Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Matcho heeft echter een verleden van hier tot Tokio, en heeft daardoor een kronkel in z'n kop gekregen, en extreme verlatingsangst. Je kunt het navragen aan Ilona en Sanne, hij doet echt niet idioot van de pijn. En een beetje stuiteren mag ook heus wel van me, maar het werd gewoon gevaarlijk. En daar hou ik niet van.
) Heb zelf ook niet een makkelijk paard, gaat lang door als hij pijn heeft, laat het niet gauw merken, maar opeens laat hij het merken. Utixo schreef:Zo, taco's zitten in de oven.
.

Lusitano schreef:He Cloris!Gaat het allemaal goed bij jou? Hoe gaat het met Alegra? Kan ze ooit als rijpaard worden gebruikt?
Heeft Prop niet zo´n kort ruggetje dan? Dat is bij Sam echt het probleem. Hij kan max een 16inch hebben. Daar pas ik niet in. Wellicht heb jij wel zo´n beschaafde bips
sorry dat ik bij niemand op de foto´s reageer, ik kan ze vanaf hier niet zien.... dat ligt aan mijn pc overigens!!
. En 1 ding is zeker, wat hij is, is hij, maar ik leer ontzettend veel van hem. Heerlijk.
. En 1 ding is zeker, wat hij is, is hij, maar ik leer ontzettend veel van hem. Heerlijk.

Robijntjah schreef:Ik heb weer eens een zadelprobleem hoor
.
. Ik ben nu NOG blijer dan gister?? Kan dat?? hahaha, schijnbaar wel dus!
. Hoe BLIJ kan iemand zijn met een paard? Wauwww..... gewoon de polder in en de ruiterpaden op, galop, draf, alles ging PERFECT. Echt, hij gedraagd zich zó voorbeeldig!!
. Zelfs bruggen ging hij over *en die maken herrie hoor*!! *Zucht* Die roze wolk wordt groter en groter.....
. Wát een paard, wat een paard...........
. In het begin was onze Iloon nog wat zenuwappig, maar zo langzamerhand ging ze aan Chick wennen. En hebben we fijn gereden. Veluwe komt eraan, tralalala, bos en zon, tralalalala (op de melodie van Wijn en Piemols).
.