Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en morgen weer school, bah.. Ik heb er echt geen zin in, had eigenlijk huiswerk wat ik vergeten was.. Oeps.. Dus morgen even mee naar huis nemen die boeken en even huiswerk maken. Gister nog de oude verzorgster van Anne gezien na een half jaar, nouja.. Ik heb Anne nu voor mezelf en hoop dat ik dr ook nog alleen mag blijven verzorgen.Ze zal heus nog wel een keer terug komen denkik die oude verzorgster maar hoop ik van niet, ze is niet zon echte 'goede' vriendin van me (eigenlijk helemaal niet, er is in het verleden wel wat meer gebeurt) en de eigenaar heeft toch liever mij dan de oude verzorgster.En ik ga na deze maand waarschijnlijk ook bij de ponyclub
Maar wat hebben jullie weer veel gepost!! Ik heb alles wel gelezen maar ik reageer niet op iedereen, dat wordt nachtwerk 
Wat krijgt Yippie een wit hoofd en wat zijn haar manen mooi gegroeid!
) Ook oppassen als de adverteerder al niet echt een goede reputatie heeft.
. Hoop dat het goed gaat komen... Ik heb gesolliciteerd naar een functie voor secretaresse op een advocaten kantoor. De advertentie sprak me erg aan, leuk me heel leuk daar, dus ben benieuwd. Woensdag heb ik een gesprek, en dan zie ik wel verder. Ik doe er iig weer ervaring aan op. (Ik ben nu bijna klaar met me opleiding voor directie secretaresse trouwens
)
. Ik vind dat luizenleventje wel wat
. Maar helaas, morgen weer aan de bak. Ik heb een introductie dag van stage. Krijg een rondleiding en informatie en dat soort dingen.. Ben ik heel de dag zoet mee. Volgende week maandag 4 dagen naar LONDEN!
. Met school, dus gezellig met al die meiden lekker londen opveilig maken
. Ik heb er zin in.
Hoe kan het ook anders dan met dit weer... Heerlijk toch. Hoe is je Groningse quiz gegaan
?
Misschien komt het dan toch nog goed... Goed dat je verschillende dingen probeert om dr meer rust te geven
En wat leuk met Dizo kanoën..
Met die hond kan je ook alles!!
. En ik moet ook maar eens aan me huiswerk
Dat is echt een nadeel, na de vakantie...
. Kan geen genoeg PRE's zien 
. En nu hou je idd je geld wel in je zak!
Ik zou daar echt zo kwaad om kunnen worden.... Maarja, echt een klachten brief schrijven!! Hoop dat je het verder wel relaxed hebt gehad.. Heb je nog paardgereden daar?
Vind hem ook wel wat van Prins weg hebben. Die kon ook altijd lekker zenuwachtig doen enzo
.

.
.
haha. En die schimmel van het filmpje is gaaf he! Ik kwam allemaal knapperds op youtube tegen
. 
Debski schreef:Jolynn: clinic ging goed. Heb fijn gereden en weer veel geleerd. En wat vond jij ervan? Of ben je niet meer wezen kijken?
Je gaat gewoon nog een keer!

, terwijl ik haar nog niet eens IRL heb gezien......
Nog even volhouden, dan is het zomervakantie!

Heerlijk ook al die foto´s, dit weer vraagt echt om foto´s maken!
)

!
Lekker van Amanda genoten dit weekend? En succes morgen!!
).. Wel grappig, ik heb nu een beeld bij jou door die Iberische dagen...Maar jij niet bij mij dacht ik zo (Wist toen nl ook niet dat jij t was).
Boerderijkittens zijn vet populair, voor die bij ons op stal is altijd zelfs een wachtlijst... Dnek dat die buurman geen moeite wilt doen om voor ze een huisje te vinden?
Strand is nu natuurlijk helaas gesloten, maar als je nog zin hebt in een lekker tochtje in de duinen van egmond, weet je me te vinden 
? Haha, grappig, Furia wordt ook veelal Fuutje genoemd, klinkt een beetje het zelfde 

Ik ga niet dat koude water in
Agoss arme joris... heb de foto maar niet bekeken, kan daar idd niet zo goed tegen 

... balen van het weer, maar wel leuk geweest?