Nog steeds geen beeb We zitten nu over de 320 dagen
Faya_barock
Geplaatst: 08-04-15 08:28
Mijn 3 mannen, 2 Lusitano's en een mini shet, ben een gezegend mens
NikkivanOlst
Geplaatst: 08-04-15 17:27
Joppe is leuk! Alleen jammer dat je niet zo heel veel van m mooi kan zien op de foto haha Mooie Modesta... Ze heeft altijd zo'n lieve zachte uitstraling @Onley, zo die is mooi rond ik duim voor jullie dat het niet te lang meer gaat duren... @Faya_Barock heerlijk zo je drie mannen
Django is enorm aan het veranderen in heel zijn houding en karakter, hij word steeds stoerder, aanhankelijker en vooral trotser op zichzelf... Ben zo dol op m
Hier minder goed nieuws. Er is vrijdag kogelartrose vastgesteld bij Figo, dus dat is even een klap. Hij heeft inspuitingen gekregen en ik ben nu volop op zoek naar wat ik nog kan doen om hem te ondersteunen. Rijden mag, mits ik hem goed opwarm en op vlakke ondergrond blijf. Hij ziet er wel nog steeds heel blij uit:
MxW
Geplaatst: 13-04-15 18:53
@Liesbeth oh wat vervelend! Dat is indd een klap om te horen. Ik hoop voor je dat je nog wel kan blijven rijden en doen met hem... Hij is wel echt heel erg mooi! @furioso (ik weet al jullie Namen nog niet ) mooi paardje! Zal zo in het topic eens even spieken
@onley ohh ik ben zo benieuwd naar het veulen! Ze is lekker rond iig hihi
@ nikki ohh wat is django weer knap zeg... echt een plaatje
@faya knappe mannen zijn het zeg, je bent indd gezegend haha
Spetter is een beetje opstandig de laatste tijd. Ik gooi het er maar op dat hij de lente in zijn bol heeft. Elk jaar rond deze tijd is hij vervelend namelijk haha. Wel ben ik best wel trots op mijn papa en hem. Vorige week ging papa mee en die heeft helemaal vrij, zonder halster oid spetter mee naar stal gekregen. Bij mij doet spet dit heel braaf, maar bij papa weigert hij elke keer om mee te lopen haha. Maar die twee beginnen fijn aan elkaar te wennen nu.
Oh en er staat werkelijk een prachtige pre ruin bij hem in de wei nu. Spetter en ik zijn er allebei een beetje verliefd op... maar tegen niemand zeggen hoor, straks wordt spet jaloers. (A)
En even een leuk plaatje van zaterdag
NikkivanOlst
Geplaatst: 14-04-15 00:22
@Onley, is er inmiddels al iets?
@KittyDylan leuk!
@Furioso, heeeee dat is lang geleden!
@LiesbethDW, jeetje wat rot zeg Beterschap met hem...
@xMaxxiee awwhhh dat koppie
Afgelopen zaterdag naar EquiDay geweest (zonder Django hoor, die mag 25 mei op debuut ) en 4 hoofdstellen meegenomen van mn 'sponsor'.... En nu kiezen welke kleur mooi is, welk model, welk borsttuig.... Dus fanatiek aan het passen en proberen... Nu de bruine en de witte al gepast, wit word Django zo gelig van, bruin met goud staat hem MACHTIG! Morgen nog de zwarte met doodskoppen en de cognac vaquera
onley
Geplaatst: 14-04-15 06:32
Nee nog steeds niks ze is uitgerekend voor de 20ste Als ik haar zo geloof gaat hwt nog 2 weken duren