Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meisje2000 schreef:ReadTheRulez schreef:Is dat bij okkema?
Weet niet of dat aan mij gericht was maar geen idee. Weet alleen dat chameur is verkocht aan iemand die de waard heet.
meisje2000 schreef:Hahhah ja en chameur is echt het type he een kar oh moet ik trekken. Oké dan doe ik dat toch. Onder het zadel was hij net zo. He je zit op mijn rug oh moet ik lopen met jou op mijn rug oké dan doe ik dat.... Heel cool karakter heeft hij.

. Maar goed, zonder is echt geen optie. Aangezien deze vliegendeken aardig aan gort is, moet ik een nieuwe en ga ik hier een gat in knippen op mee te rijden. Maar zo ging het ook wel even.

. Dus die een beetje weggefrommeld. Het waait hier nogal, dus hij was niet erg relaxt. Dus het doel was een rondje relaxt in draf, zodat ik ook normaal kon zitten op zijn rug. Als hij zijn kop omhoog gooit, lijkt zijn rug wel een plank en kan ik hem echt niet uitzitten. Maar is gelukt, dus voorlopig weer even tevreden. Ben benieuwd wanneer het nou echt een normaal paard wordt....