Bedank voor de reacties op het filmpje.
Elisa2, Wat bedoel je met terug te zijn? Dat ze wat met de rem er op loopt? De bak was heel erg nat en daar is ze sowieso geen fan van en loopt ze altijd iets anders.
Ze is nu iets langer als een jaar fanatiek onder het zadel. Daarvoor maar sporadisch. En eerlijk is eerlijk, ik vind het rijden in de bak met haar niet leuk omdat zij het echt niet leuk vind. We hebben het bos direct achter huis dus we gaan altijd snel het bos in.
Maar goed, het knopje gaat nu om, suus begint er meer lol in te zien en begint steeds beter mee te werken dus ik begin het nu ook leuker te vinden. Eens kijken of we daarin verder kunnen groeien 
Sterkte met de verkoop, lijkt me niet makkelijk.
Urosa, dankjewel!
Lastig, zo'n moeilijk paard en dan een behandeling van de da. Suus kan dan ook zo woest worden terwijl ze even daarvoor zich nog ziek voelt. Gelukkig wel alles erin gekregen, haha. Fijn dat het in ieder geval wel beter lijkt te gaan
Crines, Jij krijgt het nog druk met al die paarden. Heerlijk als dat zo kan! En die speciale kleurtjes vind ik altijd prachtig om naar te kijken.
Aurelia, gaaf hoor. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. 
Hier heeft Suus gister haar eerste bootcamples in de bak gehad. Geoefend met balken in verschillende hoogtes en op verschillende manieren erover heen, pionnen. En dan vooral gericht op het buigen en juist gebruik achterhand en strekken. Deed ze heel knap. Dus hier rustig verder in oefenen