Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas heeft mijn vader een hekel aan katten..
En jij hebt het ook lekker hoor
Gewoon niet naar school door die bussen
. Leuk met Fifty LL, is weer is wat nieuws!
Ben heel benieuwd of ze zich vanavond beter laat zien!
. Maar je hebt aan de andere kant geluk dat je man het ook leuk vind. Mijn vriend moet ik altijd dwingen om mee te gaan
Daar kan ik echt niet tegen
. Dan wil ik ze allemaal wel hebben
Ik denk alleen dat me mams daar niet zo blij mee is
. Brammetje doet het trouwens netjes hoor, super!

. De zenuwen komen langzaam een beetje op haha. Lijkt me echt een super leuke baan, dus ga me beste beentje voor zetten vanmiddag. En als ik die baan heb, kan ik ook eindelijk gaan sparen voor me eigen PRE!
. *Weer een stapje dichterbij mn droom dus... - zwijmelt lekker weg...-* 
)
haha, (de baan is natuurlijk het belangrijkste)
Als hij er in het land geen last van heeft zou ik hem niet opdoen, maar alleen op stal. Sita schuurt ook, we hebben avs 14, als we dr daarmee insmeren heeft ze veel minder last van jeuk!
Ik stond toen bij de paarden en shannon kwam naast me staan, joeg alle andere paarden uit mn buurt, toen mn vriendje dichter bij me wilde komen vloog ze hem ook aan
Zulk soort acties heeft ze wel vaker gehad, of heel druk doen als iemand dr vast had en als ik dr over pakte stond ze als een lammetje stil. Maar toen pierre dr vorig jaar ging inrijden en ik er 2 keer goed afvloog en ze vervolgens ontzettend onrustig en nerveus werd heb ik niet zoveel met dr gedaan, en nu ik opnieuw met dr bezig ben en binnen 4 weken al een heel ander paard heb begint het toch te kriebelen. Als ik dr op stal zie ben ik verliefd. Dus ik heb vandaag met pierre overlegd, ik heb dr nu in optie en mag dr nog iets verder inrijden voor ik beslis. Hij wil ook het liefst dat ze naar mij gaat, maar eigenlijk heb ik al besloten
Dit is mijn paard! Ik ga meteen met dr lessen zodat ze onder goede begeleiding ingereden wordt en dan zien we wel waar we samen komen 
daarna nog wat op en afstappen geoefend, ze bleef weer perfect staan
Lisenka schreef:Ja, dat klopt wel een beetje.
Fijn voor je dat Mayke meegaat. Zij kan Rintske dan objectief bekijken. Weet jij of Mayke nog naar Deurne gaat? Ik vind het altijd wel gezellig als ze er is.

Helemaal nu met die veulentjes!
Stoerrre Bram!
Lief van je dat je helemaal wortels bent gaan halen! Gek dat die vrouw jou daarvoor op pad stuurt, had je niet gezegd dat je het daar helemaal niet kende? Maar och, ze kan wel een dagje zonder voer hoor, als ze op gras staat en hooi heeft 

Oooh, krijg je vrij omdat de bussen niet rijden
? Relaxt!
)
)

Ik heb m maar ff laten rennen met lange teugel, hij ging echt 10 a 20 rondjes door, toen even de teugels weer erbij gepakt en nog een nette galop eruit gereden daarna gaan stappen en zodra hij 1 rondje rustig werd afgestapt en aan de hand uitgestapt.. Wat een sukkel he, hoeft ie niet hard aan t werk gaat ie zo doen! Nouja, vanavond maar nog een poging!
Maar goed, eind deze week al hoor ik of er een 2e gesprek is of niet. Het was iig heel spannend, maar ook de 1e keer, dus ben voor mezelf al tevreden
.
. Hopelijk doet ie vandaag beter zn best
En die hengst van Lisenka is geweldig he
. Ben al helemaal in love! Helaas staat ie net paar maandjes tevroeg te koop.. 
. Maar maakt niet uit. Dan hebben ze nog jaren voor zich
. Ben heel benieuwd hoe je 2e bezichtiging is!
Iets wat hij in duitsland niet had, dus ookal zit hij verder weg, kunnen we wel meer contact hebben
.
En wat super van het internet!! Heel groot voordeel dus
Lekker msnen dus?

maarjha dat gaat niet lukkn op 2 dezelfde dagen
!
Soms kunnen paarden zo raar doen! 
Ik dacht dat het nog wel eens een lange weg kon worden met het LL met hem (meestal is hij heel traag in het leren van nieuwe dingen). Het begon ook als verwacht, hij snapte er niet veel van en wilde steeds achter me aan lopen, maar uiteindelijk liep hij toch steeds kleine stukjes voor mij uit. En toen viel ineens het kwartje
En daar gingen we, als een trein! Hij stapte braaf op het commando stap weg en tussendoor een paar keer halthouden. Op gegeven moment zijn we overgestoken zodat hij geen draad meer had als steun en toen was hij weer even helemaal in de war
Maar na even zoeken ging dat ook goed. Toen vond ik dat het wel tijd was om te stoppen. Morgen maar even kijken wat er is blijven hangen!
Geen mooie dressuur plaatjes, want hij was helemaal hyperdepieper. Dat zat er dus niet in, maar wel prachtige galopfoto's
mooie gang. ik hoop dat ze zich beter laat zien en dat je een beslissing kan nemen;)

Ik woon immers redelijk dichtbij haar en dan kan ik mooi Ilona een keertje ontmoeten en ook Madelief nog een keertje.