Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Hij vindt het zó leuk om mee te gaan. En zijn knie gaat ook goed, dus in april haal ik er iemand bij om naar zijn rug te kijken. Als alles goed gaat, kan ik er van het voorjaar wel weer een keer op. Dat had ik echt niet verwacht. Hij is echt blij dat hij weer mee mag doen met de trainingen. Grappig is dat. Alleen maar in de wei staan is duidelijk niet zijn ding. 
)
maar dat moet nog ff wachten. Misschien wel tot we er een veulen naast hebben lopen, kunnen ze daar ook meteen naar kijken

met ijs in hun staarten, bevroren baard en sokken waren ook klompjes. 

Fabster schreef:Hé tof zeg! Mooie kar, mooi paard, mooie hond. Is t n saarloos of tjechische?

djuulsie schreef:Leuk Duhelo! Mennen is fantastisch!

palousa_boy schreef:Was nog benieuwd of je idd nog voor sieltec zou gaan. Hoor graag je ervaring als je ermee aan het werk bent
Hier inmiddels een Frans gareel gekocht, kijken hoe dat bevalt. Lijkt me net wat lekkerder voor het wat zwaardere trekwerk. Daar gaan we komend voorjaar mee beginnen. Eerst nog een paar keer er achter lopen en een stuur + rem "maken".
Vanmorgen hadden ze hier weer een echte wintervachtmet ijs in hun staarten, bevroren baard en sokken waren ook klompjes.