[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:31

mies - leuke foto's shannon pakt het goed op ziet er ook goed uit

michelle - ja hoe ouder ze worden hoe moeilijker het wordt, en taarten die kosten idd erg duur maar ze worden maar 1x 4 he ;)
en leuk oorbelletjes

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:34

Nou inderdaad moeilijker! Haha ja ze worden maar 1x 4 maar ze worden ook maar 1x 1 1x2 1x3 en ga zo maar door ;) Ik heb hem nu voor 30 personen besteld (34 bij 34 cm). Dus hoop dat het genoeg is, maar vind 70 euro al duur zat voor een taart. Maar denk dat ik het wel moet redden. Het is wel leuk dat ze het nu 'bewuster' mee gaat maken. Ze is er zelf al echt druk mee bezig, geweldig!!

Morgen ga ik me babykamer halen, heb dr echt al zin in.. Al ben ik er nog niet over uit hoe ik de rest van de kamer moet gaan inrichten qua kleuren..

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:37

ja dat is waar ze worden overal maar 1x wat in,
en dat is wel heel leuk dat ze zelf er nu ook al bezig mee is zo zie je dat ze echt hard groeien

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:40

Ja dan merk je echt dat ze groot worden! Maandag 30 mei(op de dag dat ze echt precies 4 word) gaat ze voor het eerst naar de basisschool, daar heeft ze echt ook al heel veel zin in! Ze word echt snel groot ;( Helemaal niet leuk hihi

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 08:24

Goeiemorgen!

even ego post... :o

hele drukke week op mijn werk gehad en gisteren al om 7u 's morgens onderweg om Fifi naar de wei te brengen, best spannend, maar alles is goed gegaan!

filmpje staat in haar topic voor wie het leuk vindt!

vandaag even rustig dagje, morgen gaan we naar Bunschoten.
Omdat Fifi voorlopig niks kan mag ik daar met een super stoere lusitano vent aangespannen rijden! *\o/*
wel spannend hoor, maar wel heel gaaf!
en leuk om weer even lekker bezig te zijn!
Ingrid, onwijs bedankt voor je aanbod! :j

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:45

Ellis: Fijn dat het de goede kant op gaat met Fifi en dat ze lekker op het land staat! Ze ziet er ook super uit! En lekker gaan mennen met een stoere lusitano vent, vast ook erg lekker!

Shaggy heeft vannochtend massage gehad, hij zat toch op een paar plekjes vast en hij vond het dus af en toe ook niet leuk :P. Maar hij gedroeg zich redelijk netjes :). Daarna even gereden pony moest geloof ik ook even wennen aan het feit dat zn spieren losser waren... Daarna lekker een douche gehad, even rollen in de paddock en eten. 's middags gaat ie ook altijd naar buiten dus hij stond lekker in de paddock toen ze een proefrondje gingen draaien met de stapmolen. En ach ja kon het niet laten om even te proberen wat ie er van vond :P. Hij liep er gelijk in, heb even een paar rondje meegelopen tot het omkeer moment dat snapte die ook vrij snel. Daarna heeft ie nog even zelf gelopen onder toezicht :P. En dat ging hardstikke goed, hij was de rustigste van allemaal :). Na de stapmolen kon die weer lekker verder dutten in zn paddock...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:12

Mies, waar is je cowboyhoed?? Dat mis ik nog aan je westernplaatje haha, verder echt super leuke foto's :D
(andere) Michelle, zo een taart voor 30 personen? Das niet mis haha. Spannend, naar de basisschool.
Ellis, heerlijk dat Fifi nu op het land staat en het daar naar haar zin heeft. Waar staat ze ergens? Veel plezier vandaag, leuk dat je met een andere Lusitano alsnog mee kan doen :j
Esther: Kan je meteen rijden na zo'n massage dan? Ik heb Furia nog nooit laten masseren, wel osteo etc., maar dan mag je even niet rijden. Fijn dat hij goed ging in de stapmolen, dat ding is niet gemaakt voor Furia := Die bleef er maar doorheen gaan, daarom is z'n voorpluk nu ook niet zo lang meer als in het begin ;( Nooit meer bijgegroeid...

Het is hier vrij rustig!
Heb van Sanne nog wat gezamenlijke foto's gehad, ik deel er wat met jullie. Erg lastig om te selecteren haha, het zijn er 10 geworden :+

1. Groepsfoto:

Afbeelding

2. Jasmijn en ik, Bandito en Furia:

Afbeelding

3. Iloon en ik, Chico en Furia:

Afbeelding

4. Mies en ik, Shannon en Furia:

Afbeelding

5. Samen met Bandito en Jasmijn, galopje (Bandito vindt het nooit zo gezellig):

Afbeelding

6. Chico en Ilona, ik en Furia:

Afbeelding

7. Lopen écht niet synchroon :=

Afbeelding

8. ...

Afbeelding

9.

Afbeelding

10. En Sanne op Furia, alle paardjes hebben geen zin in het poseren, Furia begint het net leuk te vinden :D

Afbeelding

Zo, dan hebben jullie weer even spam :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:28

Wat een leuke foto's! Ik word echt jaloers als ik die foto's zie haha.

Ja 30 personen, ik heb maar een familie van 9 personen. Maar patrick heeft zo'n grote familie.. Ben ook altijd maar weer benieuwd waar ik iedereen kwijt moet haha..

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:32

michelle: ja het gaat best aardig! Het is wel even hele omschakeling en ik doe meer dressuur dan western maar het gaat wel lekker!
Ahh oorbelletjes zijn juist lief bij een meisje!

esther: Zo zie je maar dat het altijd goed is om even te laten kijken, merkte je veel met rijden?

madelief: dat mag officieel pas vanaf een bepaald niveau ;) je ziet steeds meer caps in de western, haha maar als we het beter kunnen als ik het wel een keer helemaal in stijl foto's laten maken...nu heb ik een polo aan! kan eigenlijk ook niet natuurlijk

sanne heeft weer mooie foto's gemaakt :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:03

esther - fijn dat je toch de massage heb gedaan, merkte je gelijk verschil met rijden.?
en ook lekker in de stapmolen geweest heerlijk hoor

madelief - oh wat een heerlijke spam echt een genot om naar te kijken, ik krijg ook echt zin voor mij duurt het nog 7 weekjes

michelle - begrijpelijk dat je nu nog niet helemaal in western set zijn, maar wel gaaf om een keer met zo'n hoed te rijden

ellis - fijn dat fifi lekker naar de wei is, hopelijk doet haar dat goed, (ging ze trouwens gewoon makkelijk in de trailer? )
en een heel gaaf aanbod van een mooie knappe man voor de wagen, daar wil ik natuurlijk wel foto's van ;)

michelle - ik snap dat je af en toe niet weet waar je al die mensen moet laten
en ja als ze eenmaal naar de basisschool gaan dan gaat het hard ze gaan leren schrijven en doen:j

en hier echt ongeloofelijk trots, mijn knappe man is vandaag voor het eerst sins 2 jaar weer mee op uitwedstrijd geweest en hij heeft zo stinkend zijn best gedaan en mij ook echt niet in de steek gelaten,
proeven konden uiteraat veel beter maar ik ben hier al zo blij mee.
en toen kwam de prijsuitreiking
2x 3de met 182 en 185 gewoon 2 winst gereden <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:28

Wat een leuke foto's weer! Ziet er echt heeerlijk uit!

Denise: Lekker zeg 2 winst! Jij zit zeker op een roze wolk :D.

Ik moest gelijk rijden of longeren na het masseren zodat de afvalstoffen in de spieren afgevoerd worden ;). En tja was nieuwsgierig dus besloot te gaan rijden ;). Shaggy liep heel erg onwennig, dat was wel onwijs te merken. Normaal gebruiken ze een bepaalde hoeveelheid energie om hun benen naar voren te zetten, als ze vast zitten komen ze soms niet zo ver met de benen (wat ik vooral bij shaggy in de rechter galop merkte). Maar als dat losgewerkt wordt komt zijn been met dezelfde energie ineens een stuk verder. Dus ja Shaggy moest ook even wennen.... Galop rechtsom sprong die 3x gelijk goed aan (dit was ons lastige punt) en hij had ook meer sprong. Heb van de week les dus ben benieuwd hoe mn instructrice m vind lopen!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 16:34

Denise, netjes zeg je wedstrijd!! Wel lekker 2 winst erbij. Hoeveel winst heb je nu??

Michelle, ik vind western er altijd zo relaxt uitzien. Zeker ook als je ze ziet buitenrijden..
Ja ik vind oorbellen ook lief bij een meisje, maar heb nog geen Juwelier kunnen vinden die ze wil schieten bij dr.
Der is een Juwelier in waddinxveen en die schieten met zijn 2e. Dus pakken tegelijk een oor, dat vond ik wel lekker want dan is ze er in 1x vanaf.
Gelukkig kan een vriendin van me ook oorbellen schieten en wou die het ook doen, dus dan maar even kijken wanneer me vriendin tijd heeft om het te doen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 07:11

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 07:41

Leuk verslagje! Het ziet er echt netjes uit! Zou ik ook wel willen doen met Shaggy, maar dat komt ooit ook nog wel ;). Lijkt me echt heerlijk om te kunnen mennen!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:59

esther - ik zit zeker op een roze wolk :D
en ben benieuwd wat je instructrise van shaggy zegt wel fijn dat jij gelijk verschil merkte

michelle - ik heb er nu 5 maar ik heb voor mijn eigen besloten niet gelijk bij 10 over te gaan eerst lekker ervaring opdoen

ellis - foto's zien er goed uit ik heb gereageerd

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:51

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:08

ik heb gereageerd madelief hele mooie foto's

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 17:53

Michelle, wow, en komt die hele familie van je vriend dan ook? Ik zou gek worden geloof ik :')
Mies, haha, oke good to know, inderdaad in stijl wil ik ook wel eens zien :D
Denise, ga jij ook lekker met Heike op vakantie? Had van je wedstrijd al gelezen op hyves, helemaal super joh!!
Esther, oke, bijzonder, kan me niet herinneren dat ooit gehoord te hebben, wel fijn dat je al wat verschil merkte!

Dat was het alweer voor vandaag, rustig hier hoor!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:36

hoihoi allemaal, ik heb het echt superdruk gehad met het afronden van mijn scriptie en vandaar mijn neus een tijdje niet meer laten zien, vanaf hier wil ik het weer op gaan pakken.

Laura: Leuke foto's van Hinc, volgens mij kan ie wel goed springen of niet?

Nieuwe martine: Welkom

Martine: Ja, Mabrouk met Kalif *\o/* Ze zijn leuk samen :D

Mies: Shannon doet het echt geweldig als westernpaard :j

Michelle: Zo, das echt een mega taart :wow: maak je er wel een foto van :+
Ja, kleine meisje worden groot, gelukkig heb je straks weer een kersvers nieuw kleintje ;)

Ellis: Super gaaf dat je met Zefiro mee mocht doen. Op de foto's ziet het er uit alsof jullie al jaren een combinatie zijn

Madelief: Leuke foto's :P

Denise: Wat een super rentree!! Knappe Heike!
Enneh, ik denk dat we echt maar eens moeten nadenken over een date tussen Ringo en Noa in de toekomst <3

En uiteraard weer nieuwe foto's van Igneo O:)

Afbeelding
hij wordt zo stoer en breed

Afbeelding
Maar blijft zo'n lief en sierlijk hoofd houden

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 23:40

Madelief, die hele familie komt inderdaad! Die hechten heel veel waarde aan de kinder verjaardagen.. Gelukkig hebben we het makkelijk, straks maar 2x per jaar. Patrick en ik doen er eigenlijk niks aan maar we zijn natuurlijk tegelijk met Samantha jarig..

Sanne, wat ziet die er goed uit zeg!! Hijs echt heel knap <3
Natuurlijk maak ik er een foto van, vorig jaar ook gedaan :D Maak ik gewoon elk jaar.. is leuk om weleens terug te kijken

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:37

Wat een prachtige foto's weer allemaal.

Denise, winst gereden, goed joh!

Sanne, hij wordt steeds mooier, lekker barok. (ik heb je gemist bij paarden van de zon)

Ik heb het weer lekker druk gehad, maar vandaag heb ik een dagje vrij.
Strakjes lekker naar Xantha toe.
Het is iig lekker weer.
Zondag ben ik met een aantal vriendinnen naar de paarden van de zon geweest.
Weer een hoop bekenden tegengekomen, was heel gezellig weer.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:38

madelief - ja ik ga ook op ''vakantie'' met heike ik ga voor de eerste keer dus daarom ga ik van vrijdag tot maandag.
wij gaan ook naar de veluwe als ik het goed heb (onder de kastanje) met 6 personen over 7 weekjes dus heel veel zin in :D

sanne - ja ben ook echt blij met mijn rentree,
en igneo <3 wat veranderd die steeds hij wordt zo mooi, echt helemaal mijn smaak
en noa en ringo ja die mogen van mij ook wel daten

voor degen die ik niet op hyves heb wil ik even mijn knappe pupekind showen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:40

Wow, mooie hond heb je Denise!!

Ik heb trouwens nog een mooi portugees hoofdstel gescoord in Bunschoten.
Afbeelding[/quote]

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:43

bedankt debby
en jij lekker zondag weer een hoop bekenden tegengekomen, altijd leuk om ze dan weer even te zien.
veel plezier zo bij xantha en geniet van je vrije dag
en gaaf hoofdstel :j

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 08:54

Denise, wat word die snel groot zeg!!