Robin Renier

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Captain schreef:Nou inderdaad, wat een flutweer tot nu toe..
Overigens is de foto wel een beetje bewerkt.
Ik wilde graag een uitslaande foto maar die hadden we elke x net niet scherp. Dus toen heb ik een beetje zitten fotopoepen..
[ [url=m/6G9SSW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is alles van hem. Zijn eigen been (van een andere foto) en zwilwrat en eigen extra oor.Alleen de more fluffy sokken zijn niet van hem. Sorry Menno!
boerinnetje schreef:Chriske wat fijn een nieuw zadel!
Pablo is zo knap!!![]()
Kris, herkenbaar hoor. Heb ook weinig kunnen rijden door de nattigheid en de tijd om naar de binnenbak te gaan had ik ook niet. En ik heb zondag selectie, nou ja we zien wel.
Felicia, knappe merrie hoor! Wat een nare plekken. Kan je het wel een beetje onder controle houden?
Kris_P schreef:Wat zijn er weer mooie foto's!!!Ik kan jullie helemaal niet bijhouden met reageren
![]()
@felicia99 wat vervelend die plekken, hopelijk helpt de gel!
@chriske komt helemaal goed. Hopelijk kom je thuis met een super fijn zadel!
Sorry dat ik de laatste tijd niet zo actief ben geweest, heb komende week toets week en ik vind het mega spannend![]()
Helaas heb ik al bijna 4 weken niet kunnen rijden door het weer of omdat ik het te druk had![]()
Maar ik heb bijna vakantie en dan gaan we er helemaal voor!![]()
Ik heb net wel even met Lieuwkje in de wei gespeeld, dat vond ze zo leuk!
Ik kwam om het hoekje en ze hinnikte super hard naar me en kwam in rengalop naar me toeSuper lief maar ik zat toen al meteen onder de modder
![]()
We hebben gewoon gerend en gespeeld, en daarna nog even het grondwerk weer opgepakt. Gelukkig deed ze dat noch super braaf!
Het was het allemaal waard, maar ik zit nu wel echt helemaal onder de modder.
jUst_eVa schreef:Hee ik zie mijn paard voorbij komen haha.
Wat een mooie fries Felicia99. Erg lief hoofd!
Wel akelig die buik, misschien wassen met betadine schub?
Nog wat foto's van pablo gemaakt door Famke
[ [url=m/4a96gw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SrnsKQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AQq1ag.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OJR7KY.jpg]Afbeelding[/url] ]
yke_lover schreef:We zouden gewoon een keer met z'n allen een buitenrit moeten gaan makenik zie allemaal super mooie friezen die ik gwn MOET ontmoeten
![]()
en Yke ook natuurlijk