[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 00:10

Mayke: ooh voor mij dus ook! Wat een land, zo vriendelijke mensen, zo'n prachtige natuur, en prachtige dieren.. Echt heel overweldigend! Heb aan de voet van vulkaan Arenal nog een tocht te paard gemaakt met lokale cowboys, koeien opdrijven, was ook erg geslaagd ;) jij klinkt alsof je graag nog een keer terug zou willen..?

Lisenka: ik snap het, jullie moesten het er nog even van nemen dus :) en met zo'n berg paarden doe je dat inderdaad niet meer.. Dan is een week al lang ja. Tunesie is ook niet ver hoor, 3 uurtjes vliegen maar ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 00:11

cloris schreef:
hihi betekent zo'n modopmerking nou dat er mensen in dit topic zijn die getemt (of iets dergelijks) hebben? :x

Heidi ik zou niet teveel stil staan bij Macho, je doet het weloverwogen en in zijn belang toch? sterkte voro morgen ;)

:D ja voor zijn eigen belang :o
hij word gek van de hormonen volgens mij als ik naar zijn gedrag goed kijkt :o
een pitbul eerste klas :P

ene kant vind ik het raar dat ie straks balloos is omdat ie een goed gekeurde dekhengt is (uhh straks was) :o :D
maar nu hij amper dekt dan word ie gek an pakt ieder hengst ruin die hij tegen komt.
en echt pakken he aanvallen en niet meer loslaten tot er echte wonden ontstaan :(:)

nee dit gaat niet meer :o

zo erg was ie nooit geweest dus nu is het gewoon klaar ermee en ballen eraf :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 00:24

lakshmi schreef:
Mayke: ooh voor mij dus ook! Wat een land, zo vriendelijke mensen, zo'n prachtige natuur, en prachtige dieren.. Echt heel overweldigend! Heb aan de voet van vulkaan Arenal nog een tocht te paard gemaakt met lokale cowboys, koeien opdrijven, was ook erg geslaagd ;) jij klinkt alsof je graag nog een keer terug zou willen..?

Lisenka: ik snap het, jullie moesten het er nog even van nemen dus :) en met zo'n berg paarden doe je dat inderdaad niet meer.. Dan is een week al lang ja. Tunesie is ook niet ver hoor, 3 uurtjes vliegen maar ;)

jajajajajaja.... Arenal, te paard de berg op, naar de waterval.....ben jij daar ook geweest? die waterval daar? was wel een klim op een glibberig pad van een half uur stijl naar beneden (en later ook weer omhoog) het pad was trouwens niet te paard...was echt heel smal
lekker bij de waterval gezwommen! toppie

ben je ook in turtoguerro geweest?
kheb daar een jungletour gedaan met een heuse indiaanse nigaraguaan van 75 jaar, in zijn eigengemaakte (lekke) kano, zon bijzondere man, zoveel van geleerd pft

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 04:28

nombrado schreef:
kheb daar een jungletour gedaan met een heuse indiaanse nigaraguaan van 75 jaar, in zijn eigengemaakte (lekke) kano, zon bijzondere man, zoveel van geleerd pft

Oh daar kan ik me wel wat bij voorstellen zeg! als ik het zo lees denk ik woehaaa _O- 75 jaar ouwe vent, lekke kano,... maar dat zal ongetwijfeld een superervaring zijn geweest hier in de woestijn zijn ook wel van die types die alles met draadjes aan elkaar hebben hangen, analfabeet, maar wel levenswijsheid hebben of andere gedachtes kunnen aanwakkeren.

Gisterenavond kon ik mijn internetverbinding helemaal niet open krijgen blijft nog een raadsel, :? die hersenbreker doet mij dus midden in nacht ontwaken en volia nu doet 'ie' t gewoon wel!

Martine gaan we morgen verder shoppen? Brickenstocks,...

Ik ga nu nog maar even verder :Z

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 07:01

Goedemorgen :)

cloris schreef:
borderjay schreef:
Zo ernstig was de discussie toch niet? Ik heb het er wel eens heftiger aan toe zien gaan op bokt :P

Vandaar mijn verbazing... :+

Er is ook wat tekst weggehaald dus we zien niet alles wat er stond.

Martine in NL :) leuk dat jij en Bedouin hebben geshopt.

Lees later pag 86. Moet eerst ff de fant binnen halen.

Wens jullie een fijne dag!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:35

Machonito schreef:
cloris schreef:
hihi betekent zo'n modopmerking nou dat er mensen in dit topic zijn die getemt (of iets dergelijks) hebben? :x

Heidi ik zou niet teveel stil staan bij Macho, je doet het weloverwogen en in zijn belang toch? sterkte voro morgen ;)

:D ja voor zijn eigen belang :o
hij word gek van de hormonen volgens mij als ik naar zijn gedrag goed kijkt :o
een pitbul eerste klas :P

ene kant vind ik het raar dat ie straks balloos is omdat ie een goed gekeurde dekhengt is (uhh straks was) :o :D
maar nu hij amper dekt dan word ie gek an pakt ieder hengst ruin die hij tegen komt.
en echt pakken he aanvallen en niet meer loslaten tot er echte wonden ontstaan :(:)

nee dit gaat niet meer :o

zo erg was ie nooit geweest dus nu is het gewoon klaar ermee en ballen eraf :D

Ik heb ook altijd gezegd dat wanneer een hengst zichzelf en anderen zo in de weg zit hij gecastreerd wordt, ik denk dat je er heel verstandig aan doet. Elvis zit zichzelf helemaal niet in de weg, dat is bij mij nog even de afweging, ik hoor graag het verloop Heidi ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:39

Goedemorgen! De rust is wedergekeerd zie ik :)

Oooh Niet teveel over vakanties hebben, ik ben al 2 jaar niet meer geweest :oo
Volgend jaar wil ik misschien ook wel naar de dominicaanse ofzo :Y)

Macho veel sterkte en beterschap alvast :))

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:39

Jellie schreef:

Wij waren bij met lezen en wisten wat daar stond en volgens mij iedereen die hier regelmatig komt :+ ;)

bedouin ga je brickenstocks halen hihi die ga je niet vinden hoor *sorry kon em niet laten hoor*

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:15

Mayke: ik ben ook naar een waterval geweest, maar we hadden toen geen tijd om te zwemmen helaas.. Dus weer achter de koeien aan. Verschillende rivieren moeten oversteken te paard, ik hield mijn hart vast := Turtoguerro ben ik niet geweest, dat is toch het noord-westen? Klinkt bijzonder, die indiaanse man. Ben je voor langere tijd met hem opgetrokken? Ik ben van Limon naar het zuiden gereisd, daarna Arenal, en toen de westkust. Heb daar nog twee weken in een soort van hippie commune gezeten, was ook erg bijzonder. Slapen op een houten plateautje midden in de jungle, wakker worden gemaakt door aapjes en gordeldieren..

Wenda: ja we zullen weer verder moeten inslaan! Ik bel je over een paar uurtjes, ga even langs mijn vader en loop dan gelijk door naar jou.

Marielle: ja :) een berg spullen ingeslagen inderdaad, maar ach je doet er ook even mee!

Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:16

Jellie schreef:
Jolijn, echte namen zijn idd wat persoonlijker.

Lisenka, bedankt voor t duimen!

Saida, rintkse fris van de 5 daagjes niet in t werk..
hopelijk knapt rints snel op.

Zilfstar ik zal je wel de linkjes pb-en van de paardjes :)
Hoop dat we bij beide van t weekend kunnen gaan kijken.
Jij zin om met Jippe te ll-en. leuk!

Michelle, soms is t topic idd niet meer bij te houden. Zitten te weinig uren in een dag :D

Amanda, leuke pic's gemaakt *D Knap koppie!

Laulau weer aan t werk, leuk. Wat doe je?

Heb gezellig visite gehad van ex buitenrijmaatje :)

Heb de PB-tjes gekregen. Mooie paarden. Vooral die 5 jarige PRE!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:22

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:27

lakshmi schreef:
Mayke: ik ben ook naar een waterval geweest, maar we hadden toen geen tijd om te zwemmen helaas.. Dus weer achter de koeien aan. Verschillende rivieren moeten oversteken te paard, ik hield mijn hart vast := Turtoguerro ben ik niet geweest, dat is toch het noord-westen? Klinkt bijzonder, die indiaanse man. Ben je voor langere tijd met hem opgetrokken? Ik ben van Limon naar het zuiden gereisd, daarna Arenal, en toen de westkust. Heb daar nog twee weken in een soort van hippie commune gezeten, was ook erg bijzonder. Slapen op een houten plateautje midden in de jungle, wakker worden gemaakt door aapjes en gordeldieren..

Nee, dat is van puerto limon naar het noorden...., dus je zat in de buurt.
Die indiaan heeft me op zon bijzondere manier de jungle laten zien, met alle genezende dingen die daar zo in het wild groeien. en het respect wat ze hebben voor de dieren (op een andere manier dan wij hier)
en tarzan en jane gespeeld in heuse echte lianen :+
deze vakantie blijft me altijd bij. Jammere was op het moment dat ik daar was, van de medicijnen tegen malaria ik enorme nachtmerries kreeg :+ en heimwee , echt heel achterlijk!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:39

Zoooo Ik ben weer een beetje wakker

cloris schreef:
bedouin ga je brickenstocks halen hihi die ga je niet vinden hoor *sorry kon em niet laten hoor*

:)) Ik was een beetje slaapdronken maar ik vond het wel een bewijs van mijn doorzettingsvermogen en laten ze nu gewoon bestaan zeg. Jaja zet me maar voor gek hoor.

cloris schreef:
lakshmi schreef:
Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg

WHAHAHAHA :')
Heerlijk voor de vermoeide voeten, ze lopen ook zo geruisloos _O-

Martine dat jij dan brickenstocks gaat googelen! Maar nu zitten we er aan vast, die brickenstocks waren natuurlijk voor die mannen bestemd, ik stel me nu dus voor hoe ik de birckenstocks uit de koffer tevoorschijn haal en roep:"cadoootje!"
Ik schreef ook ergens volia in plaats van voila! _O-

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:43

cloris schreef:
Jellie schreef:

Wij waren bij met lezen en wisten wat daar stond en volgens mij iedereen die hier regelmatig komt :+ ;)

Ik was bezig bij te lezen maar ineens was er na t van pagina verwisselen tekst weggehaald dus dat heb ik niet meer gezien.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 09:52

En ik was aant werk, dus ook niets meegekregen...

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:00

Je hebt ook niks leuks gemist hoor

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:16

Nee,dat geloof ik wel ;)

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:35

Whaaaaa die schoenen!!! ghe ghe!!

Nee je hebt niks leuks gemist nee... het is toch wat in dit topic...
Ik heb wel wat leuks te delen, ik kwam deze foto tegen bij het bestellen bij de fotograven:

Afbeelding

Nou dan weet je wel dat je paard applaus proof is of niet... en ze krijgt toch echt gewoon te eten thuis _O-

Het vooraf laten grazen op het losrijterrein was misschien niet zo heul slim :+ het smaakte duidelijk naar meer!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:40

Fantastisch!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 10:55

Regine, die foto _O- ! Lachen man!!

Heid, aahhh Machooo, knuffels :(:) .

Martine, al in NL! De reis is dus goed gegaan al al lekker geshopt :D ! Nicee.

Jellie, leuk, die Cruzado schimmel van MP? Waar je om ervaringen vroeg van de stal? Vindt hem v.a. de foto een leuke kop hebben. Succes ermee!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 12:40

ik schaam mijn eigen diep dat ik het niet meer bij houd maar jullie weten de reden.

ik lees wel alles bij maar reageren dat duurt gewoon te lang. als dadelijk mijn opleidingen voorbij zijn ga ik hier weer proberen normaal bij te reageren.

nogmaals sorry :o maar ik doe het niet expres

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 13:51

Zeg doe eens normaal, je gaat je toch niet verontschuldigen dat je niet constant reageert, het is voor de leuk niet omdat het moet ;) gewoon langskomen wanneer jij daar de tijd voor hebt en idem met reageren, gewoon op je eigen tempo op je eigen tijd ;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:02

bedankt cloris maar aangezien al die discussies hier wilden ik me toch even melden maar daarom had ik ook mijn veronschuldiging erbij gezet want ik wil het topic ook niet uit het oog verliezen maar je hebt gelijk ik doe het voor de leuk :j

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:18

heikedenise schreef:
bedankt cloris maar aangezien al die discussies hier wilden ik me toch even melden maar daarom had ik ook mijn veronschuldiging erbij gezet want ik wil het topic ook niet uit het oog verliezen maar je hebt gelijk ik doe het voor de leuk :j

Gewoon lekker beppen wanneer jij de tijd hebt, op het moment dat het een verplichting gaat worden om te reageren gaat het stil worden :D

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 15:30

lakshmi schreef:

Whahaha! Wat een dingen! Probeer daar maar eens op weg te rennen, hahaha! _O- _O-

Jasmijn -> Begrijpelijk, maar wel jammer dat je niet meer in het topic kan komen.
Kom je wel zo af en toe even foto's van je kanjer spammen en even een egootje plaatsen?

Marielle -> Rintske kan ik hooguit 2 dagen stilzetten, anders wordt ze sjaggie.
Die moet echt lekker aan het werk of ik moet even met haar spelen zodat ze lekker een uitlaatklep heeft om energie kwijt te raken.
Helaas gaat dat nu even niet, ze zal zich wat rustiger moeten houden en het moeten doen met elke dag een wandeling langs de weg.

Martine -> :wave: Even terug zwaaien!
Weer lekker om even in NL te zijn?

Regine -> Cap had duidelijk meer aandacht voor de groene sprietjes op de foto. :D

Denise -> Waarom zou je je daarvoor schamen? Niet nodig hoor!
Er zijn belangrijkere dingen dan Bokt!
Gewoon af en toe je koppie om de hoek steken wanneer het je uitkomt, wij zwaaien wel vrolijk terug, hoor! :D