ik heb mijn zwarte met pasen opgemeten en die was ook al bijna 1.50!
maar die is wel iets ouder, die is van 1 feb...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heb even snel bijgelezen, zag leuke foto's van Zalamera voorbij komen. Die heb ik ook nog als klein ukkie gezien! Stoere merrie die dr mamma ging bespringen
.
. Galop deed ie wel echt super goed! Paar keer tussendoor even wat schakelen in galop wat ie heeeel netjes deed! Was echt trots op hem. Ga nog even spieken of me moeder nog leuke foto's heeft gemaakt...
en ja ben benieuwd hoe broekie zich ontwikkeld. Haha en die vent met z'n blote voeten loopt ook in de winter nog zo
dat is ook echt een cultuurverschil geloof ik... Hier rijden zelfs enorm veel mensen altijd met blote voeten 
hoe is t gegaan met je wedstrijd?
en leuk een fotoshoot, ben benieuwd!
die van ons gaan maar niet de hoogte in, nu vind ik dat op zich niet zo erg want hou wel van kleintjes, maar ben zelf 1.80 dus dat wordt nog lastig later...
hij is ook echt een knuffelkont nu!

brave flaaf
maar misschien straks nog een poging
Nouvel schreef:ik kreeg net een foto gemaild van een vies en blij paard!![]()
http://img824.imageshack.us/img824/6183/fifi1f.jpg
Ben gestopt om te proberen hem dagelijks weer wit te krijgen. Hij meet zichzelf dan dagelijks zo´n schutkleur aan. 
vind ik ook al een beetje intimiderend vaak trouwens hoor!
staat ze op het land daar?
wanneer gaat het worden?
hoewel de pennymeiden misschien langs zouden komen, dan wordt het bij de paarden blijven
zo nog even broekie en zwartje bij elkaar gooien, ze hadden het echt naar hun zin laatste keer, stel mafkezen. Durf ze alleen niet alleen te laten dus we houden het enkel bij onder toezicht spelen. Zal later misschien nog wat foto's plaatsen, hier alvast een:
)
Xantha is sowieso een mooi paard, ze oogt niet zo ontzettend groot. En inderdaad lekker barok 

.
. Leuke foto
.
. Hopelijk krijgt ze het naar der zin daar
.
. Wat ziet ze er blij uit zeg
.
. Hij ziet er echt super uit
.
.
. Stel je zelf maar even voor
.

ik ga zondag naar een friezenwedstrijd dus ben benieuwd of ik nog een andere grote fries tegenkom
hij wordt echt mooi