Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb dan ook een wedstrijdpauze gehad van 4 jaar en daarvoor alleen op de manege fnrs wedstrijdjes gereden. Had daar toen totaal geen moeite mee

Splinterz schreef:Darabariton, hoe doe je dat opnemen? Vind het nl wel een strak plan. Als iemand proef 5 en 6 heeft hou ik me aanbevolen haha
Kijk wel of het geen proefje is van voor april 2011 want dan kan het voorkomen dat er het 1 en ander nog ander is aan de proef (hoeft niet zo te zijn) ik leg mijn mobiel naast mijn tablet bij de speakers en neem het dan op. Super handig als er eens niemand op stal is die kan helpen.
Splinterz schreef:Darabariton, hoe doe je dat opnemen? Vind het nl wel een strak plan. Als iemand proef 5 en 6 heeft hou ik me aanbevolen haha

Maar wel leuk!DaraBariton schreef:lrtj_ schreef:Je kan de proeven ook van youtube af downloaden met zo een converter. Dan kan je ze gewoon op je telefoon of ipod zetten.
Dat is nog handiger ja! Maar ik dacht dat dat een heel gedoe zou zijn daarom deed ik ze opnemen op mn voicerecorder
Is leuk als je dat met rijden terug luistert hihi!
!
.. DaraBariton schreef:Mijne had dat in het begin ook een beetje.... op de a-c lijndie slimme friezen ook allemaal hahaha
Maar wel veel prettiger als ze gewoon doorloopt.