Saida- sexy dekje Angela: welkom met.. flip? hier ook een friezenrijdster
Vandaag ff bij dikke feikje gweest in haar nieuwe box,.. Ging alemaal prima.. mis het rijden wel.. *zucht snif*
evdpanne
Geplaatst: 20-03-09 20:52
flipbetuwe: welkom! Saida: Mooi setje hoor! Ziet er goed uit .
Ik heb laatst een tweede hands zoomlens van iemand op bokt gekocht en kreeg m vandaag binnen . Moest natuurlijk eventjes uitgeprobeerd worden...
borderjay
Geplaatst: 20-03-09 21:13
Saida Wauw,wat een prachtige dame heb je toch En dat dekje staat echt súper!
Nouvel
Geplaatst: 20-03-09 21:18
saida, gaaf je dekje!!
evdpanne, mooie foto's, en wat een knapperd!
_Saida_
Geplaatst: 20-03-09 21:19
Thanks! Moreno is er ook eentje om van te vind ik!
Banditto
Geplaatst: 20-03-09 21:41
Mies Apollo: wat goed dat hij ruimer en ontspanner gaat lopen! Ga zo door!
Prinslover: Chico een luilak, Bandito ook hoor maar dat komt ook omdat ze jong zijn dan liggen ze veel.
Soeske: hahaha beet hij zomaar in je vinger….tja kan natuurlijk niet met andere mensen gaan praten als je bij hem bent he hahhaa!
Marit: zoooo weer lekker actief op Bokt. Ik ga morgen ook naar Equitana! Leuk, er gaan nog meer stalgenootjes morgen heen gezellie! Fijn dat het longeren zo goed ging met Sam. Callista komt 8 april…..hoop dat ik mijn zadel eerder krijg……
Picasso: lekker hoor dat je je mondeling gehaald hebt. Die heb je maar weer binnen!
Saida: ZOOOOOOOOOOOOO cool zadeldekje. Staat hem SUPER!
Angela: Welkom
Evdpanne: Scherpe fotos hoor!
Vandaag lag mijn paardje lekker te zonne op het land (let wel hij staat nog in zijn winterweide in april gaan ze naar de zomerweide stukje bij beetje wordt die dan steeds groter gemaakt, maar zo'n kaal landje is wel goed voor mijn dikie dik hahaha) Effe spammen hoor.....
hij bleef lekker liggen toen ik kwam. Lekker geknuffeld en fototje gemaakt. Daarna zei ik kom op we gaan…..hij bleef gewoon liggen.
Omdat het zo mooi weer was wilde ik echt het bos in maar niemand ging van stal. Dus ik dacht…..ik ga gewoon alleen, kijk wel hoe ver ik kom. Stoer! Hij was wel een beetje kijkerig en verbaast zo van….uhhh waar is het andere paard, baasje je bent iemand vergeten hoor!!!! Maar 1 stap in het bos en meneer was een oase van ontspanning omdat hij zo lekker ging heb ik een rondje van anderhalf uur gedaan. Hoofdzakelijk in draf en meneer ging helemaal met zn neusje op de grond zo lief . Zoveel veel vetrouwen, zon band………ik was een brok GELUK jeetje wat was ik aan het genieten. Toen kwamen we bij een galoppad en dacht opnieuw ach ik probeer het gewoon. Hij ging in een super relax galopje geweldig . Daarna heb ik ook nog meer stukken gegalopeerd en bij een bocht zei ik dan hoho en dan gaat hij in een super verzamelde galop de bocht door en daarna weer zijn normale ritme. ZO GEWELDIG! Gewoon alles op mn stem en mn zit! We zijn Hooglanders, schapen, vossen, konijnen, fazanten van alles tegen gekomen en hij bleef super braaf. Ook nog wat boomstammetjes gesprongen. Normaal is hij ook super braaf maar nu was hij alleen, echt hij is echt zo stoer en pas net een weekje 7! Voor herhaling vatbaar.
O,ja gister weer in de binnenbak gereden en toen ging het geweldig. Conclusie buitenbak is gewoon te zwaar voor hem, wacht dus nog even totdat hij gesleept en nat gespoten is en dan gaan we het nogmaals proberen…..ik wil mn paardje langer houden dan een jaar…..
Morgen naar equitana, ga veel fotos voor jullie maken! En lekker shoppen voor mijn kanjer.
Leuke foto's Banditto!! Jij zit ook al op een roze wolk . Fijn dat het buitenritje zo lekker ging!
flipbetuwe
Geplaatst: 20-03-09 23:50
dank jullie wel
en het is flip zal wel typ foutje zijn ben niet zo handig met die dingen hoor
ik zal gauw een foto neerzetten na wat hulp maar dit komt wel goed
borderjay
Geplaatst: 21-03-09 00:05
Esther Dat tongetje op die 1e foto echt zó schattig! BanditoDie ligt echt lekker te zonnen Veel plezier morgen! FlipWelkom en veel plezier hier,maar dat zal vast wel lukken
Hij heeft wel een heel lage halsaanzet voor een spaans paard..
Maar dit dan:
http://dieren.tweedehands.net/diversen- ... ratis.html Dat is godverde mijn zus haar paard (die bruine) dit was zijn verkoopfoto vanuit Spanje en die andere 2 stonden tegelijk te koop met ook deze foto's. Dus gewoon vette nep!! We hebben al gevraagd de advertentie te verwijderen.
Prinslover
Geplaatst: 21-03-09 10:33
Saida: Staat ontzettend mooi bij Rintske! En jou kleding matcht mooi! Fijn dat je les ook zo lekker ging, roze wolkje is dus nog steeds bezet door ons haha. En chico en ik gaan ineens heel hard ja... ongelovelijk... maar dat vertrouwen van mij in hem, dat groeit laatste dagen ontzettend hard!
Esther: Zo he, das een mooie lens! Vind deze foto's echt al stukken beter . Hij ziet er goed uit!!
Jocye: Hihi, ook al zo lekker buitengereden! Ik hoop ook nog voor elkaar te krijgen dat ik alleen naar buiten kan, lijkt me ideaal.. Helemaal alleen met je paardje op stap .
Gab: Het is maar 1 foto he... ik vind hem zo niet super erg spaans lijken... En volgens mij heeft het paard in kwestie een nogal moeilijk karakter, zo begrijp ik het.. Dan vind ik die prijs voor een paard zonder papieren ook, niet eens zo gek .
Amanda: Haha, leuk dat je je nog eens meld . Hoe is het met jou en nino?
Cyrina Meen je niet zeg... Zouden het penny meisjes zijn?! Ik hoop dat ie snel wordt verwijderd, dit doe je toch niet...?
Zo, ik ga me snel omkleden en van het mooie weer genieten . Even met vriendje naar de haagsche markt, kijken of ze nog wat leuks hebben hihi
_Saida_
Geplaatst: 21-03-09 10:57
Banditto -> Ach wat lief zoals ie daar ligt. Hij voelt zich goed op z'n gemak en zo te lezen gaat het bij jullie ook super met (buiten) rijden!
Flipbetuwe -> Één van de voorwaardes om hier te mogen posten is dat je veel, heel veel foto's plaatst van je paard, wist je dat nog niet?
Gabriella -> Idd een vage prijs....... Misschien omdat ie vrij klein is?
Cyrina -> Naja, wat een lef! Dat is idd vette nep! Je wordt gewoon opgelicht dus. Mag je geld betalen en vervolgens gaan zij er mee vandoor. Ik zou er aangifte van doen, want dit riekt naar oplichting.
Ilona -> Het dekje komt bij Pegasus weg via het FPF, en van haar heb ik ook het shirtje gekocht want dat pastte er perfect bij zei ze. Staat zeker super, ben er ook heel blij mee! Ik vind het leuk die verhalen te lezen hoe het gaat met jou en Chico, en uit die verhalen maak ik idd ook op dat het vertrouwen tussen jullie steeds beter wordt.
Nouvel
Geplaatst: 21-03-09 11:14
goeiemorgen!
saida, dekje is echt heel gaaf!
ilona, super zeg dat het zo goed gaat!
cyrina, daar ben je mooi klaar mee! wat een rare mensen heb je toch...
amanda, sterkte met alle drukte!
borderjay, hmm da's inderdaad wel heel weinig... zal wel iets mee aan de hand zijn...
flip, foto's zijn altijd welkom, leuk!
ik zal ook weer eens even wat plaatjes spammen van m'n spookje, van vorig weekend toen we in Belgie waren:
Cyrina: Raar zeg die advertentie... Echt mensen die snel geld willen verdienen en waar je nooit wat van terug ziet. Ellis: Leuke foto's weer van Fifi .
Ik heb vandaag ook heerlijk genoten van het goede weer! Eerst bij mijn broertjes voetbalwedstrijd gekeken, die wilde nog steeds actiefoto's . Daarna lekker wezen wandelen in het bos in Noordwijk, en vervolgens lekker op een terrasje neergezakt en in het zonnetje gezeten . Dit weer mag van mij wel blijven!!
Nouvel
Geplaatst: 21-03-09 23:15
bedankt allemaal!
ja, wat een super weertje vandaag he?! echt genieten!
Ik heb vandaag weer even op 't spookje gezeten en vriendje heeft nog wat foto's gemaakt, zitten best leuke bij zo met die wapperende bos manen! topic staat in mijn onderschrift voor wie het leuk vindt...
tsjillert
Geplaatst: 21-03-09 23:15
zo dan wat een weertje he gstr avond was een latertje maar heb heerlijk genoten zijn ff weggeweest met ze tweetjes was erg leuk
vandaag eerst maar ff bij komen van de avond/nacht en daarna lekker verse broodjes als ontbijt die waren beter als de dag ervoor hadden een broodje`s in de combimagnetron gedaan maar snap dat ding niet met gevolg dat het broodje erg bruin werdt hahaahha zeg maar zwart
morgen lekker buitenritje met me kanjer zo dit was het ff van me zelf prbeer nu jullie ff bij te houden
marielle gaaf je meubels hoor en morgen ook veel plezier met je butienritje zal wel goed komen
saida wat staat je dekje gaaf erg mooi en wat zijn de manen toch lekker lang
ellis wat een super foto je straalt echt en die laatste wat een super foto
zag ook een nieuw iemand voorbij schuiven en met een fries leuk snel foto`s plaatsen hoor ben er erg benieuwd naar
erg vreemd ja die advertentie heel apart maar goed, altijd oppassen dus
bandito leuke foto`s van je luie paardje lekker he om er dan bij te liggen
en iloon heb je je salaris al opgemaakt op die markt in denhaagje hahahahahha
amanda ben je al weer wakker
Lusitano
Geplaatst: 21-03-09 23:31
Hoi meiden!
Eerst even spam, ik heb mijn zadel gezien op de Equitana! Je moet er van houden.... Het liefst wil ik de buitenste randen in iets donkerder leer.
Ellis, wat zit jij heerlijk te genieten op je paard zeg!! Joyce, wat een fijne zonfoto's van ditto! Jij kan ook zo heerlijk genieten van je paard! Ik heb sammetje donderdag gelongeerd en hij deed weer zo ijverig zijn best! Dan ben ik ook helemaal in luv!! Borderjay, ik vind het eerlijk gezegd exterieurmatig ook niet echt een fijn paard om te zien. Zo'n vage prijs is het niet, slachtprijs? Cyrina, vaag! Wel een mooi paard heeft je zus! Die mag ook wel eens op bokt komen posten!!!! Flip, welkom! Saida, heerlijke foto's van jouw merrie! dat puntlipje Jij rijdt nog steeds bij Mayke? Hoe gaat het met haar paardenspul? Heeft ze fauno al verkocht?
Nouvel
Geplaatst: 21-03-09 23:34
Gaaf zadel marit! Zit het lekker? En weet je nu zeker als je zoiets koopt dat het wel past op zijn ruggetje?