Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eloya schreef:# fijn dat het zo goed gaat met Menno
#Spannend voor jou en siebert!
#Gefeliciteerd nog met merci
# Ik zie een zwarte spiegel paardje, praag is prachtig, ben ik ook met school geweest, zou erg graag nog terug gaan een keer
Ik heb mijn eerste bekijk-de-bakgrond-van-dichtbij ervaring met Twikke gehad![]()
Mevrouw werd helemaal gek van de dazen, uiteindelijk werden we gewoon belaagd met 10+ dazen, toen is ze gaan rennen, maakte een scherpe bocht, gleed uit en daarna lag ik er naast![]()
Viel gelukkig zacht in de modder, maar vond het niet heel grappig. wel gelijk weer opgestapt en goed afgesloten
Mar had wel ontzettende spierpijn, die is nu bijna weer weg dus denk vandaag nog even longeren en morgen er weer op. Hoop binnenkort ook mijn eerste buitenrit met haar te gaan maken op de holterberg maar dan moet ik wel eerst een oplossing voor de dazen vinden
yke_lover schreef:Sorry voor mijn afwezigheid maar ik had gisteren een super leuke fotomeeting waar ik heel druk mee was
ik heb al een paar foto's!!
1.
[ [url=m/BhGoiG.jpg]Afbeelding[/url] ]
2.
[ [url=m/8dW3EA.jpg]Afbeelding[/url] ]
3.
[ [url=m/LvaGhO.jpg]Afbeelding[/url] ]
4.
[ [url=m/40BSM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
5.
[ [url=m/NTLGQw.png]Afbeelding[/url] ]
6.
[ [url=m/QnnvaF.png]Afbeelding[/url] ]
7.
[ [url=m/WBnIvz.png]Afbeelding[/url] ]
8.
[ [url=m/o1n9Xi.png]Afbeelding[/url] ]
9.Wat ik er aan over heb gehouden is wat minder leuk een gebroken teen
[ [url=m/wq5N75.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bamii schreef:Hoe oud is Siebert nu? Nog niet zo heel oud toch?Hij ziet er al best volwassen uit terwijl ik veel Friezen nog heel lang puppy vind ogen, maar sieb ziet er goed uit!
Ik heb gister Ykelover gemeet bij dezelfde fotoshootVond het knap van je dat je nog mooi door ging met je teen
Ik zal zo ook wat foto's plaatsen.
Links Yke en rechts Dieuwke
[ [url=m/c7nzK5.png]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Over een paar weken gaat Menno verhuizen naar de Rijn. Daar staat hij weleens vaker een paar weken maar nu gaan we er permanent heen. Heel fijn. Omgeving is daar echt mooi. Zijn nu op zoek naar een ander zadel. Zijn zadel blijft na 2x opvullen schuiven dus tijdelijk maar even zonder zadel rijden en eerst mijn andere zadels verkopen en dan eens kijken naar een ander zadel.
Eloya schreef:Oke... mn vorige val was dus NIET door de dazen zoals ik dacht...
Twikke flipte hem net compleet, zat er nog geen 10 minuten op, gewoon ontspannen. Voel haar ineens aanspannen. en ze ging weg in de meest harde rengalop ooit. ben ik verlichte zit gaan zitten, schietgebedje, armen om haar hals en manen vast. constant rustig tegen haar pratend Hoo maar meisje, het is goed, hooo maar meisje. En maar hopen hopen dat het goed zou gaan.
Had ik haar terug, verplaats ik mijn gewicht weer rustig naar achteren, ik voelde haar weer aanspannen, riep tegen de rest "gaat ze weer" en ja hoor ging ze weer. Haar weer uit laten rennen. In de hoek gezet en eraf gesprongen. Aan de longeerlijn gedaan en ook daar flipte ze hem paar keer in de galop.
Mijn vriendin zij je moet eigenlijk wel goed afsluiten, ik zei ik ga er niet weer op,(zij is haar draver gewend die ook snoeihard maar gecontroleerd galloppeerd) dus zij wou er wel op. oke prima, ze zat net, 2 rondjes stap en hop daar ging ze weer. ik de bak in, geruststellen. teugels pakken en zij er weer af.
We keken elkaar aan en zeiden gelijk ZADEL ERAF NU, dit paard heeft pijn, anders doet ze dit niet.
Ik heb al eerder gedacht dat haar zadel niet goed was, hoorde het kraken aan de voorkant en als het kraakte deed twikke oren plat.
Zonder zadel deed ze weer rustig, ze was compleet bezweet en aan het pompen.
Eigenaresse het gemeld en die laat er nu naar kijken door da.
Ik ben niet heel vaak bang, maar dit was echt heel eng, vooral de bochten
Enerverend avondje zo