knapperd dat ie is 
natuurlijk zijn het weer leuke foto's

vind die droom foto zooo schattig

Lisenka: haha hij is stoerrr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knapperd dat ie is 

en wel met foto's zodat wij mee kunnen genieten! hahah!, veel plezier in Rotterdam!
.
. En nou moeten we echt concreete afspraken gaan maken wanneer je hierheen komt
Ik ga je wel even stalken
Ik ben zo nieuwsgierig hoe het met je zoektocht voorloopt.
Ben ook erg blij met hem.
Tsja het is wel lastig om bij te houden maar wel leuk
.
Fijn dat de boer goed reageerde, soms moet je dat ook nog maar afwachten.
Geef je hem een knuffel van mij? Wond ziet er idd diep uit.
!
en erg aardig 
Ik heb helaas niet de fotografeerkunsten van Femke, dus van de hele berg foto's waren deze de enige die gelukt zijn 

Al die kids op rondstuiterende eigenwijze shets, heerlijk
die hap viel me idd op. Debski schreef:Jammer, volgende keer beter. Ik geloof dat ze het vaker willen organiseren en dan ben ik erbij.
Mooi paardje heb je trouwens. Waar staat je op het land?

En die wond ziet er idd niet echt lekker uit
Arme Joris, hoop dat ie snel de oude is! Ik schrik ook altijd als me hond ineens rond gaat springen rondom de paarden.. En mijn hondje is maar heel klein, en er dus zo geweest
. Felix is weg lees ik... Jammer dat je hem nu niet zo lang ziet. Gelukkig bestaan er nu telefoons en internet!
. En lekker he als je paard zo braaf is!! Ik kan daar ook altijd van genieten!
. En naar R'dam is voor jou wel een eind! Voor mij maar half uurtje
. En foto's van je nieuwe setje !
Maar in die vakantie zo lastig, ook ivm vriend enzo die er altijd in het weekend is. En over het rondkijken.. dat is alleen nog orienterend. Ik heb al begrepen van andere uit dit topic dat je droompaard zomaar nog niet gevonden is... Dus ik ben vooral opzoek naar betrouwbare adressen voor als het zover is. Ik zal eerst nog even flink moeten doorsparen voor wat ik voor ogen heb haha
Ze lijkt iedere x weer anders! Wel grappig!! Ben je al met longeren bezig? Of laat je het bij lekker tutten voorlopig..
. Ging echt super goed!! En dat terwijl ze soms zo achterlijk druk kan doen, was ze echt super gister. Vandaag moet ik longeren, omdat de eigenaresse morgen les heeft.. Die wil dat ze dan gelongeerd word.. Ik zelf vind het niet echt nodig, maar als zij dat wil vind ik het prima
.
. Ik mag woensdag voor sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben heeel erg blij dat ik iig ben uitgenodig, nu nog kijken hoe of wat... ben benieuwd.
Ik weet dat hij graag wilt dus moet hij ook zeker gaan! Die paar extra kilometer kunnen we wel aan 
Het gaat super met shannon, ivm tijd en felix heeft ze deze week stilgestaan, dus had ik verwacht vandaag weer door de bak geslinderd te worden, die kan soms zo nerveus en druk zijn, of ineens omspringen..maar wonder boven wonder bleef ze rustig! Eerst rechtsom gestapt, kon meer lijn geven dan ooit, daarna linksom, hier stappen en ook draven een paar keer stopte ze en sprong ze om, maar ze rende niet hard weg dus ik kon op mn plek blijven staan, na 10 min was ze hier ook klaar mee en liep ze braaf dr rondje, toen nog rechtsom en kreeg voor het eerst een half mini rondje in draf!!!!!! ze ging goed op commando weer stappen (bij een heel rondje gaat ze na 3 kwart omspringen en draaien) dus die kan is al iets beter bevestigd!!! Het is nog niet veel maar als ik bedenk dat ze eerst met longeren alleen maar kon trekken en rennen en nu ontspannen is! Daarna heb ik nog even naast de gelopen met de teugels vast en ging ook goed en ze was zo braaf dat ik poging ging doen tot hangen. Pierre zat naast de bak dus als er iets misging was hij zo bij me, maar ze bleef perfect staan en ik kon zo mn voet in de beugel zetten en hangen, weer afgestapt en nog een keer, mezelf groter gemaakt en overal belonen..en ze bleef super braaf staan!! helemaal alleen in de grote bak! Ben trots op dr! Als ze zo blijft volgende week rijden
Kan je weer voluit genieten van onze foto's!
.
Vind het zo'n leuke hond! Fijn dat Shannon ook goed gaat
.
, hoe cool, onze hond in een kano. Was echt superleuk alleen wel af en toe eng als Dizo zijn gewicht verplaatste haha
. Maar hij was superbraaf!
Mies_Apollo schreef:Jasmijn: Lekker zo op het water! Niet ontzettend verbrand?
Cloris: volgens mij stond er alleen maar S op die site