Lisenka: ik snap het, jullie moesten het er nog even van nemen dus

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:hihi betekent zo'n modopmerking nou dat er mensen in dit topic zijn die getemt (of iets dergelijks) hebben?![]()
Heidi ik zou niet teveel stil staan bij Macho, je doet het weloverwogen en in zijn belang toch? sterkte voro morgen
lakshmi schreef:Mayke: ooh voor mij dus ook! Wat een land, zo vriendelijke mensen, zo'n prachtige natuur, en prachtige dieren.. Echt heel overweldigend! Heb aan de voet van vulkaan Arenal nog een tocht te paard gemaakt met lokale cowboys, koeien opdrijven, was ook erg geslaagdjij klinkt alsof je graag nog een keer terug zou willen..?
Lisenka: ik snap het, jullie moesten het er nog even van nemen dusen met zo'n berg paarden doe je dat inderdaad niet meer.. Dan is een week al lang ja. Tunesie is ook niet ver hoor, 3 uurtjes vliegen maar
nombrado schreef:kheb daar een jungletour gedaan met een heuse indiaanse nigaraguaan van 75 jaar, in zijn eigengemaakte (lekke) kano, zon bijzondere man, zoveel van geleerd pft
cloris schreef:borderjay schreef:Zo ernstig was de discussie toch niet? Ik heb het er wel eens heftiger aan toe zien gaan op bokt
Vandaar mijn verbazing...
Machonito schreef:cloris schreef:hihi betekent zo'n modopmerking nou dat er mensen in dit topic zijn die getemt (of iets dergelijks) hebben?![]()
Heidi ik zou niet teveel stil staan bij Macho, je doet het weloverwogen en in zijn belang toch? sterkte voro morgen
ja voor zijn eigen belang
![]()
hij word gek van de hormonen volgens mij als ik naar zijn gedrag goed kijkt![]()
een pitbul eerste klas![]()
ene kant vind ik het raar dat ie straks balloos is omdat ie een goed gekeurde dekhengt is (uhh straks was)![]()
![]()
maar nu hij amper dekt dan word ie gek an pakt ieder hengst ruin die hij tegen komt.
en echt pakken he aanvallen en niet meer loslaten tot er echte wonden ontstaan![]()
nee dit gaat niet meer![]()
zo erg was ie nooit geweest dus nu is het gewoon klaar ermee en ballen eraf
Jellie schreef:Jolijn, echte namen zijn idd wat persoonlijker.
Lisenka, bedankt voor t duimen!
Saida, rintkse fris van de 5 daagjes niet in t werk..
hopelijk knapt rints snel op.
Zilfstar ik zal je wel de linkjes pb-en van de paardjes
Hoop dat we bij beide van t weekend kunnen gaan kijken.
Jij zin om met Jippe te ll-en. leuk!
Michelle, soms is t topic idd niet meer bij te houden. Zitten te weinig uren in een dag
Amanda, leuke pic's gemaaktKnap koppie!
Laulau weer aan t werk, leuk. Wat doe je?
Heb gezellig visite gehad van ex buitenrijmaatje
lakshmi schreef:Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg
lakshmi schreef:Mayke: ik ben ook naar een waterval geweest, maar we hadden toen geen tijd om te zwemmen helaas.. Dus weer achter de koeien aan. Verschillende rivieren moeten oversteken te paard, ik hield mijn hart vastTurtoguerro ben ik niet geweest, dat is toch het noord-westen? Klinkt bijzonder, die indiaanse man. Ben je voor langere tijd met hem opgetrokken? Ik ben van Limon naar het zuiden gereisd, daarna Arenal, en toen de westkust. Heb daar nog twee weken in een soort van hippie commune gezeten, was ook erg bijzonder. Slapen op een houten plateautje midden in de jungle, wakker worden gemaakt door aapjes en gordeldieren..
cloris schreef:bedouin ga je brickenstocks halen hihi die ga je niet vinden hoor *sorry kon em niet laten hoor*
cloris schreef:lakshmi schreef:Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg
WHAHAHAHA![]()
Heerlijk voor de vermoeide voeten, ze lopen ook zo geruisloos
cloris schreef:Jellie schreef:Goedemorgen
Er is ook wat tekst weggehaald dus we zien niet alles wat er stond.
Wij waren bij met lezen en wisten wat daar stond en volgens mij iedereen die hier regelmatig komt![]()
![]()
heikedenise schreef:bedankt cloris maar aangezien al die discussies hier wilden ik me toch even melden maar daarom had ik ook mijn veronschuldiging erbij gezet want ik wil het topic ook niet uit het oog verliezen maar je hebt gelijk ik doe het voor de leuk
lakshmi schreef:Cloris: hihi nou ik heb het even gegoogled en blijkbaar bestaan er toch Brickenstocks: http://www.freakingnews.com/pictures/19 ... -19037.jpg