[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:21

Saida – snap best dat ze dan heel mooi is ook heel leuk om te zien dat ze graag wil spelen.
Gelukkig kunnen jullie nu lekker samen stappen dus zijn jullie toch samen bezig.
Heike heeft het daar ontzettend naar zijn zin tis ook echt weer heerlijk om met hem samen te werken :D

Suus - :(:) he balen dat die kreupel is hopelijk is het snel over

Ilona – weer heerlijk gereden dus lekker hoor moet echt een keer langs komen bij jou en chico ben echt reuze benieuwd om hem in het echt te zien\

Regine – wat een leuk filmpje en petje af voor Elise dat ze er zo opklimt moet ik proberen dan zit ik er over 3 dagen nog niet op :o

Anouk – jammer dat de baan niets wordt maar je moet er wel plezier in hebben natuurlijk, en ook nog lekker gereden hopelijk gaat het net zo goed op wedstrijd ik duim voor je

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:23

Hoe dicht ligt Dort bij Spijkenisse?!?! Anders kom ik misschien binnenkort ff buurten... (Heb een bod uitgebracht op iets op bokt en als ze akkoord gaat, dan ga ik het ophalen).

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:55

Dort als in Dordrecht? Daar ben ik geboren :D (en getogen Papendrecht)

Dordrecht en Spijkernisse is ong een half uurtje met de auto.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:16

Laatst bijgewerkt door Zilfstar op 25-09-09 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:22

uhm...ik zie een dekenrek :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 16:27

Whoehahahahahaaaaa! Ja idd.
Dat is raar. Want ik ga toch echt naar de shet die ik bedoel.

Hmmm. Effe uitvissen hoe dit nou weer zit hoor.

Schijnbaar blijft mijn internetbalk op een link staan die ik bekeken heb.
Na veel gedoe, moet dit hem wezen

Shetlander

:(:) :(:)

Helaas weet ik NU al dat manlief hier niet aan zou beginnen (kosten op allerlei gebied)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 17:04

Zilfstar schreef:
Whoehahahahahaaaaa! Ja idd.
Dat is raar. Want ik ga toch echt naar de shet die ik bedoel.

Hmmm. Effe uitvissen hoe dit nou weer zit hoor.

Schijnbaar blijft mijn internetbalk op een link staan die ik bekeken heb.
Na veel gedoe, moet dit hem wezen

Shetlander

:(:) :(:)

Helaas weet ik NU al dat manlief hier niet aan zou beginnen (kosten op allerlei gebied)

Hoe hard het ook klinkt daar zou ik dus echt niet aan beginnen, die stand geeft gewoon problemen op den duur, dat ze er zowieso nog 50 euro voor vragen... Shets zijn echt te geef wat dat betreft, wordt ook zo stom mee gefokt ;(
Elvis was trouwens ook maar iets van 60 euro of zo ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 19:38

Hoi allemaal

Ilona: ja ik ben heel lang op zoek, want ik wil ook graag dat paard het goed heeft op de juiste stal, 1e pech was dat ik een paard bekeek dat heel veel buiten is gewend en dat was hier niet in de buurt mogelijk swinters, nu wel dus gelukkig maar toen was dat niet zo, ja dan moet ik hem laten staan, anders is het niet eerlijk tegenover het dier, daarna je weet wel die andalusier dat gedrogeerd werd dat je zelf toevallig ook had bekeken, toen je ook op zoek was, dat was een tweede paard dat ik had bekeken.

Daarna niets meer en toen hier en daar gewoon voor de lol kijken en kwam een lelyke andalusier tegen met een rare rug, dus dat werd weeeeer niets en in de hoop dat ik tegen iets aan loop, bleef ik af en toe ergens kijken maar ik werd er niet warm en of koud van, die paarden deden me niks, en zou daarna bij een fjord kijken in de buurt die viel tegen en werd verliefd op een gra kleurige paardje (die van kelly dus) en wilde er alles van weten en ernaar zoeken en toen ineens toen de crisis en die economie gedoe enzo kwam werd ik toch te bang om een paardje te kopen, maar nu ik merk dat ik er niet onder lijdt, durf ik het weer aan, en dan weer die gedoe met verkeerde handelsstal waarvan er afgekeurde paarden duur werden verkocht, en ook weer mijn gevoel van dit zit niet goed, redde me van de ellende, en werd ik het ff zat, en toen die draver die ik wel een beetje ken en nou ben ik nu bezig met een ander paardje, ik zeg dus nog niets hahaha.

Idefex4: hahaha brand maar voorlopig nog ff van de nieuwsgierigheid, dus niks link in je pb hahaha.

Maar ja ik ben ook best kieskeurig wat dat betreft omdat ik een maatje voor het leven zoek, ik moet wel gelijk het gevoel hebben van dit is m, op het eerste gezicht :D ;) :D ;) :D ;) , en dat heb ik nu wel dit keer hihi, en ben constant aan het denken aan hem, dus maar afwachten he hoe het verder gaat.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:04

ff vraagje tussendoor.. weet iemand toevallig hoe laat de keuringen in assen zondag beginnen?? kan het echt nergens vinden :? alvast bedankt

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:23

Programma Campeonato PRE 2009
PRE stamboek Nederland
zondag/Sunday
27 september
Sectie/Section
tijd
Aanvang/time Einde/end
funcionalidad 10 / 85 m 09.00 10.25
morfologie 8 / 55 m 10.35 11.30
Pauze / break / show 11.30 12.15
funcionalidad 12 / 110 m 12.15 14.05
morfologie 10 / 60 m 14.15 15.15
Pauze / break / show 15.15 15.30
morfologie 12 / 90 m 15.30 17.00
Campeón y subcampeon de la
raza
8, 10 en 12 17.10
Campeón(a) del mejor
movimiento ( a mano)
7, 8, 9, 10, 11,
12
Campeón(a) y subcampeón
funcionalidad (a) *
7*, 8, 9*, 10,
11* en 12
Campeones de sabádo
Campeón (a) del mejor
producto criado en Holanda
17.30
Het programma eindigt omstreeks 17.30 uur. Aan de tijden kunnen geen rechten worden
ontleend. De tijden zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
* Alleen merries die een functionaliteitproef rijden kunnen zich kwalificeren.
The program ends at approximate 17.30 hours. No rights can be derived. Modification reserved.
*

barrye

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 20:27

Is er iemand die ook foto's kan maken op zondag van de shows op de campeonato??

Ik moet om 11.30 uur de ring in met Abanto ( kur op muziek)en later 's middags om 15.15 uur met Barquero en 2 mini-hengstjes.

Wie o wie kan er een paar leuke foto's voor me maken...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:22

Even een egopost!

We hebben zo'n lol gehad EN Sun heeft vandaag leren knielen en per toeval dat THANK GOD gelijk vast kunnen leggen :D

:D

Jolynn schreef:
Elise en ik hebben echt zoooo gelachen vanmiddag.
Zij ging te paard (Sun) haar trainingspaard uit de wei halen.
En ik heb het op de foto vastgelegd.
We hebben echt helemaal dubbel gelegen, Sun vond het af en toe een beetje te leuk.

Als een echte cow-girl
Afbeelding

Check dat gezicht
Afbeelding

En dan heel hard er naartoe.
Afbeelding

Leuk he?
Afbeelding

Sander wil niet mee en is niet onder de indruk van Sun.
Afbeelding

Ging niet helamaal zoals ze wilde dus dan Abby maar aan een touwtje.
Afbeelding

Daarna nog even ge vd met Sun.
Hij heeft leren knielen.
Afbeelding

Wat is ie toch stoer he??
Afbeelding

Ik heb nog veel meer foto's maar die zal ik maar niet allemaal plaatsen.
Elise zoekt er zelf ook nog wel een paar uit.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:46

gave pics elise. je blijft me verbazen. zo vast als een huis op een paard...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:48

Sun is echt een lekker ding! En wat een stoere foto's,ik zou zeven kleuren schijten :o :P

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 21:51

Neeeeee joh! Dat is toch gewoon leuk? Lekker spelen met je paard! Heeeeeeerlijk! Kan ik echt van genieten. Kun je het zien :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 22:01

Zilfstar, ik dacht altijd dat t velletje van je paards mond er eerder bij een bustrens tussen komt dan bij een watertrens.
Beterschap voor je meisje :(:)

Anouk wat goed van die tink van je ma +:)+ Leuk gekleurd paardje.

Branka, die Frio.. toch ff sprintje trekken..
Hoop dat t maandag weer oke is.

regine schreef:
Dort als in Dordrecht? Daar ben ik geboren :D (en getogen Papendrecht)

Dordrecht en Spijkernisse is ong een half uurtje met de auto.

Ik ben geboren en getogen papecitieer :D Wie weet hebben we vroegah nog geknikkerd :))
Woon er nu al 11 jaar niet meer.

Suelza, leuke pic;s.

Ik ben best blij :):) Flan mocht vandaag even draven dus even in de longeercirkel gezet.
Had er eigenlijk niet veel van verwacht maar t viel alles mee..
Mevr. ging er gelijk in liggen rollen toen Jan even niet opletten := Mag niet :n maar was ongelukje..
Ze rolt tegenwoordig weer zo snel en dat heeft ze lang niet meer gedaan en stond ook makkelijk op.
Hadden haar trouwens eerst heel goed ingestapt. Maar ze mocht even een paar rondjes draven en dat zag er best mooi uit +:)+
Ze sprong nog even aan in galop en dat was iets minder.. Ik kijk morgen nog een x. verbeterd dat niet dan vraag ik ze toch nog om de binnenkant aan te prikken.. Maar ben al wel heeeel blij dat ze weer zo uit de voeten kan +:)+
Later mocht ze weer lekker t land op :)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 22:10

Wat een leuke fotos, ik zou het niet durven dat steigeren zo los tussen de paarden en dan erop blijven zitten hahaha, je zit goed vast zeg, lijm onder je kont gezet?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 22:35

Zag net op MP dat die leuke grijze pre verkocht is dus hoeven we daar niet meer te kijken...

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 23:25

Jellie schreef:
Zag net op MP dat die leuke grijze pre verkocht is dus hoeven we daar niet meer te kijken...

Jammer,maar dan was dat blijkbaar toch niet de ware voor jou ;)
Ging je morgen naar dat bruintje?Ben benieuwd of die leuk is in het echt...

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 23:30

Ach ik heb nog wel een leuke Special D in de aanbieding! Kun je mee veedrijven :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 23:30

Nou mensen ik ga slapen, morgen spulletjes pakken en naar Assen!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 00:06

Ragdollcat schreef:
Idefex4: hahaha brand maar voorlopig nog ff van de nieuwsgierigheid, dus niks link in je pb hahaha.

Ach, ik kon het allicht proberen. ;) Ben heel benieuwd!

Elise Dordrecht is hier 44 minuutjes vandaan...
En gaaf die foto's! Sun is de eerste vos die ik mooi vind. Dat komt door zijn uitstraling vermoed ik. ;)

Jellie: Ja, haha, ze waren helemaal trots op die 2 helderblauwe ogen. en ik doodleuk, dat ik bruine ogen prefereer. 8-) Echt blauwe ogen, nee, daar zou ik op afknappen. :D Maar idd is het wel een aparte om te zien. Ze is geloof ik ook drachtig.
Ik word helemaal blij van je longeerverhaal joh! Klinkt in elk geval al heel positief!

Shanna: Veel plezier in Assen en nemen namens mij maar vast een fles bruine rum mee voor Lisenka!!!

Ook alle anderen die naar de campeonato gaan: Heel veel plezier en maak er een sportieve fijn weekend van! Moge de beste en Halley winnen! :D :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 00:15

Ow ja en ego...

Sabrina heeft lekker rondgecrosst op de poown van mijn neefje. Opa was onder de indruk van haar zit! Ze kon de pony zelfs goed laten halthouden, wat mijn neefje nog niet zo lukt. Die moet nog iets meer aan zijn zit werken. Hij komt er ook wel hoor! Daarna heeft ze haar Prince nog even aan het werk gezet. Ging weer supergoed. Ze durft nu ook de teugels los te laten in draf. Heel goed voor de onafhankelijke zit dus! Ben heel trots op haar. Vooral omdat opa zo onder de indruk is van haar kunnen. Die heeft haar onderschat. :D
Opa begon warempel over zijn meest favo-pony mbt Sabrina. Hij ging tevreden naar huis, toen Frank en ik beaamden dat zijn pony toch wel schaapmak was. Haha, maar dat is gewoon een verkleinde uitvoering van Despi. Voor een welsh wel bijzonder vind ik. Zo ken ik ze eigenlijk niet. Wel vlug in de gangen, maar ook heel coöperatief, ook al is ze pas 3 jaar oud.

Daarna Sam ingespannen en Des gepoetst. Des had niet zo'n zin en tijdens het rijden liep ie het liefst achter Sam aan met Frank op zijn rug. Volgens mij zat de spirit er bij Frank ook niet zo in. Maar ja, hij was al vroeg op. Ze zijn samen wel bezig geweest, maar Frank had nog tijd om naar mij en Sam te kijken. Als ik geconcentreerd bezig ben, heb ik nergens meer oog voor. :o

Sam was zwaar tegen de rechterhand. Dus dat was werken. Maar we hebben het goed afgesloten weer! Voor mijn gevoel liep ie woensdag beter, dus ergens hoop ik maar dat het een slechte generale is voor zondag. Ik weet zeker dat ie beter zal lopen dan anders. Heb er eens echt vertrouwen in.

Ow ja en woensdag mag Sabrina naar de ponyclub!!! Heb er zo'n zin in. Hopelijk raakt Sabrina niet in de stress, die is weer bang dat ze dingen moet doen, die ze nog niet durft. Ze mag bij de moeder van haar vriendinnen beginnen en ik denk wel dat ze het gaat redden nu. Ze is zo gemotiveerd en vrij op de pony. Komt helemaal goed. *\o/* +:)+

Verder moet ik goed opletten nu en het heel kalm aan doen. Ik was helemaal van de bekkeninstabiliteit af. Met dank aan Sam, maar na 6 uur staand werk is dat helemaal terug. Vanmorgen kon ik niet meer lopen van de pijn. ;( Dus deze baan gaat hem zeker niet worden..

Welterusten nu!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 00:22

Elise: leuke foto's weer. Dat gezicht van jou boven die steigerfoto tussen de paarden, echt geweldig.

Anouk: dank je wel. Jij ook veel succes daar en laat je niet gek maken.

Jellie: jammer dat die PRE al verkocht is. Andere paardje ga je nog wel bij kijken?

Shan: tot morgen.

Halley staat nu in Assen. Hij is lekker relaxed. Heb nog even aan de hand met hem geoefend en hij liet zich echt super goed zien. Al heel wat mensen gesproken. Kelly vluchtig gezien. Morgen weer heen en lekker genieten. Staan trouwens een aantal hele leuke paarden te koop. Als je op zoek bent mag je het evenement eigenlijk niet missen, al was het maar om te vergelijken.

Ga nu naar bed en morgenochtend rijden we weer naar Assen.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 00:23

Evelien: leuk dat je er zondag ook bent, had je vanavond al gemist.