[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frisiangirl

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 09:27

@mies: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel plezier bij het inrijden!

De tuiger hebben wij gekocht om in het span te lopen met een hannoveraan. Eind van dit jaar wordt hij beleerd..De hannoveraan staat al in mijn profiel (Dutch).

De hechtingen zijn eruit, maar moest natuurlijk wel weer onder lichte verdoving, is ja een echte 'wilde' fries Nagelbijten / Gniffelen ! Hij loopt nog wel een beetje moeilijk, maar het is beter geworden.

En saida, ben je er al uit??
Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 09:34

kom eff melden dat ik nog wel gewoon meelees.. maar kom er niet aan toe te reageren(druk druk druk... :S ) misschien van het weekend weer Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 09:39

Soeske: Haha! Ik zal het nog een keer aan me zus vragen.. Die wou een tijdje terug zo graag 2 zwarte kittens, alleen in de wintermaanden moeilijk verkrijgbaar Tong uitsteken . Alleen later zat ze weer te twijfelen ivm al die haren van die katten, dan word dr kleding vies ROFL . Maar ik zal het nagaan voor je!

Sanne: Het liefst heb ik er 1 van 1.60... Maar de hengst van Lisenka is ook maar 1.53 m op t moment.. Geeft opzich niet, want bent zelf niet zo groot hoor Bloos Ong. 1.68 m ofzo Knipoog . En een keer met zn alle meeten bij Lisenka is misschien wel een leuk idee!! Haha! Het is alleen niet zo naast de deur.. En wat leuk zo'n paardendagje met fifty en Boykin!
Wat betreft de spaarpot..Ik heb helaas niet zo'n grote spaarpot haha. Maar mijn moeder zou het me misschien willen lenen, maar dan moet ik eerst kijken hoe het zit met werk en terug betalen e.d....

Mies: Jaa, hij is best leuk vind ik Ja . Ik heb voor de grap al gemaild. Maar hij staat nu in Nijmegen ook.. en meisje kwam "kinderlijk" over.. Haar email adres was ook met sexy...huppelepup Clown

Lisenka: Ik zou echt super graag een keer willen kijken!! Helaas woon je alleen niet om de hoek Clown . Maar ik zou die 4 jarige hengst graag IRL willen zien, maar dat zit er niet meer in denk ik...... Verdrietig . Maar dan hebben we knappe Halley en de andere anda's nog natuurlijk!! Pling

Frisiangirl: Gelukkig gaat het beter met je mannetje Knipoog .

Patries: Geeft niet hoor Knipoog Er zijn ook andere dingen dan bokt.. Clown . Gelukkig lees je nog wel mee! *Het is je geraden Koe Haha! *

Rijden ging gister best aardig.. Kon wel beter, want mevrouw zat af en toe flink de boel in de maling proberen te nemen... Toch goed kunnen oplossen gelukkig, na allebei lekker te hebben gezweten! Duivel

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:46

Sanne, ik ga zo kijken naar de site met jou foto's van kwijlbare PRE's Haha!
Super dat het lange lijnen werk goed ging.

Pipi, super dat Mynke het zo braaf deed. Altijd leuk als je paard weer iets nieuws bijleert.

Suzanne
leuke foto's! Schattig hoor die poesjes.

Peet lekker hoor een strandrit maken Haha!
Haha die laatste foto, ellenlange benen Tong uitsteken Ziet er echt te droog uit.
Hoe oud is je dochter eigelijk?

Saida, ja leuk he dat we nu allemaal nieuwe paardje hier in t topic krijgen Haha!
Maar hoe zit het nou met die merrie, wil je haar helemaal niet meer kopen of zou je haar willen kopen om vervolgens een jaar lekker op t land te laten staan? Want als er zo'n klik is.. Maar goed, gelukkig zijn er meer paarden.

Ilona erg leuk dier die bruine! Redelijk geprijst, maar ik vraag me wel af hoe erg hij dan is met merrie's.
Ik duim dat je word aangenomen!

Michelle, nogmaals gefeliciteerd, wel foto's plaatsen hier hoor Haha!

Oh en mensen, een meeting bij Lisenka lijkt me een leuk idee, als zij het tenminste ook leuk vind?

Echt vet grappig & geheel onverwachts.. Ik heb een aantal maanden terug op bokt een advertentie gezet dat ik een bijrijdpaard zocht (nog voordat ik lab ging doen dacht ik).
En gisteren had ik een pb van iemand die het nog gezien had, en vroeg of ik nog intresse had. Nou was ik nog niet echt fanatiek op zoek, ik dacht van t komt wel weer, maar echt leuk heb er superveel zin in!
En t mooie is dat ze direct tegenover Bandito staan!
Foto's krijg ik nog, het zijn 2 paardjes beiden exdravers dacht ik, en lekker recreatief gereden!
Nou heb ik zelf altijd veel met exdravers gehad, dus het lijkt me echt superleuk!!

Oh en ik doe tegenwoordig sportief Vork Gister zijn een vriendin en ik begonnen met wekelijks baantjes zwemmen Cool Hebben er gister 20 gedaan, volgende keer worden het er 40 haha Tong uitsteken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:51

Dat is nog eens een leuke verrassing, hopelijk is het wat leuks! En erg handig dat het zo dicht bij Bandito is!
Hoe gaat het nu met je mannetje?

Ilona en Jasmijn: Het is inderdaad ver, maar dan mogen jullie wel bij mij in huis of in de tuin komen bivakkeren hoor! Kan ik jullie ook nog even meeslepen naar de shettebollen Vork

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:59

Ja ik krijg hopelijk snel foto's, en binnenkort eens afspreken Haha!

Haha in de tuin bivakkeren, lijkt me super Vork Met een tent natuurlijk dan he Cool
Ga ik Ilona bang maken haha Nagelbijten / Gniffelen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:14

Ik ga binnenkort met mijn moeder naar Heemskerk, we moeten alleen nog even kijken wanneer. We gaan dan op woensdag, donderdag en vrijdag. En dan ben ik vlak bij je, dus kan ik mooie even langskomen Haha!

Hihi, ik heb nog wel een laken voor je, dan kan je voor spook spelen Clown

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:18

Oja, lijkt me leuk! Moet je maar even laten weten wanneer Knipoog

Cool ik kan heel goed voor spook spelen Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:25

Helllluup! Niet mij bang maken Jasmijn...... Verdrietig
Dat vind ik niet leuk hoor Huilen van het lachen . Nee, ff zonder dollen, lijkt me echt heel leuk om dat een keer te doen!! Verheug me er nu al op haha Knipoog . Was vorige keer ook super gezellig, en Sanne nog nooit IRL gezien. Die bruine is wel grappig, maar verder niks trouwens hoor. Ik heb een suuuuuuuuuper gaaf, leuk, stoer paard gezien Tong uitsteken Helaas issie net was te vroeg - de 4 jarige van lisenka-. Verdrietig Balen!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:29

Nou, komt allen in de zomervakantie bij mij op bezoek zou ik zeggen! Madelief en Jasmijn zouden zelfs hun paard mee kunnen nemen, bij Otje en Fifty is plek zat Haha! Dan maken we er een paar gezellige, zonnige dagen van!
Kan je de hengst van Lisenka niet eerst leasen?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:30

Huilen van het lachen

Ja lijkt me ook super leuk om weer te meeten, was de vorige keer zo gezellig!
Jammer joh dat ie net te vroeg er is, maar goed er zijn heel veel mooie PRE's!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:31

Oeh dat zou ubertof zijn, bandietje en fuur meenemen Tong uitsteken
Jammer alleen dat we geen rijbewijs/trailerrijbewijs hebben Tong uitsteken

Maar lijkt me echt superleuk!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:33

Dan doe ik de Groningse woordenquiz ook met jullie Vork En er ligt ook nog reuzentwister Tong uitsteken En dan gaan we barbecueën, oeh ik heb duizenden ideeën Clown

Dat is inderdaad wel een probleempje, ze kunnen hier moeilijk heen gaan lopen Nagelbijten / Gniffelen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:34

Sanne, wat lief dat je zo mee denkt!! Maar ik ben bang dat dat veel te veel geregel en alles zou worden....... daarvoor zijn goede afspraken en weet ik veel wat nog niet meer voor nodig.... Maar wie weet komt er nog wat anders leuks op mn pad, al baal ik hier toch wel stevig van!

Verder worden er hier grote plannen gemaakt Haha! Leeeuk! We moeten echt afspreken, volgens mij rol ik dan over de grond van het lachen ROFL en stik ik zowat omdat ik geen lucht meer ga krijgen Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 15-05-08 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:34

Jaaaaaaaaaaah Twister!!! Ubercool Haha!

Groningse woordenquiz ROFL.

Lopen? Nee joh we nemen ze gewoon mee in de trein Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:35

Haha, wel 1e klas Jasmijn!! Haha! Enne, graag een plekkie voor mij overlaten ajb!! Huilen van het lachen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:39

Huilen van het lachen Prachtig!!
Ik moet zeggen dat ik het al helemaal voor me zie, Bandito en Fuur braaf aan t halster mee en lekker op de vloer liggend, net als een grote versie van Dizo Nagelbijten / Gniffelen

T zou toch wat zijn ROFL

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:40

Ik bedoelde dat de paardjes dan kwamen lopen Tong uitsteken

Trein, 1ste klas, is dat niet wat overdreven Knipoog Jullie willen zeker in de watten gelegd worden. De tent is ook niet eerste klas hoor Tong uitsteken En 1ste klas spoken hebben we hier ook niet Nagelbijten / Gniffelen Maar dan kunnen we ook wel direct in een groot luxe hotel (niet dat we die hier hebben) gaan zitten Clown

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:41

Fuur en Bandietje kunnen wel in de goederentrein toch Nagelbijten / Gniffelen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:42

We maken gewoon een 1e klas tent Cool

Ohja das ook leuk haha Nagelbijten / Gniffelen, hopelijk komen ze dan niet in een voedsel gedeelte Clown.

Maarem ik ga dr weer vandoor, hier een beetje opruimen!
Daarna samen met Madelief naar mn oma.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:45

Ik ga ook maar weer eens, ik wil toch nog wel graag van het mooie weer genieten
En daarna ga ik Fifty nog weer even lastigvallen Vork
O sjips, ik moet de badkamer ook nog schoonmaken Bloos

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:53

Meiden dat is echt een perfect idee Pling
Behalve het feit dat ik niet echt zomervakantie heb haha Bloos
Maar werk waarsch tm 15 augustus, ben nu nog bezig hoe&wat qua school maar missch kom ik bij jou in de buurt Sanne... (iig het noordoosten ergens Tong uitsteken ) Maar daar hou ik jullie over op de hoogte Knipoog

Ilona: ja joh jammer die hengst is wel echt tof!
Als ik een plekje over had.... Die bruine is ook leuk.
Spannend of je wordt uitgenodigd voor een 2e gesprek!
Mies: oo das fijn, dat felix internet heeft!
Shirley: hahahaha, oke ;')
Sanne: aah, echt schattig zo'n shetje in de war, wel leuk dat het het dus wel oppikte op sommige momenten! Lekker gereden met Boykin?
Peet: Hou oud is Celine? Ik weet niet waarom maar dacht altijd een jaar of 10 Bloos maar ze ziet er wel ff wat ouder uit op die foto's! Echt mooie foto's, ook echt een mooie pony Ja
Lisenka: goh ik zou me wel gelukkig prijzen met 9 andalusiers zeg, wat een droom Lovers
We komen een keer langs lijkt me hartstikke tof!
Frisiangirl: aah, oke leuk hoor voor een span!
Lijkt me dat je in een mooi huis woont, paarden aan huis toch, luxe hoor Ja
Patries: *zwaai* zoalng je maar af en toe laat weten dat je nog leeft Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:11

Hahaa, gekke meiden hier ook!! Haha! Haha! . Ik kan nu alweer lachen om de berichten, laar staan IRL... ROFL . Maar ik ga zo ff lunchen, en dan weer hard aan de slag.. Gelukkig is dit maar een kort weekie! Knipoog

Madelief: Ja, hoe zit het eigenlijk met je school? Je gaat naar Dronten toch? of heb ik iets gemist?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:45

Ik heb foto's van de paardjes gekregen en ze zien er heel leuk uit Go jij! Go jij!.
Waars van de week kijken.
Nu ff mascara doen en dan naar mn oma.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 12:50

SAIDAAAAAAA!!!!
Waar blijft je verslag!!