Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regine schreef:Robijntjah kan misschien van het hooi komen, als dat heel 'stekelig' is dan irriteert het en zet het achter bij de kaken wat op. (of een stekelig plantje in de wei wat ze opeet)
Zilfstar schreef:Even een vraagje tussendoor. Ik heb zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen een hele partij nieuw paardenspullen te koop. (Deze komen van mijn neef. Hij heeft een dierenwinkel en koopt wel eens partijen op bij de groothandel. Dit lag er toen ook bij, maar dat verkoopt hij niet in zijn winkel. Dus toen kreeg ik het: kijk maar wat je ermee kunt. Ach ja, toen had ik dus 10 singels, 20 bitten etc hihi) Maar goed daar zitten ook watertrensen en bustrensen bij voor een paard. Nu heb ik Jippes bit bekeken en ik heb begrepen dat hij er al zo'n 3 jaar mee rond loopt. Vind het dus wel tijd voor een frisse nieuwe. MAAR
Jippe heeft nu een watertrens. Ik zelf vind een bustrens persoonlijk vriendelijker eruit zien (omdat de lippen er niet tussen kunnen komen). Kan ik nou gewoon probleemloos een bustrens erin hangen? Of werkt dat strenger of juist minder streng door (omdat de ringen niet kunnen ronddraaien itt de bustrens? Of kan ik het gewoon proberen?
Daarbij is het bit dat hij nu heeft goudkleurig, dus ik vermoed eigenlijk van een koperlegering. De bus- en watertrensen die ik heb zijn van RVS (dus smaaklozer zo ik begrijp uit de Wiki). Kan dat nog problemen geven?
idefix4 schreef:Vanaf 75 in vogelvlucht...Zilfstar schreef:Even een vraagje tussendoor. Ik heb zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen een hele partij nieuw paardenspullen te koop. (Deze komen van mijn neef. Hij heeft een dierenwinkel en koopt wel eens partijen op bij de groothandel. Dit lag er toen ook bij, maar dat verkoopt hij niet in zijn winkel. Dus toen kreeg ik het: kijk maar wat je ermee kunt. Ach ja, toen had ik dus 10 singels, 20 bitten etc hihi) Maar goed daar zitten ook watertrensen en bustrensen bij voor een paard. Nu heb ik Jippes bit bekeken en ik heb begrepen dat hij er al zo'n 3 jaar mee rond loopt. Vind het dus wel tijd voor een frisse nieuwe. MAAR
Jippe heeft nu een watertrens. Ik zelf vind een bustrens persoonlijk vriendelijker eruit zien (omdat de lippen er niet tussen kunnen komen). Kan ik nou gewoon probleemloos een bustrens erin hangen? Of werkt dat strenger of juist minder streng door (omdat de ringen niet kunnen ronddraaien itt de bustrens? Of kan ik het gewoon proberen?
Daarbij is het bit dat hij nu heeft goudkleurig, dus ik vermoed eigenlijk van een koperlegering. De bus- en watertrensen die ik heb zijn van RVS (dus smaaklozer zo ik begrijp uit de Wiki). Kan dat nog problemen geven?
Hahaha, vervang jij je bestek ook elke drie jaar? Ik mik mijn bitjes regelmatig in een sopje. Heb er zelfs één (RVS) in de vaatwasser gewassen. Nee, ouderdom is geen reden voor mij om te vervangen.Ik rijd Sam zowel op watertrens als op D-trens. Momenteel een watertrens... Maar ik probeer momenteel ook een paar andere bitten uit, dus daar kan ik me wel in vinden.
cloris schreef:lakshmi schreef:Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg
WHAHAHAHA![]()
Heerlijk voor de vermoeide voeten, ze lopen ook zo geruisloos
idefix4 schreef:Branka: Ik hoop dat Frio weer fit is op 3 oktober! Hij is er toch ook bij op de LT dag? Ik kom kijken hoor, als het even kan.