[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

flamon

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 23:11

Jasmijn : Jaaaa daar is ie weer Haha! knapperd dat ie is Haha!
natuurlijk zijn het weer leuke foto's Knipoog
vind die droom foto zooo schattig Lachen

Lisenka: haha hij is stoerrr Haha!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 08:25

[quote="Karina

Vanmiddag in de hitte les, was eigenlijk best te doen. Eerst aan de hand gewerkt, toen pauze voor zadelcheck en toen nog even er op. Veludo deed het super, ik word echt zo onmetelijk blij van dat paard... zucht.[/quote]

Geweldig gevoel is dat. Loop je na je les lekker op wolkjes.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:18

hihi dat gevoel kennen we gelukkig allemaal he Haha! Knipoog
fijn zijn onze paardjes toch he
ik ga zo ff me paardje eten geven
ben net erg verwend voor moederdag mooie ketting gehad mooie tekening van mijn paard(celine gemaakt)
mooie boekje met mooie spreuken en een heel mooi sieraard voor aan me telefoon
en gisteren heb ik mijn appeltjes groene setje binnen gekregen yesssssss
ga straks naar rotterdam pff twee uur in de auto,maar goed mss vanaaf nog ff wat rijden met me schatje
iedereen veel plezier en voor de moeders onder ons geniet van deze dag
Vingers aflikken

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:40

@ peetisgreat; leuke cadeaus! en dat setje ga je toch wel gelijk uitproberen he Tong uitsteken en wel met foto's zodat wij mee kunnen genieten! hahah!, veel plezier in Rotterdam!

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:48

Ik heb vanmiddag clinic van Jenny Veenstra. Heb er nu al zin in. Twee jaar geleden ook een keer bij haar gereden en dat was toppie OK dan! .
Wel een beetje warm alleen maar ja....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:49

Hahaha, dat is bij ons op stal! Knipoog
Hoe laat moet je?
Misschien kom ik wel even kijken

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:50

Ik moet van 16.15 tot 17.00. Ben de laatste.
Heb je zelf niet mee gereden?

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:00

Nee, ik mag niet rijden vw een blessure. En Xantha staat op het land.
Ik kan niet komen kijken mijn bijrijdster heeft om die tijd les op Xantha en daar wil ik graag bij zijn, jammer.
Naamgenoot! Groetjes Debby Knipoog

Debski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:40

Jammer, volgende keer beter. Ik geloof dat ze het vaker willen organiseren en dan ben ik erbij Haha! .
Mooi paardje heb je trouwens. Waar staat je op het land?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 11:42

Bianca, ben nieuwsgierig naar foto's van Yippie Haha!

Ilona, haha tsja Bloos. En nou moeten we echt concreete afspraken gaan maken wanneer je hierheen komt Haha! Ik ga je wel even stalken Cool Ik ben zo nieuwsgierig hoe het met je zoektocht voorloopt.
Is het nou nog orienterend of al wat serieuzer?

Fere16 dank je Haha! Ben ook erg blij met hem.

Missmuts, haha Tong uitsteken Tsja het is wel lastig om bij te houden maar wel leuk Haha!.

Peet gefeliciteerd met Celine!

Suzanne, ik zou graag willen, helaas is mijn vriend allergisch. Mijn zus dr poes krijgt hoogstwaarschijnlijk ook kittens.

Pipi, fijn zeg dat het zadel goed ligt!
Zo zijn wij ook aan tegels voor onze achtertuin gekomen, zelf eruit halen bij mensen Haha!

Esmee, fijn dat je binnenkort weer internet heb, dan verwacht ik ook weer foto's van Fue he! Vork

Saida, haha Dizo vind zwemmen heerlijk, maar water met de tuinslang etc vind ie afgrijselijk. Vage hond heb ik he Clown Fijn dat de boer goed reageerde, soms moet je dat ook nog maar afwachten.
Veel plezier dinsdag bij die merrie, ben benieuwd.

Lisenka, wat een supergave foto. Ziet er echt prachtig uit. Heerlijk dat je hier kan van genieten!

Michelle, arme Joris Ach gut Geef je hem een knuffel van mij? Wond ziet er idd diep uit.

Karina, haha fijn dat je je stem terug hebt!

Fanny dank je Haha!!

Gister lekker paardendagje gehad, eerst samen met Madelief naar Furia, waar Cloris ook zou komen om madelief te helpen. Was erg leuk!! Vond Cloris erg goed les geven Haha! en erg aardig Lachen
Daarna naar Bandito, was weer heerlijk. Ik geniet er echt van lekker naar hem toe te gaan en lekker poetsen, ik heb weer een topic gemaakt:

[ITP] Bandito, 2-jarige FriesxAndalusier lekker in zijn vel.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:22

Zoals beloofd dan Haha! Ik heb helaas niet de fotografeerkunsten van Femke, dus van de hele berg foto's waren deze de enige die gelukt zijn Nagelbijten / Gniffelen

Bijdehand hoofd "wat doe je nou met dat ding voor je gezicht??"

Afbeelding

En nog 2 standfoto's (de eerste is helaas onscherp)

Afbeelding

Afbeelding

Gisteren ponyles gegeven, waterestafette gedaan met het grut, heb me doodgelachen Haha! Al die kids op rondstuiterende eigenwijze shets, heerlijk Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:24

Ze ziet er lekker uit hoor, vind haar kleur ook zo mooi!
Op de laatste foto, wat is er met dr manen?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 12:44

Ze heeft vorig jaar alles eraf geschuurd door de eczeem, ze was helemaal kaal. Het is dus in stukken terug aan het groeien, vandaar die hap eruit Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:10

Haha ok Lachen die hap viel me idd op.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:49

Debski schreef:
Jammer, volgende keer beter. Ik geloof dat ze het vaker willen organiseren en dan ben ik erbij Haha! .
Mooi paardje heb je trouwens. Waar staat je op het land?

In Pijnacker, 1 km van stal, ideaal!!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:52

Ik reageer vanavond weer even alles bij!
Ga nu naar stal, even naar de clinic kijken, ben benieuwd of ik het wat vind.
Ben zelf een beetje van het klassieke, weet niet wat dit is?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:58

Ik kan op deze computer geen foto's zien. Kan al jullie paardjes niet zien! Boos!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:31

Es: Ik hoop dat je i-net het snel weer doet, want ben benieuwd hoe Fue erbij staat! Zo te horen issie al stout geweest, door uit te breken haha Knipoog

Cloris: Dank je wel voor je verhaal! Ik heb op haar site gekeken en daar staan verschillende klasses van prijzen aangegeven. Heb jij misschien een idee wat voor bedragen daarbij horen.

Saida: Leuk hoor dat je gaat kijken voor een fries! Ben benieuwd of het wat voor je is! Spannend hoor al dat zoeken naar je droompaard... Ik kan aan de ene kant niet wachten tot ik serieus kan gaan zoeken, maar aan de andere kant lijkt het me ook een moeilijke klus.. Nagelbijten / Gniffelen
Wel positieve reactie van de boer lees ik, dat scheelt al een hele hoop..

Lisenka: Wauw, je kleine hengstje is stoeeeer! Hij is nu al heel erg mooi, laat staan als die straks groot is Haha!

Mies: Jeetje, wat schrikken zeg van Joris Bloos! En die wond ziet er idd niet echt lekker uit Nagelbijten / Gniffelen Arme Joris, hoop dat ie snel de oude is! Ik schrik ook altijd als me hond ineens rond gaat springen rondom de paarden.. En mijn hondje is maar heel klein, en er dus zo geweest Nagelbijten / Gniffelen . Felix is weg lees ik... Jammer dat je hem nu niet zo lang ziet. Gelukkig bestaan er nu telefoons en internet!

Karina: Gelukkig is je stem weer terug Haha! . En lekker he als je paard zo braaf is!! Ik kan daar ook altijd van genieten!

Peet: Super hoor die verwennerij! Haha! . En naar R'dam is voor jou wel een eind! Voor mij maar half uurtje Knipoog . En foto's van je nieuwe setje !

Jasmijn: Haha, we moeten idd eens goede afspraken gaan maken! Nagelbijten / Gniffelen Maar in die vakantie zo lastig, ook ivm vriend enzo die er altijd in het weekend is. En over het rondkijken.. dat is alleen nog orienterend. Ik heb al begrepen van andere uit dit topic dat je droompaard zomaar nog niet gevonden is... Dus ik ben vooral opzoek naar betrouwbare adressen voor als het zover is. Ik zal eerst nog even flink moeten doorsparen voor wat ik voor ogen heb haha Nagelbijten / Gniffelen

Kjoetie: Wat is Yippie zo anders ineens zeg!! Wow! Ze lijkt iedere x weer anders! Wel grappig!! Ben je al met longeren bezig? Of laat je het bij lekker tutten voorlopig..

Zo gister heerlijk zonder zadel naar buiten geweest. Voor de zekerheid even een longeersingel erom met stiek er aan vast, omdat mijn hond ook mee ging aan het halstertouw. En dan is ze toch net even wat braver. Lekker gedraafd met hondje er naast rennen Haha! Haha! . Ging echt super goed!! En dat terwijl ze soms zo achterlijk druk kan doen, was ze echt super gister. Vandaag moet ik longeren, omdat de eigenaresse morgen les heeft.. Die wil dat ze dan gelongeerd word.. Ik zelf vind het niet echt nodig, maar als zij dat wil vind ik het prima Clown .

Trouwens ook nog goed nieuws Haha! Haha! . Ik mag woensdag voor sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Ben heeel erg blij dat ik iig ben uitgenodig, nu nog kijken hoe of wat... ben benieuwd. Nagelbijten / Gniffelen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:44

Karina: Joris komt dr wel weer bovenop! Lessen in deze hitte joh, ik ga speciaal s ochtends of s avonds rijden, is mij te warm!

peet: Je bent heel goed verwent zo te horen! Snel je setje op de foto zetten!

debski: Veel plezier!

Jasmijn: Hij heeft een hele dikke knuffel gehad! Mooie foto's weer van billy!

kjoetie: ziet dr goed uit! hoe oud is ze nou?

ilona: Ik overleef het wel Knipoog Ik weet dat hij graag wilt dus moet hij ook zeker gaan! Die paar extra kilometer kunnen we wel aan Knipoog
Waar mag je solliciteren!

Go jij! Go jij! Het gaat super met shannon, ivm tijd en felix heeft ze deze week stilgestaan, dus had ik verwacht vandaag weer door de bak geslinderd te worden, die kan soms zo nerveus en druk zijn, of ineens omspringen..maar wonder boven wonder bleef ze rustig! Eerst rechtsom gestapt, kon meer lijn geven dan ooit, daarna linksom, hier stappen en ook draven een paar keer stopte ze en sprong ze om, maar ze rende niet hard weg dus ik kon op mn plek blijven staan, na 10 min was ze hier ook klaar mee en liep ze braaf dr rondje, toen nog rechtsom en kreeg voor het eerst een half mini rondje in draf!!!!!! ze ging goed op commando weer stappen (bij een heel rondje gaat ze na 3 kwart omspringen en draaien) dus die kan is al iets beter bevestigd!!! Het is nog niet veel maar als ik bedenk dat ze eerst met longeren alleen maar kon trekken en rennen en nu ontspannen is! Daarna heb ik nog even naast de gelopen met de teugels vast en ging ook goed en ze was zo braaf dat ik poging ging doen tot hangen. Pierre zat naast de bak dus als er iets misging was hij zo bij me, maar ze bleef perfect staan en ik kon zo mn voet in de beugel zetten en hangen, weer afgestapt en nog een keer, mezelf groter gemaakt en overal belonen..en ze bleef super braaf staan!! helemaal alleen in de grote bak! Ben trots op dr! Als ze zo blijft volgende week rijden Pling
* ik heb er voor gekozen dat er iemand naast de bak zit en dr niet vasthoud, zodra je dr tegen houd of te streng vathoud voelt ze zich opgesloten en raakt ze in paniek, nu kan ze steeds kleine stukjes lopen en stopt ze op mn stemcommando, ze blijft veel rustiger!*

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:05

Esmee, nog eventjes Haha! Kan je weer voluit genieten van onze foto's!

Ilona, je geeft maar een gil hoor wanneer je kan, ik heb het niet erg druk komende tijd.
Klinkt zwaar relaxed zonder zadel naar buiten en je hondje mee Haha!.
En succes alvast met de sollicitatie!!

Michelle, gelukkig maar dat ie mn knuffel heeft gehad Haha! Vind het zo'n leuke hond! Fijn dat Shannon ook goed gaat Haha!.

Nog even iets leuks, zijn net terug van kanoen met zn drietjes. Ja met zn drietjes: Patrick, Dizo en ik Cool , hoe cool, onze hond in een kano. Was echt superleuk alleen wel af en toe eng als Dizo zijn gewicht verplaatste haha Nagelbijten / Gniffelen. Maar hij was superbraaf!
Hier even een foto die mn vriend gemaakt had:

Afbeelding

Leuk he, dus Dizo is niet alleen een waterhond, maar ook een boothond Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:12

Prinslover;
Het beste kan je haar gewoon even mailen, maar als het goed is staat/stond het wel ergen op haar site.
I = het minst
M = medium dus
S= Sky-high Clown

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:15

Jasmijn: Lekker zo op het water! Niet ontzettend verbrand?

Cloris: volgens mij stond er alleen maar S op die site Vork

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:56

Mies_Apollo schreef:
Jasmijn: Lekker zo op het water! Niet ontzettend verbrand?

Cloris: volgens mij stond er alleen maar S op die site Vork

De I en de M staan er ook bij hoor maar dan heb jij vermoedelijk een keuze gemaakt waarbij alleen S paarden te zien zijn Pling

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:13

furia: rondje waarland gedaan? wel lekker weer voor nu.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:21

zo leuke foto`s gezien van een mooi paardje
en een hele leuke van dizo met baas in de boot heerlijk weer voor genieten hoor
morgen ga ik een buitenrit doen maar is wel een beetje warm dus hoop dat er in de waterbak water ligt dan gaan we daar mooi doorheen hihihi
ik maak nog geen foto`s van het setje het is zo warm voor dat beets met bandages om dus die houden jullie tegoed beloof ik
ga nu nog ff lekker wat drinken doeiiiiiiiiiiiiiiiii