[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:16

Kom ook weer even aanwaaien. Druk weekje gehad.
Leuke fotos voorbij zien komen!
Hier gaat alles goed. Heb Bram weer bij Spirit gezet, die waren helemaal blij om elkaar weer te kunnen kriebelen enzo

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:30

ja michelle dat gaat erg hard.

suus fijn dat de 2 maatjes weer bij elkaar staan

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:34

Suus, fijn dat ze weer samen kunnen!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:11

Wat een prachtige fotos zag ik voorbij komen, Sanne maakt echt prachtige foto's!! Igneo wordt ook maar mooier en mooier :j

Hihi Shannon als Quarter, leuk!

Mooi 'puppekind' voorbij zien komen.

Ik heb het hele weekend met griep gelegen, gatverdamme wat kan je dat zat zijn zeg, prachtig weer zaterdag en ik lag te rillen van de kou :brr: vandaag wel weer up and running..

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 13:30

Hoi allemaal! Ben even afwezig geweest, paar enorm chaotische dagen gehad... Daarbij ook nog eens noodweer, storm en regen, getver.. Heel vreemd voor deze tijd van het jaar! Ga zo even rustig bijlezen en reageren :)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:20

Mies gave foto's van Shannon in westernstijl! Staat haar goed! Bevalt het jullie een beetje qua rijstijl?

Michelle ah leuk gaatjes, dat is wel handig zeg twee tegelijk! Ik weet nog dat ik zelf toen ik klein was na de eerste niet meer durfde en onder de tafel heb zitten huilen :') Ben benieuwd naar je babykamer!

Ellis super dat Fifi weer lekker op de wei staat!

Madelief waaauw wat een leuke mooie foto's! Inlijsten en ophangen :D

Denise gefeli nog, super resultaat met Heike! En wauw dat is al een hele hond zeg! Stoer wordt ie!

Shaggy zit lekker in z'n vel na de massage dus!

Sanne wauw wat wordt Iggy toch een echte vent, het meeste baby achtige is er nu wel af he!

Debby wat een prachtig hoofdstel, heel mooi juist zo simpel, staat haar goed!

Suus fijn dat je ukkies weer lekker samen staan!

Cloris he getver, gelukkig gaat het al wat beter maar alsnog beterschap, zo'n weekend op bed, erg is dat altijd.. :(:)

Hier ook een paar suffe dagen gehad, slecht weer, hoop gedoe verder en begin nu echt wel een beetje moe te worden, val telkens in slaap :')

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 14:41

Denise: gefeliciteerd met je punten! Ze komen nu wel binnen stromen!
Mooie foto's van ringo, maar wat heeft die grote oren! haha viel me op!

Michelle: Schieten ze pas vanaf een bepaalde leeftijd dan? Haha western is hard werken hoor ;)

Denise en madelief: hmm zo'n hoed zie ik mezelf nog niet mee lopen, ja met carnaval was ik in stijl :P

sanne: hmm igneo is wel een beetje aan de dikke kant hoor :P

Debby: goed gescoord! kleurtje staat dr goed!

suus: Heb even gemist waarom ze uit elkaar waren denk ik?

martine: Ja, ik en shannon volgens mij ook, vinden het western rijden wel heel leuk. Dressuur blijft wel mn 'hoofdding' maar zo 1x per week/in de 2 weken doen we western als afwisseling. Bovendien heeft het ook een hoop voordelen voor de dressuur! het is nog wel even wennen.
Je moet suffe dagen hebben om goede te hebben! ;)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:02

Martine, oei.. Hier waait t ook behoorlijk hoor!
Mies, Spirit besprong Bram steeds, dus zat Bram helemaal vast in zijn lijf. Spirit apart gezet, maar heb een loge jaarling hengst, die klom ook op Bram. Dus Bram apart gezet, ondertussen is Spirit gecastreerd maar had Bram tot een paar dagen na de osteopaat is geweest nog apart staan.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:30

Michelle, ja helaas wel. Ze doen wel al bij baby's. Maar bij een bepaalde leeftijd worden de kinderen te bewegelijk en durven de meeste het niet meer aan.. Ben nog steeds aan het zoeken en anders moet ik maar gewoon cadeau's kopen voor der. Misschien dat me vriendin het nog kan doen, aanstaande week. Even nakijken allemaal.

Ik geloof best wel dat western hard werken is. Een meisje die bij ons op stal stond is western gaan rijden. Best wel een inspanning.

Martine, ja daarom willen ze het ook niet bij deze leeftijd schieten.
Ben jij al met je babykamer bezig??
Raar weer bij jullie, terwijl het hier wel lekker is.. Moet zeggen staat nog wel een aardige wind, maar dat zal je bij jullie niet verwachten

Ik heb alles al helemaal in gedachten. Eind juni ga ik behang kopen, krijgen we van me ouders omdat ze dat voor mijn neefjes kamer ook gedaan hebben. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar me ouders stonden erop. Hoe lief zijn ze toch he (L)

Zo nu ga ik weer even verder leren, morgen tussen het leren door ga ik even alles goed bijlezen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:47

beda - ja ''pupekind'' kan echt tussen aanhalingstekens want hij is al aardig groot

martine - bedankt, en ja ringo wordt echt al een hele hond de puppylook gaat nu toch echt verdwijnen
en jij goed je rust pakken hoor, goed naar je lichaam luisteren er zit natuurlijk wel een klein wonderdtje in

mies - het gaat de laatste tijd idd erg lekker, maar ook met trainen gaat het lekker dus ik ben blij dat het nu eindelijk beloond wordt
en ringo heeft zeker grote oren, wij hopen dat zijn hoofd nog wat breder wordt zodat zijn oren er minder uit springen ;)

michelle - hele lieve ouders heb je :D en heb je je baby kamer ook al besteld of ben je daar nog niet over uit.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:18

Denise, ja ze zijn ook vreselijk lief! Babykamer heb ik afgelopen Zaterdag gekocht :) Het is whitewash geworden haha

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:36

whitewash vind ik zelf ook heel mooi

Zalamera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:45

Hallo Allemaal,

Hier nog even een foto-update van Zalamera. Mijn kleine meisje word alweer groot!, ze is nu 2 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:20

ze ziet er goed uit,

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:23

Dat is toch de Zalamera "van" Lisenka?! Wat ziet ze er goed uit zeg, en wat groot alweer!! Super gave foto's.

Cloor, hoe is t afgelopen met PI en de thermografie? En weer helemaal beter zelf? :(:)

Martine, haha, jij wordt al aardig vermoeid lees ik door de kleine beeb! :)) Vergt wel een hoop energie van je lichaam naar mate de weken vorderen he?

Denise, zag super gave foto's van jou en Heike + pup! Mooi stel :j .

Mies, leuk taart voor "kleine" sam! Wat gaat de tijd toch snel he.. Weet nog de shock dat je zwanger was hahaha :D . Praatje van de dag natuurlijk! En nu wordt ze alweer 4.. :D

Andere mies :D , Shannon is een topper! Van alle markten thuis zullen we maar zeggen <3 . En natuurlijk doe jij een hoed op volgende keer, als is het alleen maar voor de foto! _O-

Suus, fijn dat de heren weer samen staan, toch een stuk gezelliger. Is Spirit nu ook meteen al rustiger? Bij Chico ging dat destijds wel erg snel!

Deb, gaaf hoofdstel zeg! Dat bruin staat zo mooi bij Xantha! :j

Ellis, nog nieuws over Fifi? Doet ze het goed?

Shaggy lekker naar de massage geweest! Die paarden hebben t soms luxer dan wij denk ik wel eens :+ . Wel leuk dat je meteen verschil merkte!

Sanne, Igs is prachtig <3 . Wat een heerlijke foto's weer, t wordt echt een beer!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:43

Zalamera is knap!
Iloon, ja, ging vrij snel ook met Spirit! Gelukkig maar.. Alleen krijgt hij nu ook vrij snel een buikje...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:11

ilona - hoe is het met jou en chico, wanneer ga je weer starten?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:27

Haha ja stukkie gemakkelijker als ruintje! :D Doe je nog LL met de shets?

Denise, ik ga samen als team met Michelle weer een wedstrijd starten :D ! Is weer de eerste outdoor, met witte hekjes haha _O- . Dus dat zal die wel leuk vinden.. Hij is echt een schijtert daarmee. Gelukkig mogen we wel 10 min de bak "verkennen" van te voren, dat is wel fijn! Dus 12 of 13 juni gaan we het weer proberen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:34

Iloon, ja, Spirit is een paar dagen geleden 4 geworden, heb hem al een paar keer aan de LL gehad, maar nu kunnen we het helemaal oppakken.
Bram is nu aardig uit de kreukels, dus die ga ik nu ook weer oppakken :)

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:35

Leuk Ilona! Ik ben benieuwd :)!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 12:27

leuk iloon, maar hoe bedoel als je team (rijden voor je vereniging of iets anders) en samen met mies leuk hoor.`op naar de wp :D en waar is het?
en die witte hekjes vind heike ook nog spannend hoor gewoon lekker oefenen en dan moet het goedkomen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:01

Prinslover schreef:
Haha ja stukkie gemakkelijker als ruintje! :D Doe je nog LL met de shets?

Denise, ik ga samen als team met Michelle weer een wedstrijd starten :D ! Is weer de eerste outdoor, met witte hekjes haha _O- . Dus dat zal die wel leuk vinden.. Hij is echt een schijtert daarmee. Gelukkig mogen we wel 10 min de bak "verkennen" van te voren, dat is wel fijn! Dus 12 of 13 juni gaan we het weer proberen!

mag iedereen dat?! wat een luxe!

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:16

Mies heerlijk toch een beetje afwisselen, vind het jullie erg goed staan! Zit ook zo lekker he een westernzadel... Ik reed vroeger in NL mijn merrie meestal met westernzadel, heerlijk.

Michelle wij zijn wel al op zoek, maar er is hier natuurlijk niet zo veel keuze als in NL... Pfff en nu hadden we van de week bijna een set gekocht, maar we wachten toch nog even, kijken of we nog wat beters vinden, schijnen nog een paar zaken te zijn.
Echt lief van je ouders! Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :D hier geen behang etc, daar doen ze hier ook niet aan.. Schiet niet op, het is erg vochtig hier dus dat begint veel te snel te bladderen. Wel gaan we het hele huis nog een keer schilderen, volgende week in principe, misschien een beetje kleur erin aanbrengen (nu is het allemaal wit geschilderd).

Denise ja 't lijkt geen puppy meer iig! En thx ja het blijft bizar hoor zo'n beeb in je buik :D

Knappe dame Zalamera!

Gisteren hebben we Mabrouk voor de 3e keer een zadeltje op gehad, hij was net als de eerste twee keren super relaxt en het kon hem allemaal vrij weinig schelen :) voor het moment even met het boomloze zadel, we moeten een kort zadeltje voor hem gaan zoeken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:30

martine - gewoon een vrolijk kleurje maken van de baby kamer dan komt het vanzelf goed ;)
en echt super dat mabrouk zo relaxt is, hopelijk blijft dat ook zo en kan je na de bevalling lekker met hem aan de slag
en die man op zijn blote voeten hier lopen we bekant nog met dichte schoenen aan

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:40

Hij ziet er ook super relaxt uit martine :) knappe vent :)
En igneo en zalamera zijn ook prachtige paarden :)
Hoe gaat het met icara iris? Ik was van de zomer met mijn moeder bij moravita op bezoek, geloof dat jij toen sita nog ff gereden hebt om dr onder het zadel aan ons te showen, maar weet t niet meer zeker!

Ik heb gisteren de moeder van fiëla kunnen bewonderen, piela. Dat belooft wat!