[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hannelover

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 09:53

haha marlynyno maar dát wist ik niet :') staat jop soms op dubbeldam?

wow prachtige fotos lonneke! <3 :oo

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 20:55

Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ben nu een weekje vrij en gok dan nog 1 herkansing maken en dan vakantie. :D

Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel steeds meegelezen en heb echt super mooie foto's voorbij zien komen! <3 Ook nog iemand die best hoog sprong. (vind ik dan. :'))

Met Menno gaat het fantastisch. Hij is echt heel erg blij momenteel. Geen idee waarom of hoe maar hij is echt happy peppy! :D Morgen zo rond 7u in de ochtend wil ik er weer opzitten voor een fijne lange rit. <3

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 22:17

alvast succes met je herkansing!
hier gaat het top! vandaag heel gezellig naar het CHIO geweest en nog ff op mn eigen topper gereden :D

klinkt echt heerlijk! alleen zou ik niet uit mezelf ,als ik geen wedstrijd heb, zo vroeg opstaan maarja ik ben dan ook echt géén ochtendemens en wel lui :')

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 09:56

jUst_eVa schreef:
M'n boefje weer even

[ [url=m/xCIJaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ZXrKF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oeh hallo mr. Handsom haha

hannelover schreef:
sorry voor het niet reageren had het erg druk met toetsweek ik zal vanaf nu weer actief zijn :D

marlynyno ik ben op hippisch centrum dordrecht gestart ging heeeeel goed! eerste en tweede met 201 en 202.5 *\%/*

Wauw jullie doen het super! Jullie gaan als een trein door de de proefjes haha :D

_Lonneke schreef:
Proficiat ladykim en hannelover! Goed bezig :)

Just_eva mooie pablo!

Die strantrit lijkt me super leuk maar is voor mij helaas ook ver weg..

[ [url=m/lLCG3V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sECylM.png]Afbeelding[/url] ]

.. wauw die zijn zo mooi! Met die lichtje bloemetje ook echt heel gaaf <3

Captain schreef:
Sorry voor mijn lange afwezigheid. Ben nu een weekje vrij en gok dan nog 1 herkansing maken en dan vakantie. :D

Hoe gaat het met jullie? Ik heb wel steeds meegelezen en heb echt super mooie foto's voorbij zien komen! <3 Ook nog iemand die best hoog sprong. (vind ik dan. :'))

Met Menno gaat het fantastisch. Hij is echt heel erg blij momenteel. Geen idee waarom of hoe maar hij is echt happy peppy! :D Morgen zo rond 7u in de ochtend wil ik er weer opzitten voor een fijne lange rit. <3

Succes met je herkansing! Wat fijn dat hj zo happy is, awh dat klinkt als een heerlijke rit :)

hannelover schreef:
alvast succes met je herkansing!
hier gaat het top! vandaag heel gezellig naar het CHIO geweest en nog ff op mn eigen topper gereden :D

klinkt echt heerlijk! alleen zou ik niet uit mezelf ,als ik geen wedstrijd heb, zo vroeg opstaan maarja ik ben dan ook echt géén ochtendemens en wel lui :')

Leuk, ik vind dat altijd zo laatig rijden nadat ik bij een wedstrijd heb gekeken heb dan altijd gelijk zoiets van jah dat ga ik ook proberen haha :P

Ik ben gisteren terug gekomen uit Praag, ben der 3 daagjes geweest met mijn mama was super leuk! Dinsdag avond ging ik floor nog even een knuf geven en toen kwam ze in draf naar me toe, dacht awh nee nou kan ik toch niet weggaan haha(ik heb erg last van heimwee vooral naar thuis en de dieren) maar het is goed gegaan en gisteren bij thuiskomt gelijk naar stal gerend! Jahjah stal op een minuutje lopen van je huis is dan erg fijn haha :D

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 11:47

haha idd, wil eigenlijk het liefst nu al L1 starten maar dat kan niet omdat ik mee doe aan de selecties in de B :) maarja dan gaan we dalijk als een trein door die L proefjes heen want we trainen eigenlijk al op L1/L2 niveau en soms pakken we een M oefeningetje mee :D oh ik heb daar nooit zo'n problemen mee, ik probeer wel altijd na zon GP wedstrijd me houding te perfectioneren omdat zij allemaal zo mooi zitten :')

wat leuk! zo'n stal dichtbij lijkt me zeker fijn!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 15:20

Captain succes met de herkansing! En fijn dat menno zo blij is :)
Hoe was de buitenrit?

Chriske ohh leuk! Is praag mooi? Nog nooit geweest.
Wat lief dat ze zo naar je toe kwam. Was ze ook blij dat je weer terug bent?

Hannelover succes met de selecties :) en dan snel naar de L1 :)

Ik ben vanmorgen ook even met merci naar het bos geweest. Mn man mee op de fiets. Want ze is nog niet zo vaak mee op pad geweest en we moeten best een drukke weg over. Maar ze was super braaf. Alleen de crossmoters die we halverwege tegenkwamen waren erg eng.

Ze is trouwens 4 jaar geworden vorige week *\%/* Y)(^) <3 alleen ik had er niet aan gedacht.. Heeeel slecht van mij haha

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 16:30

Awh nog gefeliciflap!

Praag is echt heel mooi, alles lekker op loopafstand dus prima te doen :)
Jah ze is erg kroelerig vooral toen ik der even grondig ging poetsen wauw wat had ze zich lekker vies gemaakt haha! Nu is ze weer een spiegeltje :)
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 17:46

dankje lonneke :D

nog gefeliciteerd Y)(^) !

altijd lekker dat tutten <3

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:15

Donderdag is het zover voor Siebert en mij ... Proberen om te gaan hangen en als het écht super gaat proberen te gaan zitten ... Ben ZOOO nieuwsgierig !
Afbeelding
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 20:21

Spannend!!

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:20

Spannend! Hopelijk is hij braaf en gaat alles goed :)!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 22:52

spannend!!! komt vast goed!

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:33

Spannend!! Heel veel succes

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 14:43

# fijn dat het zo goed gaat met Menno
#Spannend voor jou en siebert!
#Gefeliciteerd nog met merci
# Ik zie een zwarte spiegel paardje, praag is prachtig, ben ik ook met school geweest, zou erg graag nog terug gaan een keer

Ik heb mijn eerste bekijk-de-bakgrond-van-dichtbij ervaring met Twikke gehad :o
Mevrouw werd helemaal gek van de dazen, uiteindelijk werden we gewoon belaagd met 10+ dazen, toen is ze gaan rennen, maakte een scherpe bocht, gleed uit en daarna lag ik er naast :')
Viel gelukkig zacht in de modder, maar vond het niet heel grappig. wel gelijk weer opgestapt en goed afgesloten

Mar had wel ontzettende spierpijn, die is nu bijna weer weg dus denk vandaag nog even longeren en morgen er weer op. Hoop binnenkort ook mijn eerste buitenrit met haar te gaan maken op de holterberg maar dan moet ik wel eerst een oplossing voor de dazen vinden :Y)

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:12

Sorry voor mijn afwezigheid maar ik had gisteren een super leuke fotomeeting waar ik heel druk mee was :D
ik heb al een paar foto's!!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.Wat ik er aan over heb gehouden is wat minder leuk een gebroken teen
Afbeelding

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:38

Wow wow wow, wat een prachtige foto's <3
Wel beterschap met je teen :P

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 16:07

Super mooie foto's <3
beterschap met je teen, wat je wel niet over hebt voor je prachtige foto's :') :D :+

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 17:14

Hoe oud is Siebert nu? Nog niet zo heel oud toch?Hij ziet er al best volwassen uit terwijl ik veel Friezen nog heel lang puppy vind ogen, maar sieb ziet er goed uit!

Ik heb gister Ykelover gemeet bij dezelfde fotoshoot :D Vond het knap van je dat je nog mooi door ging met je teen :P Ik zal zo ook wat foto's plaatsen.
Links Yke en rechts Dieuwke
Afbeelding

DemiHendriks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 18:27

Bedankt iedereen :)
Jaa Dieuwke en Yke zijn vriendinnetjes *\o/* hahahh ik moet zeggen dat de pijn toen minder was dan nu

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:27

mooie fotos! <3 en beterschap met je teen :+ :)

MarlyNyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:54

hannelover schreef:
haha marlynyno maar dát wist ik niet :') staat jop soms op dubbeldam?

wow prachtige fotos lonneke! <3 :oo

Nee Jop staat op stal de Elzen ;-)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:55

hmmm... klinkt bekend!

Kris_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:29

Zo mooi die foto's <3
@yke_lover ik kom me aan melden bij de gekneusde tenen groep :') Ik gleed vanmorgen uit en stoten mijn teen aan de muur, en ja jullie snappen de rest wel :') :=

LiindseyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 15:39

Bamii schreef:
Hoe oud is Siebert nu? Nog niet zo heel oud toch?Hij ziet er al best volwassen uit terwijl ik veel Friezen nog heel lang puppy vind ogen, maar sieb ziet er goed uit!

Ik heb gister Ykelover gemeet bij dezelfde fotoshoot :D Vond het knap van je dat je nog mooi door ging met je teen :P Ik zal zo ook wat foto's plaatsen.
Links Yke en rechts Dieuwke
[ [url=m/c7nzK5.png]Afbeelding[/url] ]

Siebert is in mei 3 geworden , hij is inderdaad al heel mooi ontwikkeld en goed compact gebouwd. Denk dat het er ook wel mee te maken heeft dat mijn paarden 7/7 buiten staan en dus continu in beweging zijn op een grote weide.
Gaan nu gewoon samen starten met het rijden en volgend jaar in augustus een poging wagen tot Sterhengst, dan is hij toch al weer meer gegroeid en wat volwassener :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 16:34

Haha hannelover! Ik moet altijd rijden over fietspaden en het kan hier in het dorp echt heel druk zijn als het een beetje weer is. Dan moet ik dus constant aan de kant voor wielrenners waar ik echt geen zin in heb. Om 7u op het paard zittend is er niemand en kan ik dus ongeveer 2u heerlijk rijden zonder van iemand last te hebben. :D

Wow chriske jaloers! :oo Lijkt me echt fijn als ik zo naar Menno zou kunnen! Ik moet 15 km rijden. :P

Lonneke, crossmotors zijn ook spannend! :(:) Gefeliciteerd nog! :D

Eloya van het paard gevallen! :') Hoort erbij! De dazen zijn wel echt extreem dit jaar. Wij hebben er nooit echt last van maar dit jaar zijn er echt al veel! :oo

Super mooie foto's yke_lover! <3 Haha, is er iemand op je voet gaan staan? :Y)

Wat leuk 2 friezen uit dit topic die elkaar ontmoet hebben! *\o/*

Kris_P beterschap! :(:)