jij klinkt alsof je graag nog een keer terug zou willen..? Lisenka: ik snap het, jullie moesten het er nog even van nemen dus
en met zo'n berg paarden doe je dat inderdaad niet meer.. Dan is een week al lang ja. Tunesie is ook niet ver hoor, 3 uurtjes vliegen maar
ja voor zijn eigen belang
75 jaar ouwe vent, lekke kano,... maar dat zal ongetwijfeld een superervaring zijn geweest hier in de woestijn zijn ook wel van die types die alles met draadjes aan elkaar hebben hangen, analfabeet, maar wel levenswijsheid hebben of andere gedachtes kunnen aanwakkeren.
die hersenbreker doet mij dus midden in nacht ontwaken en volia nu doet 'ie' t gewoon wel!

Turtoguerro ben ik niet geweest, dat is toch het noord-westen? Klinkt bijzonder, die indiaanse man. Ben je voor langere tijd met hem opgetrokken? Ik ben van Limon naar het zuiden gereisd, daarna Arenal, en toen de westkust. Heb daar nog twee weken in een soort van hippie commune gezeten, was ook erg bijzonder. Slapen op een houten plateautje midden in de jungle, wakker worden gemaakt door aapjes en gordeldieren..
Knap koppie!

Even terug zwaaien!