Ik vind Haflingers wel heel grappig, dacht altijd dat ik er één zou kopen, maar ik wilde toch een warmbloed en iets meer mensgericht, en zin in werken. De Haflingers die ik ken waren in het algemeen niet het meest hardwerkende

De longeerles was trouwens van stal, niet van 'de juf'. Zij is twee keer langsgeweest nu en we doen oefeningen met kaptoom in stap. Die vindt Navaro op z'n moeilijke kant al lastig genoeg.
@Elisa: Dank je wel, ik wil zo graag het goed doen en dat is lastig want je maakt gewoon fouten als je iets voor het eerst doet. Het is alleen maar erg leerzaam voor me, ook als dat niet altijd makkelijk is.
Ik denk dat de meeste dieren duidelijkheid alleen maar fijn vinden. Mensen ook trouwens.
@Dartel: Dat klinkt best heftig. Goed dat je daarna de tijd genomen hebt totdat je het zelf weer aandurfde. Navaro vindt het krukje doordat hij er tegen aan liep ook eng, dus dat ben ik aan het oefenen. Ik heb al een tijd niet meer geoefend met hangen etc, daar ging hij ook van omhoog op de nieuwe stal. Dat moet er eerst wel uit voor ik er iemand op laat. Dat hij in rust en ontspannen blijft staan.
@Bootsie: Welkom! Knap paard is Cupido! Maar geen makkelijke begrijp ik!
Navaro krijgt 2x per dag 1/4e schep brok (manegebrok, dus redelijk energierijk, dus hij hoeft ook echt niet meer) en verder hooi, wat hij net op krijgt volgens mij.