, nou hij keek wel erg zielig hoor hihi, arm paard. Western is niks voor ons hihi, hou t toch maar bij dressuur!
alicia even doorbijten, je weet waarvoor je het hebt gedaan. en de komende tijd zullen er vast meer van die moeilijke dagen volgen, vergeten doe je hem nooit maar het verdriet slijt, je weet dat die het goed heeft
MissDonna
Geplaatst: 31-05-11 16:18
alicia : sterkte, een paardje missen voelt heel naar!
Gister is floor naar de hoefsmit geweest. En was best wel braaf voor de 2e keer. Ze schrok 2x, maar kwam al snel weer tot rust.
Helaas, floor heeft weer luizen.. Laatst al 2x behandeld. Maar blijkbaar de nabehandeling 7dagen te vroeg gedaan. Dus op advies van de DA nu weer behandelen, dan over 14 dagen weer. Ik ga er nu behandelen, dan over 10 dagen. dan 4 dagen later en dan nog weer 10-14 dagen later. Dan moet het toch wel een x weg zijn. En anders wassen ( gebruik nu een poeder omdat wassen nu niet mogelijk is. ze staat op een land )En anders moet ze kaal-kaal. en dan behandelen.. Dat is echt het laatste wat ik wil.. Maar die rotbeestjes moeten nu toch echt een keer weg!
ik heb er net een aantal strepen van zo'n spuit gegeven om rustig te worden en te blijven En we gaan straks met een tondeuze de meeste lange haren die er nog van de winter zitten, weg halen. Ben er echt helemaal klaar mee.. De moed schoot echt in mn schoenen gister..
T kom wel goed, alleen duurt wat langer. Zo heel verhaal
Ik kom even binnen vallen, ga zo bijlezen en reageren!!
Zo poepig, heb vandaag een kitten meegenomen Ben benieuwd hoe Patrick erop reageert. Het is een poes! Ik ga proberen vanavond even de foto's op de laptop te zetten.
zo nu ga ik snel koken want Samantha is helemaal kapot van die 2 hele dagen school dus dan kan ze vroeg in bad en naar dr bed.
Michelle_88
Geplaatst: 31-05-11 16:23
Ilona: ow oke dus ze stellen de bak 10 min beschikbaar op een bepaalde tijd dat je dan kan rijden? Handig! al is shannon inmiddels een echte pro
Cloris: zag via via foto's op facebook van pi zn zoon! gefeliciteerd!
Denise: 175 en 182! 1 winst erbij dus, ging wel lekker maar heb zeker wel is beter gereden! maar ze ging weer achterwaarts (vorige proef vol in de staak, om niks) en dat ging deze keer weer netjes. Hoe was jou wedstrijd? Waar was je?
esther: je gaat er nog een echte springpony van maken!
martine: flavio heeft het leuk zo met zn knuffelmeisje!
Michelle: gefeliciteerd!
ellis: fijn om fifi zo te zien! Ze knapt goed op zo te horen!
Ilona: aaah arme chico! hij moet wel voorzichting zijn met dat mooie lijf van hem!
Alicia: mooie foto's! heb je het goed af kunnen sluiten met mooi ritje.
mies - toch een wp erbij , en fijn dat ze nu weer achterwaarts ging afgelopen zondag heb ik geen wedstrijd gereden, ik moet deze zondag op oud beijerland friezenselectie.
michelle - mag je wel een poes dan van patrick? ben benieuwd naar de foto
madieke - balen dat floor weer luis heeft hopelijk slaan deze behandelingen wel aan