[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 21:29

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaave foto's Nouvel, en een geweldig paard! *LOL*

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:03

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:05

Lusitana, kwam je topic net tegen!
Super zeg!
Succes met rijden!

Picassox, en de rest...
thanx! Haha!

cloris, ben ook benieuwd of zoiets zou lukken...
zou best leuk zijn denk!
maar of eigen paarden en manegepaarden door elkaar op 1 rit een succes is weet ik niet eerlijk gezegd...

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:40

Wat een braaf paard is Branca zeg.
En wat zijn haar voetjes opgeknapt.
Ik ben superbenieuwd hoe het rijden morgen gaat Knipoog
Doen jullie voorzichtig?
En wel een uitgebreid verslag hier graag Haha! Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:56

Lusitana, ze is echt opgeknapt zeg, ben heel benieuwd naar het rijden, hoop dat je, je fototoestel klaar houd.

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:58

Lekker voor Branca dat ze ook gelijk op dat zachte mos staat (het ziet er uit als heerlijk zacht mos)
Veel plezier met rijden morgen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:59

Nouvel schreef:
Lusitana, kwam je topic net tegen!
Super zeg!
Succes met rijden!

Picassox, en de rest...
thanx! Haha!

zou best leuk zijn denk!
maar of eigen paarden en manegepaarden door elkaar op 1 rit een succes is weet ik niet eerlijk gezegd...

Dat maakt denk ik niet zo heel veel uit toch? De paarden blijven uiteindelijk toch vreemd voor elkaar of denk ik nu een beetje verkeerd Bloos

Lusitana: Ik ga meteen even kijken en in het topic een reactie plaatsen. Fijn dat je je zadeltje al hebt, ben benieuwd wat ze gaat doen morgen! Wel laten weten he Vork

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:12

Pipi schreef:
Lijkt me wel erg leuk.
Ik heb vroeger bij manege Bakker gereden,daar deden we ook buitenritten,maar volgens mij kan dat alleen onder begeleiding.
Als er nu eens ergens paarden te huur zijn,is dat voor mij wel een optie natuurlijk Haha!
Wil ik er wel 1 die al 3 dagen dood is en maar zelf nog niet weet Knipoog

Daar heb ik leren paardrijden Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:14

Nouvel schreef:
zou best leuk zijn denk!

Waarom zou dat niet kunnen? ik heb jaren niet anders gedaan... of het nou manege paarden of eigen paarden zijn, vreemd zijn ze toch wel voor elkaar toch Knipoog

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 10:00

Als het doorgaat wil ik ook wel bij de hurende groep!! Mijn merrie loopt op het einde van de dracht dus die ga ik niet meer meenemen, denk niet dat ik haar daar een plezier mee doe om nu het strand op te gaan. Wel jammer want zo iets beleef je natuurlijk wel het liefst met je eigen paardje, maar de ervaring op zich lijkt me onwijs!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:06

Het ligt er aan waar, woon zelf wel vlakbij t strand.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:22

Zo, ik kom ook weer even buurten.....tijdje niet zo veel fut gehad door alle ellende.
Ben nu ook weer lekker met Sam aan de slag na castratie, ostheopaat en andere ellende (zoals watersnoodramp in de bak...). Dus het gaat helemaal goed!

Heb me opgegeven voor een clinic met Pedro de Almeida in mei en in juli gaan we naar Nathalie Penquitt! Haha! (doe alles samen met mijn nieuwe bijrijdster die echt heel leuk is!)
Sam is veel te dik en stijf dus eerst maar even lekker aan de slag met werk aan de hand, daarvoor ook de dvd van Hinrichs besteld. Ik ken de basisprincipes maar kan wel een opfrisser gebruiken!

Ik woon nu bij mijn zus in huis, nog een kleine 6 weken en dan ben ik mijn eigen huisje aan het schilderen hopelijk!!

Redina, wat zie ik nu! Wat een ubergave knol heb jij gevonden zeg!! Leuk kleurtje, leuke kop, lekker barok propje! Helemaal goed!!!

Nouvel, mooie foto´s op het strand! Ze doet het erg leuk he, Tulipa! Ik hoop ook binnenkort naar het strand te kunnen met Sam, het is een stukje rijden dus eerst conditie opbouwen.... van het voorjaar maar eens!

Verder heb ik niet echt bijgelezen, was teveel! Knipoog

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:49

het is wel een klein propje hoor haha.
hij is gister gemeeten (nog een keer en hij blijkt 148 te zijn)
je ziet het niet aan hem maar hij is het wel. hihi
gister over het erf gewandeld aan de hand een half uur.
hij was heeeeel braaf.
toen ben ik gaan eten en daarna heb ik hem nog een uur los gegooit in de paddock.
was echt lief. ik liep de bak in. liep hij een dikke 10 minuten als een hondje achter mij aan.
mooi want dan kon ik mooi want grondwerk doen. (halthouden, achterwaarts, wijken voor druk etc.
best raar eigenlijk. een hengst die echt recht achter je loopt.
normaal moet je altijd uitkijken maar dat gevoel heb ik bij hem helemaaaall lniet.
morgen komt de hoefsmid www.holistic-horse.nl
die heeft mijn vriendin aangeraden aan mij.
zal mij benieuwen.
wnaar komen wer weer van die gave foto's van Sam?
Is Sam een stuk braver nu?

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:49

Prinslover schreef:
Fijn dat je je zadeltje al hebt, ben benieuwd wat ze gaat doen morgen! Wel laten weten he

Nou laat dat "tje" maar weg, de bank moest naar voren, ander pastte het niet in de kofferbak!!!
Afbeelding
Hier ligt het op Nimfe, van een vriendin. Daar was het ook op stal blijven liggen. Vandaar dat we het gisteren op moesten halen.

Ik zal verslag doen vanavond.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:35

wauw, mooi zadel!
Leuk zeg Eef, dat hij zo achter je aan loopt. Ik vind het altijd maar wat eng als Goya dat doet, zet hem meestal maar naast me ipv. achter me. Achter baasje aan door de blubber is natuurlijk veel veiliger voor hem, maar ik vind het niets haha.
Leuk Lusitano, dat het zo klikt met de bijrijdster! Lekker rustig aan weer op pakken, komt het helemaal goed.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:38

redina schreef:
het is wel een klein propje hoor haha.
hij is gister gemeeten (nog een keer en hij blijkt 148 te zijn)
je ziet het niet aan hem maar hij is het wel. hihi
gister over het erf gewandeld aan de hand een half uur.
hij was heeeeel braaf.
toen ben ik gaan eten en daarna heb ik hem nog een uur los gegooit in de paddock.
was echt lief. ik liep de bak in. liep hij een dikke 10 minuten als een hondje achter mij aan.
mooi want dan kon ik mooi want grondwerk doen. (halthouden, achterwaarts, wijken voor druk etc.
best raar eigenlijk. een hengst die echt recht achter je loopt.
normaal moet je altijd uitkijken maar dat gevoel heb ik bij hem helemaaaall lniet.
morgen komt de hoefsmid www.holistic-horse.nl
die heeft mijn vriendin aangeraden aan mij.
zal mij benieuwen.
wnaar komen wer weer van die gave foto's van Sam?
Is Sam een stuk braver nu?

Wel gaaf dat hij zo aanhankelijk is! Sam liep ook zo vlak achter je, die greep je alleen in je rug als je niet oplette....
Hij lijkt inderdaad groter! Ben benieuwd naar de rijfoto´s! is het een PRE of slechts cruzado (net als Sam Haha! )?
Hij is niet veel braver geworden. Wel wat, ik kan hem nu normaal poetsen voor zijn stal en er kan een paard passeren als ze niet stil blijven staan en er voldoende ruimte is.... Haha! Ik hoop hem van de zomer met andere paarden te kunnen zetten....het is nu echt te glad.

Gave foto´s volgen snel! heb een bijrijdster en ik zag vorig weekend dat zij een hele gave camera heeft!!! Sam moet eerst wel een paar kilo afvallen, is echt een dikkie dik nu...

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:13

Ik kom ook weer een keer buurten.
Evelien je hebt echt een mooi paardje, ziet er goed uit.

Wat leuk om weer wat van Sam te horen. Gaat het nu allemaal goed met hem? Zo te horen zijn jullie lekker bezig. Gauw weer foto's plaatsen ook hij is zo knap.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:35

Ik heb even een pas-sessie gedaan en het hoofdstel is te groot.... Moet vanmiddag dus met cross rope halster rijden...

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:25

Mooi zadel Lusitana!! Wel even laten weten hoe het rijden gind vanmiddag. Ik ben benieuwd Haha!

Van Sam wil ik ook wel dikkie dik foto's zien hoor Haha!
Fijn dat je bij je zus terecht kon. En leukd at je straks weer een eigen stekkie hebt.

Clijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:36

redina schreef:

vooral de foto waar hij hinnikt! Daar is het echt een plaatje. Haha! Kvind m heel stoer

Normaal zou ik trouwns ook wel blij zijn hoor met 3de plaats en ik dacht dat ik ook gezegd had dat er maar 6 meededen.. maar dat is dus niet zo Tong uitsteken Ach ja!

Ik ga weer verder met bijlezen Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:48

Ik lees braaf mee hoor. Dat zadelTJE kan ik wel weg laten idd Haha! Het is iets groter dan ik dacht haha, maar wel een mooi zadel hoor! Ben benieuwd hoe zoiets zou zitten, misschien kom ik daar ooit is achter Clown Jammer dat het hoofdstelletje niet past..

Clijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:51

Lusitano schreef:
Zo, ik kom ook weer even buurten.....tijdje niet zo veel fut gehad door alle ellende.
Ben nu ook weer lekker met Sam aan de slag na castratie, ostheopaat en andere ellende (zoals watersnoodramp in de bak...). Dus het gaat helemaal goed!

Heb me opgegeven voor een clinic met Pedro de Almeida in mei en in juli gaan we naar Nathalie Penquitt! Haha! (doe alles samen met mijn nieuwe bijrijdster die echt heel leuk is!)
Sam is veel te dik en stijf dus eerst maar even lekker aan de slag met werk aan de hand, daarvoor ook de dvd van Hinrichs besteld. Ik ken de basisprincipes maar kan wel een opfrisser gebruiken!

Knipoog Bij ons was de bak ook niet veel.. wat houdt die clinic met pedo de almeida in?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:56

@Lusitana, mooie foto!

---

Grrr.. Ik ben zo boos op bokker Daisy2. Ik had met haar in goed vertrouwen een NIEUWE Ankypad geruild. Ik had 'm allang op gestuurd, en zij zat wat te ***.
We zijn al een paar maanden aan het onderhandelen, en eindelijk waren we eruit. Was ze één van die dingen kwijt. Dus moest er weer vervanging voor worden gevonden *zucht*.
Een frontriem, ja best. Maar niet diegene die zij wilde, ik wou die andere. Niets meer op teruggehoord; zegt ze, ik heb het weer gevonden en het gaat op de bus.
Ik wachten; jahoor het was er. Wat krijg ik? Springschoenen, een frontriem [kapot, die ik niet wou], en één bijzetteugel. Ik ben zo boos, wat moet ik nu? Verdrietig
Ze wil niks toegeven, en ze vindt zelf dat ze niets fout heeft gedaan. Verward

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:45

Jemig Picass, dat is niet leuk :S
En nu? zij heeft dat anky pad al? Wat een stom mens zeg :S

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:01

Hallo,

He bah Picasox , wat een naar verhaal.Tja wat moet je nu....ik vrees dat je weinig kunt doen.
Je kunt het niet bewijzen helaas. Maar wat een rotstreek zeg.

@Nouvel, mooie fotos ! Heerlijk op het strand.

@ de rest Haha! Leuk, een strandrit, ik ga ook voor huren ivm vervoer.

@Lusitana, branca braaf bij de hoefsmit, super.En ze staat weer netjes op haar benen.Ik ben ook
erg benieuwd naar de rij fotos.

@Redeina...ik vind HEM zo mooi....hij is echt geweldig, veel fotos plaatsen hoor, we willen allemaal
mee genieten. Lekker gevoel he, dat ie nu al in de bak achter je aan loopt als een hondje. Lekker van die momenten genieten.

Ik zit zelf een beetje in een dipje met Jacolien.
Ze is zo onverschillig, wil weinig van me weten, loopt voor me weg als ik dr wil ophalen. (lees kan dr bijna gaan vangen).
Misschien komt het dat ik minder vaak kom, ivm het slechte weer, het is vroeg donker ,lange tijd ziek geweest (hersenschudding),en ik werk 40 uur. Maar wel erg frustrerend.