Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Wat enorm fijn dat je een braaf paardje hebt gevonden!![]()
Let wel op zijn ruggebruik, hij drukt nu enorm zijn rug weg op de foto's.
Elisa2 schreef:Hoe warm is het bij jullie abukir?
Ik had hem al gezien, erg leuk dier EKE! en hoezo niet de knapste? wat meer spieren er op en het word een heel ander paard. {karakter en plezier met je paard is toch het allerbelangrijkste!}
_Roxanne schreef:Vandaag ben ik voor het eerst gestart met mijn nieuwe wedstrijdjasje. Wilde al lang een rood jasje bij schimpie, maar laatst dan toch maar echt dit jasje voor erbij gekocht... [ [url=m/x6cZPx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:Terwijl jullie allemaal hele avonturen beleven met jullie paarden stap ik nog elke dag saai hetzelfde rondje door de polder ivm een peesblessure![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Crines schreef:
furioso schreef:Nu eventjes snel een voorproefje tonen van de foto's van gisteren met de suuuperwarme dag ! Fur was een beetje loom maar hij deed super zijn best ^^
Vanavond antwoord ik op iedereen, zo vind ik het echt niet handig werken via gsm :/
[ [url=m/7Ox8Xf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OlxZ8q.png]Afbeelding[/url] ]
Fotografe was Helena Massa
Foto's zijn ook gewoon op onze grote weide gemaakt
EdkingEnzo schreef:Ik kom me hier ook maar weer is melden! Lees elke dag nog mee, en beloof vanaf nu ook mee te reageren!![]()
Ik ben helemaal blij, want ik heb mijn droompaard gevondeneen 7 jarige PRE ruin. Niet de knapste maar wel de liefste en de braafste!
In mijn onderschrift staat het topic, hier nog even 2 fototjes
[ [url=m/AuRfGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VohTYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]