[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:36

Ja, dat klopt wel een beetje.
Fijn voor je dat Mayke meegaat. Zij kan Rintske dan objectief bekijken. Weet jij of Mayke nog naar Deurne gaat? Ik vind het altijd wel gezellig als ze er is.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:46

Suzanne: Wat zijn die poesjes ontzettend schattig Lovers Helaas heeft mijn vader een hekel aan katten..

Peet: Ik zou de deken wel op doen, volgens mij zijn die dingen aardig 'luchtig' en valt het met de hitte wel mee.

Saida: Ik ben benieuwd hoe Rintske vanavond op je over komt!
Wanneer ga je een besluit nemen? En wat wordt het Knipoog

Ik ga straks eerst Fifty maar weer eens aan het werk zetten. Ik heb toen ik bij Aline was wat les gekregen van Robert met het werken aan de lange lijnen en ik heb nog geen tijd gehad om dit op Fifty te oefenen dus dat gaan we straks maar even doen. En daarna ga ik weer naar Karin toe om te kijken hoever zij en Boykin inmiddels zijn en om zelf een rondje te rijden natuurlijk Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:48

Sanne: Haha, ik lees het al, het heeft comische momenten met zich meegebracht Haha! En jij hebt het ook lekker hoor Knipoog Gewoon niet naar school door die bussen Haha! . Leuk met Fifty LL, is weer is wat nieuws!

Saida: Wat een knappe merrie zeg!!!! Ik vind haar heel gaaf zo op de foto, echt een lekker barok ding idd, maar niet té. Klinkt echt heel positief moet ik zeggen Ja Ben heel benieuwd of ze zich vanavond beter laat zien!

Paola: Je paard delen van niet mee volgens mij Clown . Maar je hebt aan de andere kant geluk dat je man het ook leuk vind. Mijn vriend moet ik altijd dwingen om mee te gaan Duivel

Soeske: Oh, doe dat nou niet... foto's van jonge poesjes.. Nagelbijten / Gniffelen Daar kan ik echt niet tegen Clown . Dan wil ik ze allemaal wel hebben Bloos Ik denk alleen dat me mams daar niet zo blij mee is Bloos . Brammetje doet het trouwens netjes hoor, super!

Peet: Dat is iets leuks om naar uit te kijkjen 8 juni! Veel plezier alvast Knipoog

Lisenka: Misschien kom ik ook wel kijken! Moet alleen nog even hoe ik dan zit met alles, is nog een beetje ver weg.. Knipoog

Vanmiddag me sollicitatie, word best spannend nu Nagelbijten / Gniffelen . De zenuwen komen langzaam een beetje op haha. Lijkt me echt een super leuke baan, dus ga me beste beentje voor zetten vanmiddag. En als ik die baan heb, kan ik ook eindelijk gaan sparen voor me eigen PRE! Haha! . *Weer een stapje dichterbij mn droom dus... - zwijmelt lekker weg...-*

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:49

Prinslover: spannend! laten we dan maar duimen dat het goed komt (met de baan én je pre Knipoog )

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 09:53

Ilona, ik zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen! Want die PRE moet er natuurlijk wel komen Knipoog haha, (de baan is natuurlijk het belangrijkste)

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:20

Ilona: Ik duim voor je. Succes vanmiddag. En je bent altijd welkom hoor.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:48

jasmijn: Daar zat ik ookal aan de te denken, om zelf een potje te maken. Alleen heb je dan niks met diefstal, maargoed daar ga ik niet vanuit dat dat zal gebeuren.

Saida: als je kriebels hebt is het goed! Heb je al een tweede afspraak? Ga je dr dan ook ohz proberen? Ben benieuwd of ze het wordt!
Ik vind dr erg stoer in de advertentie!* lees net dat je vanavond gaat, succes! ik ben dr al uit!*

pipi: Waar heb je je paard verzekerd en waartegen? Is het niet heel duur?

suzanne: oww! jij gaat gavin degraw zien!!!!!!! ik zou eigenlijk maandag tentame hebben en daarom leek het me niet slim om die zondag te gaan, achteraf blijk ik in de pluswerkgroep te mogen en geen tentame hoef te maken! Balen! Maarja ik kan wel naar incubus!
Brammetje doet het goed, helpen mag nog gerust!
Owww dat rode poesje is zoooooo schattig! Lijkt Sjaakie wel toen ze klein was!

peet: Ik ben niet zo van de zomerdekens Knipoog Als hij er in het land geen last van heeft zou ik hem niet opdoen, maar alleen op stal. Sita schuurt ook, we hebben avs 14, als we dr daarmee insmeren heeft ze veel minder last van jeuk!
Heerlijk een strandrit, bij mij licht het binnenkort ook in de planning!

lisenka: Ben benieuwd hoe hij het zal doen op de keuring!

Ilona: succes vanmiddag!

Ik heb mn droompaard!
Afbeelding

Lekker deuzig dat ik ben stond ze altijd al gewoon op stal!
Het is dus Shannon geworden. Ik ken dr al van veulen af en verzorg dr al 4 jaar. Emotioneel hebben we altijd al een goede band gehad, ze is niet zoals sita een allemans vriendje en heeft in mij vertrouwen, ze is blij als ik kom en dr poets enz. Toen ze 1 was kwam er een (inmiddels ex) vriendje van me naar stal om ruzie te maken Gestoord Ik stond toen bij de paarden en shannon kwam naast me staan, joeg alle andere paarden uit mn buurt, toen mn vriendje dichter bij me wilde komen vloog ze hem ook aan Vork Zulk soort acties heeft ze wel vaker gehad, of heel druk doen als iemand dr vast had en als ik dr over pakte stond ze als een lammetje stil. Maar toen pierre dr vorig jaar ging inrijden en ik er 2 keer goed afvloog en ze vervolgens ontzettend onrustig en nerveus werd heb ik niet zoveel met dr gedaan, en nu ik opnieuw met dr bezig ben en binnen 4 weken al een heel ander paard heb begint het toch te kriebelen. Als ik dr op stal zie ben ik verliefd. Dus ik heb vandaag met pierre overlegd, ik heb dr nu in optie en mag dr nog iets verder inrijden voor ik beslis. Hij wil ook het liefst dat ze naar mij gaat, maar eigenlijk heb ik al besloten Knipoog Dit is mijn paard! Ik ga meteen met dr lessen zodat ze onder goede begeleiding ingereden wordt en dan zien we wel waar we samen komen Lachen

Vandaag heb ik dr weer gelongeerd en het ging weer beter! Rechtsom wilde ze nooit goed een heel rondje draven, ze brak dan altijd wel een keer uit of draaide om..vandaag redelijk wat ontspannen rondjes in draf Go jij! Go jij! daarna nog wat op en afstappen geoefend, ze bleef weer perfect staan Pling

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:58

Michelle gefeliciteerd!!!
Leuk joh Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:30

Lisenka schreef:
Ja, dat klopt wel een beetje.
Fijn voor je dat Mayke meegaat. Zij kan Rintske dan objectief bekijken. Weet jij of Mayke nog naar Deurne gaat? Ik vind het altijd wel gezellig als ze er is.

Het laatste wat ik van haar hoorde was dat ze nog twijfelde of ze zou gaan, maar dat is al even terug.
Is er in september ook niet een keuring?
Ik geloof dat ze zei dat ze daar naartoe zou gaan met Nombrado, maar weet het niet zeker.
Ik zal vanavond even voor je navragen!

Suzanne -> Als mijn indruk vanavond nog zo goed is en Mayke ook positief is dan neem ik mijn besluit.
Maar ik wil nog wel eerst een klinische keuring laten doen en als dat ook goed is dan is het wat mij betreft definitief!

Ilona -> Heel veel succes vanmiddag met je sollicitatiegesprek!
Enne...... zenuwen hebben is heel normaal hoor! Knipoog

Michelle -> WHAAAAAH! Geweldig! Je eigen Shannon!
Super meis, ben echt heel blij voor je! Nu ik nog, hahaha!
Ik ga haar niet onder het zadel uitproberen, gisteren bleek dat ze nog maar net 3 jaar oud is.
Hoe ik er op ben gekomen weet ik niet, maar ik dacht zelf dat ze 4 was.
Ik ben waarschijnlijk in de war met een andere fries.
Ze is 4x heel eventjes bereden en dat pakte ze wel heel goed op, maar ik vind 3 nog te jong om al te berijden.
Toen ik het Mayke vertelde dat ze nog maar net 3 is en zadelmak stond ze op haar achterste benen, hahaha!
Die heeft daar echt een uitgesproken mening over en gelijk heeft ze.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:56

Saida ja krachtvoer krijgt ze wel, alleen moest er nieuwe gehaald worden en in die tijd krijgt ze penen, zo erg is dat niet hoor..
En ze is niet net 3 hoor al bijna 3 ½ dus dat kan wel...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:04

Frisiangirl: Zo maar ff een nieuw paard, wat een luxe!
Is het wat? Hoe oud, waar gaan jullie hem/haar voor gebruiken?
Zo wat een ongeluk, nitraatvergiftiging!! En wat een geluk dan weer dat het goed is afgelopen... Fijn dat het met je ruin goed gaat, alles goed gegaan met het uithalen van de hechtingen?
Lisenka: Ik hoor het wel Lachen
Oooh, wat een onwijs leuke hengst heb je te koop staan, hoeveel paarden hebben jullie nu eigenlijk? Ik zou wel eens langs willen komen Bloos Helemaal nu met die veulentjes!
Soeske: Leuk, pinkpop! Die kaartjes zijn altijd best duur toch Nagelbijten / Gniffelen Stoerrre Bram!
Shirley__: Lekker dan dat die beveiligers je een verkeerde kant op sturen, maar ach die weten ook niet alles Haha! Lief van je dat je helemaal wortels bent gaan halen! Gek dat die vrouw jou daarvoor op pad stuurt, had je niet gezegd dat je het daar helemaal niet kende? Maar och, ze kan wel een dagje zonder voer hoor, als ze op gras staat en hooi heeft Ja
Spannend, een zadeltje! Is ze al bekend met een zadel?
Ilona: ja en cloris gaf ook nog es complimentjes Haha!
Helemaal tof idd om van zo'n combi dat te horen! Eerst komende wedstrijd is voor mij pas weer 8 juni, kon ook nog 28 mei maar vind het wel ff lekker..
En en en? Hoe ging je sollicitatie?
Mies: Ja, dat scheelt dan wel inderdaad, haha wat je zegt, als het besef pas na 1.5 maand komt zit je al op de helft Haha!
Ik heb inderdaad Furia verzekerd, vind het gewoon een fijn gevoel en mocht hij te overlijden komen sta ik iig (in de meeste gevallen) niet met lege handen...
Maar net zoals Paola, ik heb de verzekering (godzijdank) nog nooit nodig gehad!
Maar wat sommige mensen ook doen inderdaad, is een potje apart maken en daar geld in leggen, kan ook erg handig zijn (is maar net hoed goed je kan sparen).
Sanne: Jaa, jasmijn had snel wat foto's geschoten, zal ff vragen of ze ze nog heeft voor me Haha! Oooh, krijg je vrij omdat de bussen niet rijden Bloos! ? Relaxt!
Veel plezier, ben benieuwd hoe die kleine de LL oppakt!
Saida Wat leuk leuk leuk zeg dat ze je zo aanspreekt, vindt haar op die foto's ook erg gaaf!
Paola: ooh, wat leuk Mynke voor de kar! Wil ik nog steeds echt met Fuur.... Kan me voorstellen dat je het nu wel hebt gehad met de tuin Knipoog
Peet: Wordt dat Tsjillert zijn eerste strandrit, stoer hoor, alvast heel veel plezier (duurt nog wel ff Tong uitsteken )
Ik zou hem dan op het land inderdaad geen exceemdeken opdoen, en eventueel voor op stal op zoek gaan naar een wat coolere exceem deken?
Saida: Nee Fuur was het grotendeels vergeten Nagelbijten / Gniffelen
Veel plezier vanavond en succes met de beslissing, spannend!! (En dan willen we meerr FOTO'S zien Knipoog )
Ik ben inderdaad ook een voorstander dat een paard pas vanaf 4 wordt ingereden, kan me voorstellen als je op zoek bent naar een paard dat je leeftijden door elkaar gaat halen Tong uitsteken
[bMies[/b]: Hahaha, ik moet stiekem wel lachen dat je nu voor Shannon gaat, je droompaard de hele tijd letterlijk voor je neus gehad, wat een grap Tong uitsteken
GEFELICITEERD, echt tof dat je nu lekker aan de gang kan, ben benieuwd naar meer foto's van haar Ja

Hmm, volgens mij begint Furia af en toe een beetje last te krijgen van zn leeftijd... Nagelbijten / Gniffelen
Hij heeft af en toe van die streken de laatste tijd!
Gisteren had hij echt een energieteveel, ik wilde rustig aan doen en de oefeningen van Cloris herhalen, maar meneer was niet echt ontspannen te krijgen... Toen het een beetje lukte maar uit gaan stappen, ging meneer opeens in galop ervandoor Verward Ik heb m maar ff laten rennen met lange teugel, hij ging echt 10 a 20 rondjes door, toen even de teugels weer erbij gepakt en nog een nette galop eruit gereden daarna gaan stappen en zodra hij 1 rondje rustig werd afgestapt en aan de hand uitgestapt.. Wat een sukkel he, hoeft ie niet hard aan t werk gaat ie zo doen! Nouja, vanavond maar nog een poging!
Voor de rest niet zo veel nieuws Haha!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:33

Mies_Apollo, hahahaha, wat leuk!!
En jij maar zoeken naar een paard.
Gefeliciteerd!! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:37

Pfoe, me sollicitatie zit erop. Een goede indruk van het bedrijf, en het lijkt me wel erg leuk daar. Ook erg aardige mensen. Natuurlijk volop over mezelf gekletst enzo.. Huilen van het lachen Maar goed, eind deze week al hoor ik of er een 2e gesprek is of niet. Het was iig heel spannend, maar ook de 1e keer, dus ben voor mezelf al tevreden Lachen .

Madelief: Haha, wat een humor heeft die Furia ook!! Gek paard Pling . Hopelijk doet ie vandaag beter zn best Tong uitsteken En die hengst van Lisenka is geweldig he Lovers . Ben al helemaal in love! Helaas staat ie net paar maandjes tevroeg te koop.. Verdrietig

Mies: GEFELCITEERD!! *Stiekem dacht ik het al* Maar echt SUPPPPPPPPPPPPPER leuk voor je!! Ben echt heel blij voor je meis. Ik hoop dat je er nog heel wat jaartjes plezier aan beleefd! (Hoe groot is Shannon nou precies?*

Saida: Ojee, dat was een foutje dan met de leeftijd Nagelbijten / Gniffelen . Maar maakt niet uit. Dan hebben ze nog jaren voor zich Knipoog . Ben heel benieuwd hoe je 2e bezichtiging is!

Lisenka: Wie weet kom ik je super knapperds en jou natuurlijk nog eens opzoeken! Haha!

Zo, vanavond wil ik even lekker rijden.... Even lekker relaxen op het paard! Daar ben ik wel aan toe, alleen eerst nu werken tot 21.00 uur...

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:46

Mies_A: gefeliciteerd!!! Hartstikke leuk voor je.

Prinsl: spannend nu dus.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:55

Iedereen bedankt!!! ben helemaal in de wolken!
Shannon is nu 1.59, zal nog wel ietsje groeien, maar zal zo rond de 1.61 blijven hangen!

Felix heeft internet!!!!!!!!! Lachen Iets wat hij in duitsland niet had, dus ookal zit hij verder weg, kunnen we wel meer contact hebben Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 17:57

Missmuts: Jaa, super spannend Nagelbijten / Gniffelen .

Mies: Een mooie hoogte dus! Haha! En wat super van het internet!! Heel groot voordeel dus Ja Lekker msnen dus?

Zag deze leukerd voorbij komen op MP. Wat vinden jullie van m?
http://link.marktplaats.nl/162732409

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:07

Mies, gefeliciteerd! Idd, ik ga Gavin zien, kzal verslag uitbrengen tegen die tijd Lachen
Ilona, dan zet ik er alleen maar meer op, misschien bezwijk je straks hihi Knipoog
Madelief, zijn 133 euro, incl. service kosten, kun je hele weekend op de camping staan en hele goeie bands zien Lachen
Saida, hoe was het? Denk dat je het vanavond pas leest, anders alvast veel plezier!

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:23

madelief ja ze kent het gelukkig wel, ze hoeft in princiepe alleen het gewicht nog...enne dat van deventer! nee ze wist niet dat ik er onbekend was (denk ik) maar ik moet het ook maar een beter verkennen daar dit zal heus niet de eerste en de laatste keer geweest zijn Tong uitsteken

Maarem, om even toe te voegen! in je beginpost staat een foutje!!
er staat dat er op 14 en 14 april paardendagen zijn... Tong uitsteken maarjha dat gaat niet lukkn op 2 dezelfde dagen Tong uitsteken !

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 19:59

Michelle: Gefeliciteerd!!! Was ze nou een kruising met een Fries?

Madelief: Haha, Furia heeft de zomer in zijn bol Tong uitsteken Soms kunnen paarden zo raar doen! Clown

Ilona: Heb je niet al ergens een spaarpotje waar je de hengst van Lisenka van kan kopen?
Ik hoop voor je dat je voor een 2de gesprek wordt uitgenodigd! Houdt je ons op de hoogte?
Is die bruine niet een beetje te klein voor wat je eigenlijk zoekt? Wel een mooi beestje trouwens!

Ik ben zo trots op Fifty Lovers Go jij! Go jij! Ik dacht dat het nog wel eens een lange weg kon worden met het LL met hem (meestal is hij heel traag in het leren van nieuwe dingen). Het begon ook als verwacht, hij snapte er niet veel van en wilde steeds achter me aan lopen, maar uiteindelijk liep hij toch steeds kleine stukjes voor mij uit. En toen viel ineens het kwartje Pling En daar gingen we, als een trein! Hij stapte braaf op het commando stap weg en tussendoor een paar keer halthouden. Op gegeven moment zijn we overgestoken zodat hij geen draad meer had als steun en toen was hij weer even helemaal in de war Verward Maar na even zoeken ging dat ook goed. Toen vond ik dat het wel tijd was om te stoppen. Morgen maar even kijken wat er is blijven hangen!

Daarna ben ik naar Karin (kaatje89) gegaan en heb ik samen met haar met Boykin in het veld gereden. Ik heb weer mooie foto's gemaakt, maar daar moeten jullie nog even op wachten Knipoog Geen mooie dressuur plaatjes, want hij was helemaal hyperdepieper. Dat zat er dus niet in, maar wel prachtige galopfoto's Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 22:40

Michelle: gefeliciteerd meid.
ben benieuwd plaats je snel heeeelll veel foto's Haha! Haha!

Saida: ze spreekt erg aan en heeft een lekker koppie Haha! mooie gang. ik hoop dat ze zich beter laat zien en dat je een beslissing kan nemen;)
houd je ons op de hoogte ?? Tong uitsteken

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 22:47

ilona: Het is een mooie hengst, maar ontzettend overbouwd! zal met training zeker een vol barok ding worden!

sanne: Dr vader is de fries hessel, en dr moeder een vuilnisbak Tong uitsteken

fanny: Van het weekend zullen veel foto's komen!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:00

mies super gefeliciflapstaart geniet van je eigen paard

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hihi niet op celine de tenen letten hoor
Afbeelding
Afbeelding
dit is wel een hele mooie van mijn twee kanjers
nou hier alvast een voorproefje van wat foto`s
gemaakt met mijn toestel me scanner doet het niet Boos!
het zijn al vegrotingen ze zijn zo gaaffffffffff hoop dat het een beetje te zien is

heb de twee van celine met roxy(de pony) aan de eigenaar gegeven die kreeg tranen in haar ogen zo mooi vondt ze het
gaaf he heb er nog 420 dus moet nog heel veel uitzoeken hihihi
hebben net ene opening van een ruiterzaak achter de rug was erg gezellig
hihi ze vroeg gelijk al of ik morgen bij haar wou staan dus ben nu ook inzet baar in de ruiterzaak is niet erg goed voor me zie daar zoveel mooisssssssssssss gaat me geld kosten hihihi

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:04

peet: Bedankt!
Mooie foto's, die roxy is wel een erg stoere pony!
Ik zou ook nooit in een ruiterwinkel moeten gaan werken, ben ook blij dat er niet een in de buurt is, behalve de boerenbond dan en daar hebben ze gelukkig niet heel erg veel! Kun je je verdiende geld meteen uitgeven!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 08:06

Michelle: Gefeliciteerd, met je nieuwe aanwinst.

Madelief en Ilona: Jullie zijn altijd welkom hoor, gezellig. We hebben op dit moment 9 andalusiers. Halley (8 jaar), Lagartera
(13 jaar), Chistosa (9 jaar), Esperanza (4 jaar), Desperado
(4 jaar), Perlita (1 jaar), Querida (1 jaar), Sonrisa (1,5 maand), Baldomero (1,5 week). Daarnaast ook nog wat andere paarden/pony's, waaronder mijn ouwe trouwe fjord Keljan.

Peet: Wat een gave pony is Roxy om te zien. Leuk om in een ruitersportzaak te werken, maar inderdaad al die leuke spullen om je heen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 09:27

Saida: Hoe is het gegaan?!!

Ilona en Madelief: Als jullie naar Lisenka gaan mogen jullie mij wel meenemen Schijnheilig Ik woon immers redelijk dichtbij haar en dan kan ik mooi Ilona een keertje ontmoeten en ook Madelief nog een keertje.

Peet: Wat een stoere foto's! Is Roxy nou van jullie? Ik heb geloof ik wat gemist Bloos