Angela: welkom
met.. flip? hier ook een friezenrijdster 
Vandaag ff bij dikke feikje gweest in haar nieuwe box,.. Ging alemaal prima.. mis het rijden wel.. *zucht snif*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met.. flip? hier ook een friezenrijdster 

omdat hij zo lekker ging heb ik een rondje van anderhalf uur gedaan. Hoofdzakelijk in draf en meneer ging helemaal met zn neusje op de grond zo lief
. Zoveel veel vetrouwen, zon band………ik was een brok GELUK jeetje wat was ik aan het genieten. Toen kwamen we bij een galoppad en dacht opnieuw ach ik probeer het gewoon. Hij ging in een super relax galopje geweldig
. Daarna heb ik ook nog meer stukken gegalopeerd en bij een bocht zei ik dan hoho en dan gaat hij in een super verzamelde galop de bocht door en daarna weer zijn normale ritme. ZO GEWELDIG! Gewoon alles op mn stem en mn zit! We zijn Hooglanders, schapen, vossen, konijnen, fazanten van alles tegen gekomen en hij bleef super braaf. Ook nog wat boomstammetjes gesprongen. Normaal is hij ook super braaf maar nu was hij alleen, echt hij is echt zo stoer en pas net een weekje 7! Voor herhaling vatbaar.
. Fijn dat het buitenritje zo lekker ging! borderjay schreef:
En jou kleding matcht mooi! Fijn dat je les ook zo lekker ging, roze wolkje is dus nog steeds bezet door ons
haha. En chico en ik gaan ineens heel hard ja... ongelovelijk... maar dat vertrouwen van mij in hem, dat groeit laatste dagen ontzettend hard!
. Hij ziet er goed uit!!
.
.
. Hoe is het met jou en nino?
Meen je niet zeg... Zouden het penny meisjes zijn?! Ik hoop dat ie snel wordt verwijderd, dit doe je toch niet...? 
. Even met vriendje naar de haagsche markt, kijken of ze nog wat leuks hebben hihi

.
. Daarna lekker wezen wandelen in het bos in Noordwijk, en vervolgens lekker op een terrasje neergezakt en in het zonnetje gezeten
. Dit weer mag van mij wel blijven!!
zijn ff weggeweest met ze tweetjes was erg leuk
zal wel goed komen

Jij rijdt nog steeds bij Mayke? Hoe gaat het met haar paardenspul? Heeft ze fauno al verkocht?