. Ziet er zeer chic uit! Vind het wel leuk dat soort zadels, hoord natuurlijk eigenlijk bij het paard he
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ziet er zeer chic uit! Vind het wel leuk dat soort zadels, hoord natuurlijk eigenlijk bij het paard he
. 

zo lekker vroeg vandaag we gaan zo een buitenritje maken en daarna gaan we naar concours

En de bak is bijna overdekt! de 2 lange kanten zijn al dicht en gister bijna een dak! Dus ookal gaat het regenen...ik kan rijden
Ze durfde met de 1e galop nog wel even een bok te geven toen vroeg of ze niet iets meer opzij wilde blijven voor mn binnenbeen..ahja van 0 reactie naar een reactie
Morgen maar weer verder oefenen.
Het lukt mij maar niet op X z'n manen zo mooi te krijgen. Die heeft een hele hap uit zijn manen. Afgeschuurd tegen de bakomheining.... Grrrrr
Lusitano schreef:Frank, leuke foto's! Jouw paard is wel mega relaxed.
Yenneke, de barokke paardendag in Bunschoten, is een topic van!
Nu nog even de foto's die ik een tijdje terug heb gemaakt! Ze zijn echt supervaag! Ik zal vandaag mijn camera weer eens meenemen....
in het kader van iets is beter dan niets!!!
hihihi!

. Ik heb veel filmpjes en fotos voor jullie gemaakt maar deze moeten ik even matchen met die van mijn vader. Ik zet ze zsm online voor jullie!
!!!!!!!!!!!!!Hier komt ie.........

Elk jaar denk ik, ik ga naar de equitana maar elk jaar heb ik of geen tijd of geen geld of allebei
Het moet er echt eens een keer van gaan komen! Lieve foto's van Dito in de zon, Suevo blijft ook altijd zo lekker liggen. Je kan er dan naast liggen of zelfs op gaan zitten, op mijn hyves staan daar trouwens foto's van.
Mooi zadel hoor maar ik kon nooit goed zitten in die spaanse bakjes
Wel balen van die atrofie maar jij deed ook lange lijnen werk toch? Dan heb je hem vast zo weer sterker
*oh wat geweldig dat ik dat lekker kan zeggen*
Hebben ze nog gereageerd verder?
Yenneke schreef:Wie geeft er hier trouwens Marstall en welk soort? En weet iemand ook de prijzen?
soms hebben ze het nodig he, gelukkig vind des er niks engs aan, ik tik er ook alleen maar mee dat is bij hem al voldoende