Thanx iedereen . Was zelf ook echt heel verbaasd met het resultaat.. hij voelde stukjes ook wel fijn, maar het beeld was ook wel fijn, vond ik zelf hihi . Ben echt heel trots op hem!
Mooie foto's !!!! Kelly_Taco wat een grappige foto en : GFELICITEERD met je verjaardag.
Zitouna
Geplaatst: 11-05-11 15:07
April staat er mooi op
Iggy IS ook gewoon een stoere bink
Viky staat er ook weer mooi op
Kelly grappige foto en gefeliciteerd.
Femke, wat een kracht!
Tjinta
Geplaatst: 11-05-11 15:29
Kelly-Taco gefeliciteerd.
Stoere foto's, lieve foto's, mooie koppies en sterk beengebruik. Alles tref je hier.
Ik ga in alle topics ook even foto's kijken.
Sjolvir
Geplaatst: 11-05-11 17:13
@Kelly_Taco, Adorno, zo bij die eerste recht op de camera af die is leuk en volgens mij moet je hem ook maar gebruiken als endurance paard, water drinken kan hij al op aparte wijze.
Femke heeft er zin in zo lozs in de bak, blijft leuke dame.
xshaartjex, ga zo je topic opzoeken en die van de anderen ook.
Prinslover, prachtig plaatje zo in het bos.
Igneo, vond dat hij wat te vertellen had, geloof ik, heerlijk die spelende ondeugende paarden.
April hard aan het werk, tijdens de TREC in Zeijen, leuk dat je dat met haar doet.
Wat leuk een springbarokkie!! Quebelle.
Lars is wil bijzonder leuke kleurtje.
En ahum.. boomstammen slepen in de L en D duinen, inderdaad indentiteits crisis.. En waar ze allebei op staan, al flemend ook leuke foto..
Bullymonster
Geplaatst: 11-05-11 17:22
Kelly gefeliciteerd! En wat ziet Adorno er geweldig uit!!
Margot wat zien ze er goed uit allebei! Oefff en Jaleo is inderdaad echt een reuzenbaby !!!
Hier ook alweer foto's gemaakt.. We hebben vandaag voor het eerst Mouza, Darius en Kalife met z'n drietjes samen gehad, ging erg goed! Heb er maar weer een topic van gemaakt: [ITP] Berberhengsten spelen samen, part 2 plus 1
Wat een knapperd weer allemaal zeg, Haha die Adorno! Grappenmaker
Ik zal binnenkort Icara weer eens op de foto laten zetten ! Ze is helemaal in dr sas hier in Nijmegen, en als we op de wei rijden een beetje té ontzettend in haar sas, dus dat moet leuke dingen opleveren!
Margot wat ben jij toch altijd heerlijk bezig met je ventjes!
Prinslover
Geplaatst: 12-05-11 10:43
Heb toch echt een zwak voor Jabato en Jaleo.. die ontwikkeling.. zucht..zo mooi! Jaleo is van de voorkant alleen wel heel puppy haha, dat koppie, te schattig! Aliso ziet er ook weer goed uit, mooi appels! Adorno had dorst haha, leuk kiekje Iggie . Heerlijk dier, hij groeit uit tot een prachtig barokkie! Zoë_Iris; doen ben wel benieuwd naar icara plaatjes Femke kan mooi showen zeg! Martine wat een gave foto ga meteen ff je topic spieken.
Sanne heeft ook nog prachtige "los" foto's gemaakt van Chico ! Spam even 2 actiefoto's