En de ouders vinden het vaak nog grappig ook...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faya_barock schreef:Vraagje is er iemand hier bekend met de zadels van Pedro Lopes?
ElCid schreef:Een andere optie voor dergelijke zadels, ook prima kwaliteit, is Gomes in Portugal. http://www.gomesequestre.com/pt/loja-on ... alos/selas Daar kan je ook in de Engelse taal terecht en hun service is erg goed en snel.
Wij hebben al diverse zadels van en via hun besteld, ze sturen zonder probleem op en er is goed met ze te communiceren. Prijzen lagen toen tussen de 500 en 800,- voor hun eigen merk.
Eefiepeefie schreef:Een aantal van jullie zullen de foto inmiddels wel op Facebook gezien hebben, maar ik dacht ik deel 'm hier ook nog even. Mijn lieve geweldige Hermessie, nu 11 maanden na de koliek operatie en helemaal back in shape! Zo blij met hem
[ Afbeelding ]
Edit: Ik ben ook niet bekend met de zadels, heb zelf een Luc Childeric op Hermes liggen die van zijn papa is geweest.
Eefiepeefie schreef:@Duijfje Knappe jongen is het! Ik ben heel benieuwd naar Dolar, hoop dat hij snel weer eens onder het zadel te zien is. Blijf fan van hem
Erretje schreef:Dank je, Nouvel!
Hij is eind van eind Mei, dus niet mij
Erretje schreef:mooi is hij zeg.en hoop voor je dat hij 160 gaat worden maar dat betwijfel ik. En marco ken ik welEefie de Peefie, fijn dat het goed met hem gaat!
Portugese zadels weet ik niks van![]()
Hopelijk gaat t met Dolar net zo goed, prachtige Lusitano ook!
Ik ben er even tussenuit geweest, maar ook ik ben inmiddels 1/2 eigenaar van een lusitano hengst. Hij kwam via via op ons pad.
Hij is er pas, sinds vorige week. Hij is net 3, Jaguar heet hij en is van Quo Vadis SS. Van moeders kant zit er Adido Interagro achter, die staat nu bij Coimbra.
Superfijn mannetje. Nog iets aan de kleine kant, ong. 154. Ik bid dat hij rond de 1.60 wordt, alles wat er achter zit is dat in ieder geval wel. Ein hij is van eind mij, dus nog echt een pup. Hij is keurig netjes opgevoed en al licht aangereden door de fokker Marco Sousa, misschien dat sommigen hem kennen van het voorbrengen.
Voorlopig laten we hem nog hengst, maar we weten nog niet of we dat zo laten.
[ [url=m/mP2STq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HTc1pl.jpg]Afbeelding[/url] ]