Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Lusitana, kwam je topic net tegen!
Super zeg!
Succes met rijden!
Picassox, en de rest...
thanx!![]()
cloris, ben ook benieuwd of zoiets zou lukken...
zou best leuk zijn denk!
maar of eigen paarden en manegepaarden door elkaar op 1 rit een succes is weet ik niet eerlijk gezegd...
Pipi schreef:Lijkt me wel erg leuk.
Ik heb vroeger bij manege Bakker gereden,daar deden we ook buitenritten,maar volgens mij kan dat alleen onder begeleiding.
Als er nu eens ergens paarden te huur zijn,is dat voor mij wel een optie natuurlijk![]()
Wil ik er wel 1 die al 3 dagen dood is en maar zelf nog niet weet
Nouvel schreef:cloris, ben ook benieuwd of zoiets zou lukken...
zou best leuk zijn denk!
maar of eigen paarden en manegepaarden door elkaar op 1 rit een succes is weet ik niet eerlijk gezegd...
Prinslover schreef:Fijn dat je je zadeltje al hebt, ben benieuwd wat ze gaat doen morgen! Wel laten weten he
redina schreef:het is wel een klein propje hoor haha.
hij is gister gemeeten (nog een keer en hij blijkt 148 te zijn)
je ziet het niet aan hem maar hij is het wel. hihi
gister over het erf gewandeld aan de hand een half uur.
hij was heeeeel braaf.
toen ben ik gaan eten en daarna heb ik hem nog een uur los gegooit in de paddock.
was echt lief. ik liep de bak in. liep hij een dikke 10 minuten als een hondje achter mij aan.
mooi want dan kon ik mooi want grondwerk doen. (halthouden, achterwaarts, wijken voor druk etc.
best raar eigenlijk. een hengst die echt recht achter je loopt.
normaal moet je altijd uitkijken maar dat gevoel heb ik bij hem helemaaaall lniet.
morgen komt de hoefsmid www.holistic-horse.nl
die heeft mijn vriendin aangeraden aan mij.
zal mij benieuwen.
wnaar komen wer weer van die gave foto's van Sam?
Is Sam een stuk braver nu?
redina schreef:
Lusitano schreef:Zo, ik kom ook weer even buurten.....tijdje niet zo veel fut gehad door alle ellende.
Ben nu ook weer lekker met Sam aan de slag na castratie, ostheopaat en andere ellende (zoals watersnoodramp in de bak...). Dus het gaat helemaal goed!
Heb me opgegeven voor een clinic met Pedro de Almeida in mei en in juli gaan we naar Nathalie Penquitt!(doe alles samen met mijn nieuwe bijrijdster die echt heel leuk is!)
Sam is veel te dik en stijf dus eerst maar even lekker aan de slag met werk aan de hand, daarvoor ook de dvd van Hinrichs besteld. Ik ken de basisprincipes maar kan wel een opfrisser gebruiken!