[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:18

@Zilfstar: ik vind persoonlijk 3x per week longeren best veel. Maar dat is mijn gevoel. Wat Cyrina al zegt: het blijft wel op een cirkel. Verder moet je ook even kijken of het paard het leuk vindt. Sommigen vinden longeren helemaal niet leuk.
Moet zeggen dat ik zelf ook niet iemand ben van vaste planning. Ik kijk naar wat mijn gevoel zegt en hoeveel tijd ik heb en pas daarop aan wat ik met Frío doe (nu helaas even niets buiten poetsen).

@Cyrina: veel sterkte komend weekend!

@ Suuz: balen dat Goya kreupel is. Heerst er soms iets? Frío was/is niet kreupel, maar goed lopen deed hij ook niet.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:23

Branka: Ben ook niet zo dat ik me perse vasthou aan een planning. Ik kijk ook naar wat Jippe die dag kan/ wil en hoe druk het op stal is. Maar voor de opbouw van conditie wil ik toch wel wat vasthouden aan planning zeg maar. Jippe vindt alles best als ie maar werken kan. En het maakt hem niet uit of dat met mij of de kinderen is. En of hij Lange Lijnen leuk gaat vinden weet ik nog niet. En zoals vandaag: ben niet op stal geweest. Dochter is ziek en ze slaapt al sinds 13:15. En dat terwijl ze nadat Stefan uit school zou zijn naar stal wilde voor het uitmesten. Ach ja, dan gaat dat vandaag even niet door ben ik bang. Ben blij dat ik op vol pension sta en Jippe dus gewoon binnen wordt gehaald en eten krijgt. Dan morgen maar iets meer uitmesten. Jippe is erg schoon op zijn stal (poep keurig achterin aan de rand. hij ligt voorin zijn stal) dus dat komt wel goed.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:04

Hoi allemaal:Wat gaat het hier razendsnel, ik kan het echt niet meer bijbenen en of volgen, vandaar dat ik niet zo vaak hier iets neerzet, maar ik geniet wel van de leuke fotos en die van Chico ook, die krijgt al een lekkere dikke hals.

Helaas met de draver gaat het niet door: ik zag op de MP een hele leuke paardje, het was altijd een droom van mij om zulke paard te bezitten en dat heb ik eerlijk verteld aan mijn vrienden en omdat de draver nog eerst gekwalificieerd moet worden op de drafbaan en dus nog niet te koop staat en dus ging ik ze vragen of ze al weten of ze hem gaan verkopen of toch nog niet en toen hoorde ik deze verhaaltje: ze gingen het de oude man vertellen die hem op stal heeft, dat er een mogelijke koper is (ik dus) voor de draver, ging die oude man zowat bijna janken, en dat is ook zielig dus ze besloten hem daar te houden op stal en door te gaan met het trainen en er proberen wat van te maken, en anders gewoon voor de lol en hobby en ik vind het niet erg, want hij is gewoon in goede handen en ik kan hem als ik wil gewoon zien, dus die leuke op de MP ga ik echt beter leren kennen voordat ik een beslissing neem.

Idefix4: zie het verhaaltje boven, dus er is een ander paardje dan de draver. ik vertel nog niets over wat voor ras en paard, dat komt wel als ik er eentje heb gekocht, ben dus weer op paardenjacht hihi.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 20:21

Goya liep nog steeds niet goed vanavond.. Morgen DA even laten komen.. Heb het idee dat het een spier/gewricht is..
Morgen paardje ophalen van een vriendin, staat nog een stukje verder weg maar ze is verhuisd dus paardje nu ook verhuizen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:33

zo, hier is frankie ook weer eens. ik heb zo te zien ff flink wat gemist. o.a. een mod-ingreep. we houen het wel gezellig he in mijn harem anders gaat de meester ingrijpen :D

suzanne: kan ook een hoefzweer zijn he, heeft sam ook eens gehad, hij kon van de ene op de andere dag niet meer lopen, alleen hinkelen. mooie foto's trouwens vooral die met de mond ver open.

ilona: haha vrolijk fototopic en dat midden in de nacht gefabriceerd. hoe lang heb je vakantie?

cyrina: zet hem op he komend weekend!!

voor de rest reageer ik niet bij, heb het veelstedruk gehad afgelopen dagen, nu een paar dagen rustiger

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:42

Wanda -> Om conditie op te bouwen hoef je echt niet zoveel keer in de week te longeren, hoor. ;)
Als zou je bij wijze van (eventueel aan de hand) 20-30 min. lekker actief stappen dan ben je ook al conditioneel bezig.

Ilona -> Ik zag de merrie van je stalgenootje te koop staan als gezelschapspaardje.
Is het niet goed gegaan met haar?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:45

frankiej schreef:
zo, hier is frankie ook weer eens. ik heb zo te zien ff flink wat gemist. o.a. een mod-ingreep. we houen het wel gezellig he in mijn harem anders gaat de meester ingrijpen :D

Dat was het dus!!! Jij bent te lang weggeweest en ja: wat is een kippenhok als de haan van huis is :Y) :D :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 21:45

Frank, ja, ik zie wel... Hoop dat t meevalt.. Hij liep vanavond ook niet goed.. Morgen DA maar even bellen. Dankje trouwens ;)

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 22:04

Cyrina, zenuwappig.. komt vast goed ;)

Ragdollcat, jammer dat t met de draver niet doorgaat.

Soekse, morgen de DA.. ben erg benieuwd. Hoop dat t meevalt.

Frankie, ik mist jou en Anouk al de laaste dagen.

Flan staat weer lekker op t land te grazen. Morgenvroeg weer naar binnen.
Heb heerlijk gereden op t paardje van stalgenootje. Ze heeft me aanwijzingen gegeven en op t einde nog een proefje gelezen, leuk leuk leuk :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 22:38

Frank, haha jaa het ging hier ff heftig aan toe :P . Maar gelukkig is het weer rustig! Wel jammer, nog nooit gehad in die jaren, maar nu toch wel.. Ben vrij tot 1 oktober! Dan moet ik weer hard aan de slag! ;)

Saida, oh, wist ik geen eens! Ze is tijdje terug verhuist naar rusthuis (andere stal).. De reden is hier wel bekend volgens mij. Zet er verder niks over neer op i-net... := Ligt nogal gevoelig.

Cyrina, oh oh, niet met je eigen paarden dus... op goed geluk dan maar :D !

Suus, succes met de DA en goya morgen. :(:)

Jellie, oh wat leuk, weer lekker gereden dus :D !

Ragdoll, dus toch weer een ander paard... ga jij ooit nog wel eens een paard kopen :+ ! Je bent echt al héél lang opzoek he?

Vandaag weer zalig op Chico gereden. Lekker warm gestapt, beetje schouder voor en wijken. Gaat steeds beter! Met draf was hij ook meteen goed los, dus heerlijk gereden. Echt net als in me les :D ! Hij was me deze week vergeten :+ Dus volgende week vrijdag weer.. Nog even geduld dus. In de tussentijd trainen we lekker verder natuurlijk :))

Vandaag ook nog even op de valreep met het mooie weer een shoot gemaakt van me ex-verzorgpoown Haflinger amanda. Zijn best hele leuke plaatjes geworden!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:48

Elise ;) ->
Die op de stippel is dus een vriendin van mij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:51

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 23:55

Hahahaha, gaat hier stuk om het filmpje!! :D :D :D . Ze doen het toch maar mooi even _O- .Die pretbek van Elise :D ! Geweldig!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:00

Ja gaaf toch?! mijn vriendin probeert er echt op te springen maar mist echt net een klein stukje om helemaal te kunnen gaan zitten boven. Maar Elise trekt zich aan het zadel gewoon op, Handige Harrie! hahahah! Ohnee Harrie zo heette de stippel :+

Elise van het moment hebben we niks maar ik hoop dat je hier ook blij mee bent

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:01

Robijntjah kan misschien van het hooi komen, als dat heel 'stekelig' is dan irriteert het en zet het achter bij de kaken wat op. (of een stekelig plantje in de wei wat ze opeet)
Laatst bijgewerkt door regine op 25-09-09 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:01

Ja, ik doe het ze sowieso niet na :+ . Dus vind het al knap. Met beetje hulp lukt het jou vriendin ook!

Elise trekt zich idd zo op, huppakee :D

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:02

Ja net een kontje, je zit haar ook nog net "was maar een kleeeeiiiin stukje" gebaren whaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:05

regine schreef:
Robijntjah kan misschien van het hooi komen, als dat heel 'stekelig' is dan irriteert het en zet het achter bij de kaken wat op. (of een stekelig plantje in de wei wat ze opeet)

Ze krijgt kuil dus dat valt al af, plantjes staan er niet maar zal morgen eens door de wei wandelen om eens een kijkje te nemen!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:54

Vanaf 75 in vogelvlucht...

Zilfstar schreef:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen een hele partij nieuw paardenspullen te koop. (Deze komen van mijn neef. Hij heeft een dierenwinkel en koopt wel eens partijen op bij de groothandel. Dit lag er toen ook bij, maar dat verkoopt hij niet in zijn winkel. Dus toen kreeg ik het: kijk maar wat je ermee kunt. Ach ja, toen had ik dus 10 singels, 20 bitten etc hihi) Maar goed daar zitten ook watertrensen en bustrensen bij voor een paard. Nu heb ik Jippes bit bekeken en ik heb begrepen dat hij er al zo'n 3 jaar mee rond loopt. Vind het dus wel tijd voor een frisse nieuwe. MAAR

Jippe heeft nu een watertrens. Ik zelf vind een bustrens persoonlijk vriendelijker eruit zien (omdat de lippen er niet tussen kunnen komen). Kan ik nou gewoon probleemloos een bustrens erin hangen? Of werkt dat strenger of juist minder streng door (omdat de ringen niet kunnen ronddraaien itt de bustrens? Of kan ik het gewoon proberen?

Daarbij is het bit dat hij nu heeft goudkleurig, dus ik vermoed eigenlijk van een koperlegering. De bus- en watertrensen die ik heb zijn van RVS (dus smaaklozer zo ik begrijp uit de Wiki). Kan dat nog problemen geven?

Hahaha, vervang jij je bestek ook elke drie jaar? Ik mik mijn bitjes regelmatig in een sopje. Heb er zelfs één (RVS) in de vaatwasser gewassen. Nee, ouderdom is geen reden voor mij om te vervangen. ;) Ik rijd Sam zowel op watertrens als op D-trens. Momenteel een watertrens... Maar ik probeer momenteel ook een paar andere bitten uit, dus daar kan ik me wel in vinden.

Cynthia: Ook ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat Cynthia! Hoe is het met je?

Yen: SUPERFOTO'S!!! MOOI.Wat heb je een mooi paard joh.

Jellie: idd jamer! Dan zijn deze nog neit voor jou. Dat paardje is onderweg nog. ;)

Jolynn: Aaaaha, sneu hondje! Beau niet hoor, die let nu wel weer op, maar vergeet zo iets verder gelukkig snel. Michelle is nog harder: Die blijft gewoon met het volle gewicht hangen op stroomdraad. Absoluut stroomproof!

Saida: Sam knabbelde nooit, tot ie de pelham kreeg, toen ging ie het doen. Nu knabbelt ie ook, maar het bit dat ik nu gebruik is ook gelig. Dus hij zal het wel om de smaak doen.

Lobke: Naar wie keek Licor toen ie die bek trok? Ik zie een foto van iemand op de achtergrond...

Martine: Sam loopt momenteel super op een correctiebit met een boogje in het midden. Ik mag er ook mee op concours, dus zondag gaat de doorslag geven. Als dat goed bevestigd is, wil ik weer een enkelgebroken exemplaar proberen. Maar ik heb sterk de indruk dat Sam liever iets in zijn mond heeft, dat niet rammelt. Dus op termijn zal het wel een ongebroken bitje worden. Hij buigt steeds beter en hij wordt steeds nageeflijker.

Lisenka: Het ergste vond ik het nog, dat het werd gezegd na een concours-debacle. Het ging op concours 10x slechter dan thuis en dan nog zo'n trap na! Bah! Maar ja, dat probleem is er niet meer. Frank is gelukkig altijd eerlijk. Meteen, dus geen gezanik achteraf. Wel lekker hoor. Eerlijkheid. Ik was er altijd 'bijna' en als ik van concoursen af kwam, moest ik niet verwachten dat het goed zou gaan. Daarom ben ik heel benieuwd of ik zondag rustig kan blijven en beter kan presteren. Ergens heb ik er wel vertrouwen in, maar ja, dat wil ik niet te hard roepen. dan is de teleurstelling weer zo groot hè? Maar ergens heb ik dus wel vertrouwen. ;)

Jellie: Ik heb nog aan je gedacht! Dus Flan heeft het allemaal zien gebeuren? Hebben ze haar al gesproken. :+ Vind het een vreselijk ongeluk!

Karina: Heel veel sterkte met Veludo. Hopelijk doorbreekt de DA met zijn middeltjes eindelijk die cirkel!

Regine: Ja, thnkx. Als je Sam nu ziet of 3 maanden geleden is het al een wereld van verschil. Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd hè? Aan de foto's heb ik zelf al reuze veel en zondag zullen we hopelijk weten of we de goeie richting weer op gaan. Voorlopig houd ik het even op Frank zijn hulp. Hij helpt me tot nu toe het beste, omdat hij Sam ook erg goed kent. Via PB heb ik ook nog een aantal fijne tips gehad waar ik zeker op voort borduur.
Beau weet heel goed: Draadje AUWAUW! :P Maar ze vergeet de pijn gelukkig weer snel. Oren zijn ook gevoelig hè?

Elise: Niet zo mooi met je oog!

Robijn: Ik denk altijd maar aan het paardengebed: Lief baasje als ik pijn heb, help me dan en laat me slapen. Dat is iets wat ik mezelf altijd voor ogen houdt. Jij hebt Robijn heel lang aangekeken en weloverwogen je besluit genomen. Ze is je dankbaar en jij hoeft je echt niet schuldig te voelen! Laat het je ook niet aanpraten hoor!

Wat voor opleiding doe jij ook al weer? :o Ben het heel even kwijt... Behandelplan?

Suus ben reuze benieuwd naar je auto!

Branka: Ik hoop dat Frio weer fit is op 3 oktober! Hij is er toch ook bij op de LT dag? Ik kom kijken hoor, als het even kan.

Jellie: Wow 2 paardjes! Leuk joh! Ga je 3 oktober ook naar de LT dag? (Lange Teugel) Ik wil er erg graag heen.
Neem je tijd lekker en dat paardje van jou gaat het helemaal worden.

Persoonlijk vind ik het aanspreken met de eigen naam wel prettiger, komt geïnteresseerder over. Maar soms staat het niet onder aan en dan twijfel ik bij de naam en gebruik ik de boktnaam... ;) En in jouw geval is Jellie sneller getypt dan Marielle... owja ë Ik moet zo vaak zulke lappen tekst bijschrijven, dat ik het maar kort houd mbt namen.

Regine: Heb jij een link van het program van 3oktober? En een routebeschrijving? Ah, het staat onder je naam! :+

Amanda: Mooi paardje heb je!

HEIDI: Whahaha, gaaf paardje! Super gedaan! Had jij dat bedacht?

blz 86 lees ik nog wel een keer

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 00:56

Zo, hèhè, egootje

Heb het momenteel druk gehad met ouderavonden van de meiden. Sabrina had een boekenmonster gemaakt en daar zou ik goed van schrikken! En dat moet dan even gemeld worden hè? Haha. Groep 3 is moeilijk voor haar. Ze verveelt zich er, maar op school schijnt ze heel andere dingen te zeggen. Met een paar weken gaan ze alle kids die al zo ver zijn als zij in een groep zetten, zodat ze niet meer alleen zit.

Michelle had een papagaai gemaakt en gaat vrolijk haar eigen gang in de klas. De juf is lyrisch over haar. Zo zelfstandig en zo lekker bezig! (Zie er jammergenoeg thuis zelden iets van... ) Maar verder gaat het dus ook goed. Ik ben voor volgende week weer gecharterd als knuffeldierendokter.

Door het vergaderen 2 keer niet kunnen trainen, maar gisteren ging best lekker. Frank heeft niet mee kunnen kijken. Hij had vergadering over zijn werk. Maar het gevoel was lekker, dus ik hoop maar dat het er ook zo uit zag haha. De oren van Sam stonden in elk geval de goede kant op en de goede plekken waren nat.

Vandaag heb ik gewerkt! Ik mocht proefdraaien bij SandD. Dat is de concurrent van TNT. Post sorteren. Wat een geestdodend werk zeg! En ook nog eens minimumloon en dan samenwerken met een man die overduidelijk aanwezigheidspremie int. Bah! Ik was stuk om 2 uur en toen moest ik nog een kwartier. Mijn hoofd doet zeer van de stoffige ruimte dus dit gaat hem niet worden! De kids waren weer heel blij dat ze mochten overblijven. (Toch iemand blij dus. ) Maar ik ga nog even door met zoeken naar een leuke baan. Ik vind het ook nog veel leuker om op school mee te helpen. Ik kan echt geen afstand nemen van ze. Vooral Basje vind ik moeilijk om achter te laten. Niet mijn ding dus. Ook al is het uitstekend verlopen hoor.

Ow ja, haha, vergeet ik het leukste van de dag!

Rakker gaat altijd mee, als ik de wei ga mesten. Liep madam lekker te zoeken naar keutels, want ja, een Jack vindt paardenkeutels hemels...

Ziet Sam Rakker wandelen en hoppa in een kalm drafje er achterheen. Hoofd helemaal laag. Echt koddig om te zien! En Rakker ging steeds harder lopen! haha. Mooi gezicht was dat. Rakker was net op tijd onder de draad door, zodat Sam er niet bij kon. Sam zou haar overigens niets doen hoor. Hij is gewoon dol op hondjes. Hij snuffelt er graag aan.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:22

Goedemorgen,

Ilona, zalig gereden. Gaaf dat die oefeningen steeds beter gaan.
Leuk zo'n shoot. Krijgen we nog resultaat te zien hier?

Regine leuk filmpje :D

Jolijn, ik ken t niet.

Anouk, zondag op concours. Ook Flan is verhoord :+ T was zeker een heftig ongeluk.
3 oktober is bij mij achter de boerenlanddag/fokveedag. Daar wil ik graag heen.
hihi jij wordt dus knuffeldierdokter :+ Lekker gereden.
Jammer dat t bij Sand niet leuk was :\
Leuk geziht van Sam en Rakker :D

Ik ga zo naar cursus.. Jan heeft vanmiddag atv. Ik heb t om moeten zetten om de cursus te doen. Dus precies 3x atv die we niet tegelijk kunnen nemen. Wel jammer.
Eerst nog ff Flan uit de wei vissen.

Fijne dag!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:22

idefix4 schreef:
Vanaf 75 in vogelvlucht...

Zilfstar schreef:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen een hele partij nieuw paardenspullen te koop. (Deze komen van mijn neef. Hij heeft een dierenwinkel en koopt wel eens partijen op bij de groothandel. Dit lag er toen ook bij, maar dat verkoopt hij niet in zijn winkel. Dus toen kreeg ik het: kijk maar wat je ermee kunt. Ach ja, toen had ik dus 10 singels, 20 bitten etc hihi) Maar goed daar zitten ook watertrensen en bustrensen bij voor een paard. Nu heb ik Jippes bit bekeken en ik heb begrepen dat hij er al zo'n 3 jaar mee rond loopt. Vind het dus wel tijd voor een frisse nieuwe. MAAR

Jippe heeft nu een watertrens. Ik zelf vind een bustrens persoonlijk vriendelijker eruit zien (omdat de lippen er niet tussen kunnen komen). Kan ik nou gewoon probleemloos een bustrens erin hangen? Of werkt dat strenger of juist minder streng door (omdat de ringen niet kunnen ronddraaien itt de bustrens? Of kan ik het gewoon proberen?

Daarbij is het bit dat hij nu heeft goudkleurig, dus ik vermoed eigenlijk van een koperlegering. De bus- en watertrensen die ik heb zijn van RVS (dus smaaklozer zo ik begrijp uit de Wiki). Kan dat nog problemen geven?

Hahaha, vervang jij je bestek ook elke drie jaar? Ik mik mijn bitjes regelmatig in een sopje. Heb er zelfs één (RVS) in de vaatwasser gewassen. Nee, ouderdom is geen reden voor mij om te vervangen. ;) Ik rijd Sam zowel op watertrens als op D-trens. Momenteel een watertrens... Maar ik probeer momenteel ook een paar andere bitten uit, dus daar kan ik me wel in vinden.

Nee dat niet, maar dat gaat wel elke keer de vaatwasser in natuurlijk ;) . Ik zit ook wel te dubben hoor ermee. Jippe is dit bit gewend, loopt er prima mee... Dus ja moet je dan wel vervangen? Als hij hier goed mee loopt waarom dan iets anders proberen? Aan de andere kant komen we er zo natuurlijk nooit achter of ie met een ander bit nog prettiger loopt... :Y) En op het eerst oog leek het mij versleten maar nadat ik het eens goed gewassen heb bleek het dus een koperlegering te zijn. En ook omdat dit dus een watertrens is en ik erg voorzichtig ben met mijn paard en ik bang ben dat het velletje er tussen gaat komen dacht ik aan een bustrens. Pfffff lastig hoor. Nou ja eerst maar eens de routien erin en dan later eens een ander bit proberen.

Regine: leuk filmpje! Had eerst niet door dat Elise er ook op stond, maar die springt er ook zo op haha. Maar eh.. ik doe ze het niet na hoor!

Dochter is nog ziekies. Dat wil zeggen nog erg moe, huilerig en kwetsbaar (en dat is ze dus anders nooit). Heeft gister niks gegeten, wel veel geslapen. Dus zit ze nu elekker op de bank. Maar ze wil straks wel mee naar stal om te mesten.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:43

cloris schreef:
lakshmi schreef:
Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg

WHAHAHAHA :')
Heerlijk voor de vermoeide voeten, ze lopen ook zo geruisloos _O-

Whahahaha, die wil ik ook!!! 8-) :P

Regine: Hahahaha, dat paard van jou is een regelrechte hongerlap. Despi zou ook zo iets doen...

Shanna: Jaaa, mensen met paarden, daarvan denken ze dat ze centen zat hebben. Is ook al niet waar hè? pfff Jammer hoor!

Gab: Die Moreno is ook prachtig! Ziet er keurig uit! Is moreno nou PRE, Lusitano of iets anders? :o Ben het even kwijt...

Lisenka: Ik wilde dat Frank dat ook wist zeg! Hij eet liever thuis, kan het nergens lekkerder krijgen vindt ie... :Y)

Zooooh, Perlita lijkt echt sprekend op Despi!

Wanda: Sam en Prince leren ook de spaanse pas, dus het zou me niet verbazen als een fries het ook kan. Sterker nog: Jauke van Daniëlle kan wel meer dan alleen de spaanse pas. En Jauke is een fries... Ah, ik zie dat Gab je er ook al op wees. :+ Daniëlle geeft ook instructie in vrijheidsdressuur. Dat is nog leerzamer!

En Wanda, iets goeds niet vervangen hoor!

Soes: Balen joh! Hopelijk knapt goya snel weer op! Wat is ie toch barok hè? Je hebt weer een paar heel mooie foto's geplaatst!

Sandra: Ik ben reuze benieuwd wat je op het oog hebt. Wil je de link anders even via pb sturen. Val om van nieuwsgierigheid... :D

Ilona: Kom jij ook naar de lange teugeldag?

Regine: hahaha, je vriendin zal zich wel licht gegeneerd hebben? Het is moeilijk hoor, ik doe het haar denk ik niet na! En elise die idd nogal vrolijk bezig is! En vol in beeld!!!

Jellie: Ik heb nog een nieuwtje: De Tink van mijn moeder is in Lierop dagkampioen geworden. Het schijnt een heel mooi exemplaar te zijn. Ze moet nog beleerd worden, want ze is pas 2,5 jaar. Maar ik vond het wel keinetjes natuurlijk
Afbeelding hoop dat ie pakt, want ik jat hem even van mijn zussie.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:13

Ilona -> Ik begrijp het, vandaar dat ik er ook niets op had gezet, alleen een open vraag. ;)
Sneu voor haar, wens haar maar sterkte!

Anouk -> Mooie prestatie; Dagkampioen! *\o/*

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:52

idefix4 schreef:
Branka: Ik hoop dat Frio weer fit is op 3 oktober! Hij is er toch ook bij op de LT dag? Ik kom kijken hoor, als het even kan.

Ik verwacht wel dat hij dan weer goed loopt. Gisteren hem even aan de longeerlijn gehad en met Brenda gekeken. Hij loopt al beter, maar nog niet helemaal lekker. Komend weekend heb ik het erg druk, dus zijn de paar dagen rust verlengd tot een week.
Rust vult Frío overigens op eigen wijze in: hij liet zich heel braaf en rustig naar het land te brengen om daar vervolgens even een lekker sprintje te trekken :+ De eikel!
Ben er trouwens niet echt verbaasd over, is wel een beetje typisch Frío. Braaf meelopen aan de hand en even zijn energie kwijt als hij de ruimte heeft.
Maandag kijken of hoe hij onder het zadel loopt.