Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mooie ruime stallen ook!
hij pakt de aanwijzingen zo natuurlijk op. We zijn nu voornamelijk bezig met recht maken en sneller (tempo wisselingen). Duurt niet lang meer voordat ie klaar is voor wedstrijd
Lekker ruim dus. De andere stallen zijn gewoon 3mx3m80 hoor
. 

Ze is 1m67 en is nu 5 jaar
Wel 2 erg verschillende types hé.

)

Al mijn paardjes eindelijk bij elkaar.
wat een mooi veulen
Hij heeft wel een mooi kleurtje hoor
Ik heb ook weinig verstand van kleuren, maar ik vind zijn kleur wel heel erg leuk iig!
En Esquina is een prachtige merrie! En ik vind Enorme een hele gave hengst! Prachtige combinatie, ben erg benieuwd hoe het veulen uitgroeit
Btw, bij Milagroso staat dat hij nog niet apto gekeurd is? Lopen ze achter met de administatie of moet hij inderdaad nog gekeurd worden?
Ik denk dat het echt een aanwinst is. Als ik haar door de weide zie draven loopt het kwijl me uit de mond dus ik zie er wel een leuk dressuurpaard in ook
Nog niet zo goed als Furioso maar tsja ze kunnen niet allemaal zo fantastisch zijn

Spanjaarden zijn de allerleukste paarden 

Komt allemaal vanzelf met de juiste begeleiding
dus die is nu (zwaar) gekneusd.. vooral last van de pols... gelukkig zat net alle paraffine erin.. omdat hij bijna over de staldeur heen kwam snel slang eruit en praam losgemaakt.. toestand die paarden hoor.
Elisa2 schreef:Kleuren zijn inderdaad ingewikkeld, maar ook wel weer erg leuk. Als je Imperiosa dekt met een hengst met een creme gen, krijg je dan een apart kleurtje? {of kans daar op?}
Afstamming is niet bekend bij Caca dus ik heb geen idee of een van zijn ouders een creme gen had.
Dat is wel leuk Crines dat je rustig vanaf 0 kunt beginnen met haar, je krijgt het nog druk straks met alle paarden rijden haha.