michelle - ja hoe ouder ze worden hoe moeilijker het wordt, en taarten die kosten idd erg duur maar ze worden maar 1x 4 he

en leuk oorbelletjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb hem nu voor 30 personen besteld (34 bij 34 cm). Dus hoop dat het genoeg is, maar vind 70 euro al duur zat voor een taart. Maar denk dat ik het wel moet redden. Het is wel leuk dat ze het nu 'bewuster' mee gaat maken. Ze is er zelf al echt druk mee bezig, geweldig!!
Helemaal niet leuk hihi
. Maar hij gedroeg zich redelijk netjes
. Daarna even gereden pony moest geloof ik ook even wennen aan het feit dat zn spieren losser waren... Daarna lekker een douche gehad, even rollen in de paddock en eten. 's middags gaat ie ook altijd naar buiten dus hij stond lekker in de paddock toen ze een proefrondje gingen draaien met de stapmolen. En ach ja kon het niet laten om even te proberen wat ie er van vond
. Hij liep er gelijk in, heb even een paar rondje meegelopen tot het omkeer moment dat snapte die ook vrij snel. Daarna heeft ie nog even zelf gelopen onder toezicht
. En dat ging hardstikke goed, hij was de rustigste van allemaal
. Na de stapmolen kon die weer lekker verder dutten in zn paddock... 

Die bleef er maar doorheen gaan, daarom is z'n voorpluk nu ook niet zo lang meer als in het begin
Nooit meer bijgegroeid...

je ziet steeds meer caps in de western, haha maar als we het beter kunnen als ik het wel een keer helemaal in stijl foto's laten maken...nu heb ik een polo aan! kan eigenlijk ook niet natuurlijk

.
. En tja was nieuwsgierig dus besloot te gaan rijden
. Shaggy liep heel erg onwennig, dat was wel onwijs te merken. Normaal gebruiken ze een bepaalde hoeveelheid energie om hun benen naar voren te zetten, als ze vast zitten komen ze soms niet zo ver met de benen (wat ik vooral bij shaggy in de rechter galop merkte). Maar als dat losgewerkt wordt komt zijn been met dezelfde energie ineens een stuk verder. Dus ja Shaggy moest ook even wennen.... Galop rechtsom sprong die 3x gelijk goed aan (dit was ons lastige punt) en hij had ook meer sprong. Heb van de week les dus ben benieuwd hoe mn instructrice m vind lopen!
. Lijkt me echt heerlijk om te kunnen mennen! 
)

Ze zijn leuk samen 

maak je er wel een foto van 

Maak ik gewoon elk jaar.. is leuk om weleens terug te kijken 
wat veranderd die steeds hij wordt zo mooi, echt helemaal mijn smaak