Okee, mocht ze er weer bovenop komen en ze droeg nooit een cap weet ik zeker dat ze dat nu wel gaat doen Heftig zeg dat dat kan gebeuren zo zonder cap.
DaraBariton
Geplaatst: 23-09-14 09:29
Sterkte irtj_
Berdien, toemaar! Lekker een weekje naar de zon je pakt wel het juiste moment want het fijne weer hier is nu wel over. Alvast veel plezier! Ik mag begin november ook nog naar de zon dus ik kan het typen zonder jaloers te zijn hihi
Ja, aankomende zondag rijden we een barokke wedstrijd dit is maar 1 a 2 keer per jaar hier bij de vereniging in de buurt. Normaal rijd ik altijd alleen maar wedstrijden die voor alle rassen toegankelijk zijn. Afgelopen zaterdag was het snikheet in de binnenbak, gelukkig is het nu mindrr warm
We zullen zien Berdien! Heb gistermiddag geregen en gisteravond kreeg ik berichtje dat onze baklamp kapot is.. Dus als het tegen zit heb ik alleen zaterdag nog of ik moet mn schoonouders heeeeel lief aankijken of ze even op willen passen. Maar ik laat het je wel weten. Als die ene jury er is reken ik eerder op -1 haha
Sterkte berdien! Verschrikkelijk zoiets... Jij ook sterkte lrtj! Ik hoop dat het zonnetje snel weer voor je gaat schijnen!
Iedereen succes met de wedstrijden!
Ik ben gewoon rustig aan het trainen maar heb komende tijd ook nog wel wat leuke dingen op het programma staan, wil graag even een paar keer met Arjen ergens anders rijden om te oefenen voor de wedstrijden. Maar vrijdag eerst iets anders leuks... aquatraining!! Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen
FriesWytske
Geplaatst: 23-09-14 10:05
@ splinterz In de B kun je geen verliespunten rijden.
Lau
Geplaatst: 23-09-14 10:06
Ik heb een berichtje gestuurd voor een SA.
berdien85
Geplaatst: 23-09-14 10:06
Ohh wat leuk Ilsemarie. Ben benieuwd hoe dat jullie afgaat
Gaaf Ilsemarie toen ik voor bokt bij bartels was hadden ze daar ook een aquatrainer ik kon mij niet voorstellen dat een paard het niet eng zou vinden. Maar volgens hun deden ze het graag. Ik denk dat die van mij in paniek raakt want die doet al alles om niet door een plasje te moeten.
Ik ga vrijdag en zondag op wedstrijd. heb dit hele weekend bos/heide/zandvlaktes gecrosst op de veluwe, gister wel even gedressuurd dus we zullen het zien.
Ilsemarie
Geplaatst: 23-09-14 10:14
Dit is een aquatrainer met loopband, zegmaar een soort trailer-bak met loopband erin en dan laten ze het water stijgen. Ik denk dat het water nog wel meevalt, maar die loopband lijkt me zo raar voor ze! maar volgens degene die dat doet snappen ze dat heel snel. Echt apart... ben echt benieuwd. Doordat ik een jaar geen zadel gehad heb na een hele hoop zadelellende merk je gewoon dat hij nog kracht mist. Ik hoop dat hij dit goed doet en dan ga ik het misschien een tijdje vaker doen zodat hij wat extra kracht krijgt en ter ondersteuning van gelijke bespiering. (wat door de zadelellende om zeep geholpen is). Hij zal die nacht iig wel lekker slapen
Dewirox heel herkenbaar, hier waren de 2 jonge hengsten ook al bijna verwisseld. Zijn ook 2,5 jaar. De ene is echt prachtig. Een wytse veulen is dat. Ben heel benieuwd hoe die opgroeid. Fredt netjes gedaan zeg! Kan me voorstellen dat het een heel avontuur is. FW gefeliciteerd met je puntjes netjes hoor! Pff Splinterz gecondoleerd, vreselijk en veel te jong. Heel veel sterkte. Gefeliciteerd Darabariton heel netjes gedaan voor de 1e keer in het Z1. Lauke hele mooie foto's! Maralyn wat fijn dat het zo goed gaat. Oefenwedstrijdjes kunnen nooit verkeerd toch! Weet niet of jullie er veel in de buurt hebben. Berdien ook al vervelend nieuws zeg. Jemig, sterkte. Hoop wel dat je een leuke vakantie hebt! Sterkte lrtj.
Ik ga volgende week weer op wedstrijd. Gister er bijna afgedonderd, we waren lekker bezig en toen ging de vrouw van de staleigenaar de ramen van de bak schoonmaken aan de achterkant. En dat hadden we beide niet gezien, dus toen we kwamen aanrijden schrok ze zich dood in 1 x.