Mooie foto van Mo tussen de paardenbloemen. Ze ziet er goed uit!
Hoe gaat het met Figo?
Leuk dat matje in de manen van Joppe.
Mooi paard die Romerito! Gave foto's ook in je topic. Zonde dat je hem moet gaan verkopen.
Super gave foto's van Django! Wat doen jullie leuke dingen. Jammer dat ik in zo'n uithoek woon, had anders graag eens les van je gehad. Ben van weinig vrijheidsdressuur mensen echt weg, maar ik heb respect voor jouw manier van werken. Zie namelijk een blij, trots paard. Zie niet vaker die connectie bij vrijheidsdressuur trainers. Nog een kleine opmerking als touwhalster-muts. Je touwhalster mag je een stukje hoger hangen, dan ligt je keel/kaak-riem hoger richting de keel en zal het bakstuk bij iets meer druk niet zo tegen het oog aan komen.
EdkingEnzo
Geplaatst: 26-04-15 16:08
Mijn bijna 1 jarige vent
onley
Geplaatst: 26-04-15 19:37
Nope ze laat zich de tijd waar ze al overheen is dag 346 vandaag
liesd
Geplaatst: 27-04-15 08:49
Onley, kan niet anders dan een perfect veulen worden
Wat een knapperd, EdkingEnzo!
Lovelance, Figo gaat gezien de omstandigheden goed, we trainen gewoon rustig door.
Wow, Django!
Knappe Romerito!
Mooi kapsel bij Joppe
Drunksheep
Geplaatst: 27-04-15 21:38
In oktober 2013 heb ik mijn laatste wedstrijd gereden met Lakaj, en na ongeveer een jaar helemaal opnieuw te zijn begonnen (denk aan bijvoorbeeld het halster om doen in stal zonder stress...) heb ik gisteren voor het eerst weer een wedstrijd gereden. Wel onderling, maar in de L2 en twee keer 1e geworden. Dus ik ben supertrots op mijn vriendje
Op de foto kan je wel zien hoe blij ik was, en Lakaj vond het tijd voor een grapje haha.
Ik ben trouwens ook sinds oktober 2014 bezig met afvallen, dus mijn wedstrijdjasje en broek waren een beetje te groot geworden
Toch blijft jong spul het leukst om naar te kijken vind ik Prachtige platen hoor dames!
My_Chimanga
Geplaatst: 28-04-15 15:47
Zo, tijdje niet gereageerd maar er gebeurd gelukkig nog genoeg hier!
Onley, je kunt t veulen er onderhand wel uit kijken geloof ik!! Man, wat lang wachten he… Furioso weer terug, jeej! Jullie zijn echt gegroeid! Figo kl*te nieuws, bah wat rottig voor zo'n jonge mooie man zeg… Lakai is echt een blikvanger, prachtig! En gaaf dat jullie de draad weer opgepakt hebben
Verder zag ik gewoon VEEL mooie plaatjes van terecht trotse baasjes langskomen, Goed bezig!
Met Chimanga gaat t prima. We rijden inmiddels veel buiten en galopperen nu ook in het bos. Dat was echt een flinke drempel voor me omdat ze ontzettend lomp is met de galop en ik vaak niet kan inschatten of ik op een springveer, een hert of een paard zit dan. Maar, zo buiten gaat het echt veel beter, kan ze mooi gang maken en goed rechtuit lopen en daar wordt ze echt beter van. Dit gaat wel altijd geheel ingesloten achter andere paarden In de bak trainen we veel naar ontspanning en loslaten naar beneden. Ik heb een lichte whiplash opgelopen en kan dus heel weinig druk hebben. (2 weken helemaal niet kunnen rijden en daarna rustig opbouwen)
@Lovelance, je hebt helemaal gelijk hoor over het touwhalster! Is eigenlijk ook een maat cob ipv full (shame on me) omdat een touwhalstertje makkelijker weg te shoppen was voor een aantal foto's... Vandaag touwhalsters in zijn maat binnengekregen En dankjewel voor het superleuke compliment! Ik vind de energie, het spelen, en puur het shapen ipv 'kunstjes leren' veel belangrijker
@EdkingEnzo Wat issie knap!!!
@Drunksheep Wat een mooie resultaten! Vind Lakaj ook een érg gaaf paard
@onley dan komt er vast een geweldig gaaf veulen uit
@My_Chimanga jeetje beterschap met je whiplash ik ben aan het overwegen Django ook buiten verder te gaan trainen, in de bak kunnen we nog niet echt draven ivm spanning/stress/onbalans
NikkivanOlst
Geplaatst: 28-04-15 21:50
Gisteren clinic gevolgd bij Liesbeth Jorna, helemaal geinspireerd om verder te gaan werken met Django