wow prachtige fotos lonneke!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jUst_eVa schreef:M'n boefje weer even
[ [url=m/xCIJaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ZXrKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:sorry voor het niet reageren had het erg druk met toetsweek ik zal vanaf nu weer actief zijn![]()
marlynyno ik ben op hippisch centrum dordrecht gestart ging heeeeel goed! eerste en tweede met 201 en 202.5
_Lonneke schreef:Proficiat ladykim en hannelover! Goed bezig
Just_eva mooie pablo!
Die strantrit lijkt me super leuk maar is voor mij helaas ook ver weg..
[ [url=m/lLCG3V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sECylM.png]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ben nu een weekje vrij en gok dan nog 1 herkansing maken en dan vakantie.
Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel steeds meegelezen en heb echt super mooie foto's voorbij zien komen!Ook nog iemand die best hoog sprong. (vind ik dan.
)
Met Menno gaat het fantastisch. Hij is echt heel erg blij momenteel. Geen idee waarom of hoe maar hij is echt happy peppy!Morgen zo rond 7u in de ochtend wil ik er weer opzitten voor een fijne lange rit.
hannelover schreef:alvast succes met je herkansing!
hier gaat het top! vandaag heel gezellig naar het CHIO geweest en nog ff op mn eigen topper gereden![]()
klinkt echt heerlijk! alleen zou ik niet uit mezelf ,als ik geen wedstrijd heb, zo vroeg opstaan maarja ik ben dan ook echt géén ochtendemens en wel lui
Bamii schreef:Hoe oud is Siebert nu? Nog niet zo heel oud toch?Hij ziet er al best volwassen uit terwijl ik veel Friezen nog heel lang puppy vind ogen, maar sieb ziet er goed uit!
Ik heb gister Ykelover gemeet bij dezelfde fotoshootVond het knap van je dat je nog mooi door ging met je teen
Ik zal zo ook wat foto's plaatsen.
Links Yke en rechts Dieuwke
[ [url=m/c7nzK5.png]Afbeelding[/url] ]