ik kom weer eens binnenvallen. Ik heb men eerste examen al achter de rug (rotslecht jammer genoeg) en nu op naar het volgende! Vanaf 2 februari zijn ze gedaan en dan heb ik weer meer tijd voor bokt

Maandagavond heb ik een accident gehad toen ik men vriend naar huis bracht. Er is iemand met serieuze snelheid in mijn kont gereden (alé de kont van de auto). We hebben heel veel geluk gehad. Men vriend heeft een gekneusde rug en ook mijn rug, nek en heup zijn gekneusd. Maar al bij al valt het nog goed mee!
Wel niet echt motiverend zo in het midden van de examens en ook redelijk pijnlijk. Maar wat moet dat moet

Ik heb hier wel nog trouw meegelezen.
Lusitana: het ziet er mooi uit zo van vanboven! Je hebt volgens mij echt wel een pracht van een paardje tegemoet gekomen

Het idee van de strandrit spreekt me ook wel aan! maarja in Nederland is wel wat ver! Ooit wil ik dat wel eens doen met mijn schatje

Picasso: wel jammer dat het zo mis is gelopen! Hopen dat de mods nog kunnen helpen! (succes ermee)
dinkey(denk ik): nog succes met de uhmm inhuizing (of hoe je dat ook noemt ) Is het gelukt met de laminaatdingskes op zolder te leggen?
voor de rest, sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer
groetjes