[FOTO] verzameltopic BKR in the picture

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

My_Chimanga

Re: [FOTO] verzameltopic BKR in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 15:56

Wow Martine! Wat springt hij hoog zeg! Super gaaf :-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:36

He can fly!!!!

En scheren is netjes geworden hoor.

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:55

@eefiepeefie: mooie urtiga ! :)
@carmy: jou paard is echt een fotomodel :P
@keona: schattige foto zo samen met de hond
@ lisaa: leuke actiefoto :D
Maestro is een knapperd :9
Flip is inderdaad lang geleden, en ik vind hem echt wel mooi terwijl ik het echt niet heb voor schimmeltjes met stipjes :D en zijn manen zijn om jaloers op te zijn :))
Toobs ziet er zo wel beter uit dan vorige keer :9
Knappe furia :)
Dito is nogal licht geworden ! Is een hele tijd geleden dat ik een topic van hem zag
Ziet er leuk uit in de duinen met Xantha
@kellykuuh: friesje lijkt wel groot te gaan worden *D
Schattige fotootjes van Chim ^^
leuke geschoren friesjes :)
@zitouna: je zwartjes zien er top uit! en het springen ziet er echt zo makkelijk uit voor hem :))
haiko lekker eten ;)
@manon: tis een mooierd :)

Mijne Furioso cutiee nog eens :D
Afbeelding

Nie letten op de haan dat is de vaste bewoner (schuld van de papa :+ )
Afbeelding

Afbeelding

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 20:59

furioso schreef:
@eefiepeefie: mooie urtiga ! :)
@carmy: jou paard is echt een fotomodel :P
@keona: schattige foto zo samen met de hond
@ lisaa: leuke actiefoto :D
Maestro is een knapperd :9
Flip is inderdaad lang geleden, en ik vind hem echt wel mooi terwijl ik het echt niet heb voor schimmeltjes met stipjes :D en zijn manen zijn om jaloers op te zijn :))
Toobs ziet er zo wel beter uit dan vorige keer :9
Knappe furia :)
Dito is nogal licht geworden ! Is een hele tijd geleden dat ik een topic van hem zag
Ziet er leuk uit in de duinen met Xantha
@kellykuuh: friesje lijkt wel groot te gaan worden *D
Schattige fotootjes van Chim ^^
leuke geschoren friesjes :)
@zitouna: je zwartjes zien er top uit! en het springen ziet er echt zo makkelijk uit voor hem :))
haiko lekker eten ;)
@manon: tis een mooierd :)

Mijne Furioso cutiee nog eens :D
[ Afbeelding ]

Nie letten op de haan dat is de vaste bewoner (schuld van de papa :+ )
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

mooie foto's en met de haan grappig zo op de achter grond

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 23:07

@Furioso : thx ;-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 23:10

Haan naar voren shoppen, dan hout Fur hem een handje boven zijn hoofd.

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:12

Furioso is wel fanatiek he :)
Manon, heerlijke bos manen!
Martine, Darius is prachtig, en die sprong is al eens de moeite!
Gossa4ever, ik vind het ook best netjes gedaan hoor!
IlseMarie, kaal is hij ook knap :)
Geeske, mooie foto's hoor! (En op stal zie ik er veel minder elegant uit dan jij op die foto's :) )
Kellykeuh, ze is inderdaad al groot!
Keona, zusterlijk delen, blijkbaar :)

Net even Figo aan de meetstok gezet, en hij klokt nu af op 1.58.
Niet de meest flatterende foto, maar hier zie je dat hij er heel goed bovenop aan het komen is:
Afbeelding

En deze week, 's ochtends:
Afbeelding

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:35

@liesbethDW : thx ;-)
Wel veel onderhoud hé, want heeft echt heel dikke manen :-p

En, mooi paardje heb je, wat had ie ?

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:50

Bloedwormen, waardoor hij erg mager was (er staat een foto in mijn profiel!)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:28

@liesbethdw: wat is de kleur van Figo eigenlijk ? Dat is toch geen vos ofzo he ? :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:39

Hij is red dun, oftewel wildkleur vos :)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 13:43

Ooh okee :) Vind het wel een tof kleurtje ! Zie je ook niet zoveel vind ik (ik heb het niet echt voor "normale" voskleuren :+ )

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 14:54

Bij deze dan eindelijk een paar goede foto's van Jerez.
Nog even wat informatie van hem:
Officiële naam: Jerez XVI
Geboorte datum: 24-04-2004
Vader: Callejero
Moeder: Galicia III

Afbeelding

Afbeelding

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 16:15

Wow, mooie paardjes weer allemaal.

@LiebethDW : amai, die is toch al wat opgeknapt, ziet er al veel beter uit ;-)
Hoe hebben jullie hem behandeld (tot nu toe dan) ?
Heb nl ook een minishetje wat bij ons toe is gekomen met bloedwormen en vol spoelwormen en knapt wel op maar toch nog niet zoals we zouden willen helaas :-(

liesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:08

Dankjewel!
Sinds half augustus krijgt hij om de zes weken een ontworming met Equest, en dat moet nu nog twee keer. Ik voeder hem twee keer per dag een kilo Pavo Podolac, en dat meng ik met twee grote handenvol luzerne ( ook Pavo), daarnaast onbeperkt voordroog. Drie keer per week krijgt hij ook een emmertje slobber.

En bedankt Evy! Wordt wel moeilijk wanneer ik dekjes moet gaan kiezen, er past niet erg veel op :) Heb nu al een groene van HV Polo liggen en een navy/white bicolor van Eskadron, maar verder weet ik niet zo goed welke kleurtjes goed zouden passen :)

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 17:24

@Liesbethdw: ik snap je probleem ! Ik heb een verzorgpaard gehad en die was echt vos vos (echt een rosse :+ ) en daar vond ik ook niks geschikt voor :( ik had toen zwart gekozen maar ik heb liever felle en frisse kleurtjes :D en bij Fur lukt dat prima :9

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:44

LiesbethDW, zo, die knapt lekker op!
Inderdaad dekjes lastig, vind ik bij mijn fjord ook altijd al, maar bij die van jou nog moeilijker.

Furioso heeft altijd pret volgens mij.

Jerez, knappe vent! Heeft hij nu lichte haartjes in zijn oren? Wat snoezig!

Toobs en zijn blonde vriendin weer herenigd, waren uit elkaar omdat Sjol met haar achterbenen in een hek had gehangen en zich los had getrokken.
Is nog wel kreupel, maar is geen paddock renner, meer roller en staar in de verte paard.
Dus mochten ze saampjes vanmiddag van het zonnetje genieten.
Afbeelding

Toobs ook lekker gerold, met zand op zijn achterste.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:11

Wat een leuke foto's allemaal weer!!
Sjolvir: dat is wel schrikken zeg!! Maar het gaat weer goedkomen? :)

Willem & ik gisteren <3
Afbeelding

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:14

Oh, die is mooi, zo in zwart wit!

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:16

Ik probeer ook nieuwe fotos te uploaden maar photobucket werkt niet mee, zowieso werkt het heel ingewikkeld sinds die site vernieuwd is, iemand een tip voor een andere makkelijke site? Maar ik zal dus maar even zo op iedereen reageren!

jus Wat een knappe oppas, lekker handig
xWildrose Jouw fries is ook al zo mooi geworden, erg leuke foto met jou in je jurkje
Xantha Heerlijk even naar zee en door de duinen! mooie fotos, was vast heel leuk
Furioso ziet er inderdaad nog wat gespannen uit, maar dat went vast wel. Je hebt wel een mooi jasje aan, en ja cap kleurt ook goed bij hem
danaderese Hij ziet er wel heel lief uit zo liggend, weet je al meer, of gaat het al beter met hem?
Eefiepeefie Mooie Lusitano merrie, en leuk filmje, gaat netjes! (je bent allen soms wel lang uit beeld :P)
Carmy81 Bijzonder hoofdstel, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? En hele mooie foto natuurlijk, ben benieuwd naar de rest van je shoot!
keona hihi wat een een gezellige foto
lisaaahtjuuh Nog lekker een in zomer sfeer of zie ik dat verkeerd
Madieke Je shoot is nog goed gelukt in je eentje, vast omdat je zo'n fotogeniek model hebt :P
Anniick Ook een mooie shoot van je Flip, wat een heerlijke bos manen zeg!
Sjolvir Arme Toob, zn haar weg, maar wel beter als hij zelfs op stal al stond te zweten, zn vriendin is ook leuk geschoren, grappig patroon
madelief88 Mooie fotos he, met die leuke herfstkleurtjes allemaal, en knap paard natuurlijk. Dat witte touwhalster staat hem goed!
Barroco Bandito kan er inderdaad heel lief bij kijken, en mooi nieuw hoofdstel hoor!
kellykeuhh Die is inderdaad al heel groot zeg! Moet je straks een eind voor omhoog klimmen :P
My_Chimanga Wat een schattige foto die bovenste! Anders leg je er een reflectie dekentje op als je weer wilt wandelen, ben je wat beter zichtbaar
Ilsemarie Helemaal bloot en dan ook nog een roze halster, wat blijft er dan nog van je mannelijkheid over :P Cortes eet ook door zo'n opening, die mist ook een stuk van zn manen helaas
gossa4ever Haha op die halverwege foto kijkt hij er ook wel heel geinterseerd bij. ik zie je streepjes op je laatste fotos niet hoor, lijkt er al super netjes uit te zien zo!
Zitouna Ben wel jaloers op jouw temperatuurtjes hoor! Maar je zwartjes steken mooi af op die witte achtergrond
Manon262 Doe je goed, die manen, het lijkt net alsof je ze heel druk hebt uitgeborsteld. Misschien heeft hij ingebouwde antiklit?
furioso Die met de haan is juist leuk, kippen zijn zo grappig :P Furioso kijkt op die foto ook heel leuk
LiesbethDW Hij is inderdaad al een heel stuk opgeknapt, leuk is dat om te zien. Als het straks weer voorjaar wordt zal het wel helemaal hard gaan!
Borahlover Wat een mooierd, die gaat meedoen in de lessen op jouw stal toch?
Aranel Mooi sfeer plaatje zeg!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:22

@ Sjolvir: Hij heeft inderdaad lichte oortjes van binnen. Vrij apart, want voor de rest is hij gewoon zwart (buiten 2 sokjes en een kolletje om, haha).

@Aestrith: Het is inderdaad de bedoeling dat hij een paar dagen in de lessen mee zal gaan lopen. Voorlopig is dat alleen maar op dinsdagavond (in de eigen paarden les, met gevorderde ruiters), woensdagochtend (rijd altijd een vast vrouwtje op) en zaterdagochtend (met gevorderde tieners).
Maandags staat hij meestal stil en mag dan lekker los, dus heerlijk tot rust komen. Donderdags en zondags rijd er meestal een ruiter op die Z heeft gereden, dus hem goed blijft rijden, waardoor hij steeds makkelijker wordt met de hulpen. En vrijdags rijd ik er vrijwel altijd eventjes op :).

Het is echt een geweldig paard, wat in korte tijd enorm vooruit is gegaan en echt ontzettend leuk vind om te werken voor iemand. :) En aandacht vind hij hemels, haha.

furioso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:35

Aestrith schreef:
Ik probeer ook nieuwe fotos te uploaden maar photobucket werkt niet mee, zowieso werkt het heel ingewikkeld sinds die site vernieuwd is, iemand een tip voor een andere makkelijke site? Maar ik zal dus maar even zo op iedereen reageren!

jus Wat een knappe oppas, lekker handig
xWildrose Jouw fries is ook al zo mooi geworden, erg leuke foto met jou in je jurkje
Xantha Heerlijk even naar zee en door de duinen! mooie fotos, was vast heel leuk
Furioso ziet er inderdaad nog wat gespannen uit, maar dat went vast wel. Je hebt wel een mooi jasje aan, en ja cap kleurt ook goed bij hem
danaderese Hij ziet er wel heel lief uit zo liggend, weet je al meer, of gaat het al beter met hem?
Eefiepeefie Mooie Lusitano merrie, en leuk filmje, gaat netjes! (je bent allen soms wel lang uit beeld :P)
Carmy81 Bijzonder hoofdstel, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? En hele mooie foto natuurlijk, ben benieuwd naar de rest van je shoot!
keona hihi wat een een gezellige foto
lisaaahtjuuh Nog lekker een in zomer sfeer of zie ik dat verkeerd
Madieke Je shoot is nog goed gelukt in je eentje, vast omdat je zo'n fotogeniek model hebt :P
Anniick Ook een mooie shoot van je Flip, wat een heerlijke bos manen zeg!
Sjolvir Arme Toob, zn haar weg, maar wel beter als hij zelfs op stal al stond te zweten, zn vriendin is ook leuk geschoren, grappig patroon
madelief88 Mooie fotos he, met die leuke herfstkleurtjes allemaal, en knap paard natuurlijk. Dat witte touwhalster staat hem goed!
Barroco Bandito kan er inderdaad heel lief bij kijken, en mooi nieuw hoofdstel hoor!
kellykeuhh Die is inderdaad al heel groot zeg! Moet je straks een eind voor omhoog klimmen :P
My_Chimanga Wat een schattige foto die bovenste! Anders leg je er een reflectie dekentje op als je weer wilt wandelen, ben je wat beter zichtbaar
Ilsemarie Helemaal bloot en dan ook nog een roze halster, wat blijft er dan nog van je mannelijkheid over :P Cortes eet ook door zo'n opening, die mist ook een stuk van zn manen helaas
gossa4ever Haha op die halverwege foto kijkt hij er ook wel heel geinterseerd bij. ik zie je streepjes op je laatste fotos niet hoor, lijkt er al super netjes uit te zien zo!
Zitouna Ben wel jaloers op jouw temperatuurtjes hoor! Maar je zwartjes steken mooi af op die witte achtergrond
Manon262 Doe je goed, die manen, het lijkt net alsof je ze heel druk hebt uitgeborsteld. Misschien heeft hij ingebouwde antiklit?
furioso Die met de haan is juist leuk, kippen zijn zo grappig :P Furioso kijkt op die foto ook heel leuk
LiesbethDW Hij is inderdaad al een heel stuk opgeknapt, leuk is dat om te zien. Als het straks weer voorjaar wordt zal het wel helemaal hard gaan!
Borahlover Wat een mooierd, die gaat meedoen in de lessen op jouw stal toch?
Aranel Mooi sfeer plaatje zeg!

Spijtig genoeg heb ik het wedstrijdjasje moeten gaan wisselen (ik was een beetje dom en had gedacht dat grijs ook wel mocht op wedstrijd..) maar ik heb nu juist dezelfde maar dan in het zwart ;)
Die haan is ook meestal in de buurt bij Fur :+ maar binnenkort krijgt hij eindelijk echt een paardenvriendje *\o/*

Manon262

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 03:21

Wat een leukerds weer die hier voorbijkomen :-)
@Aestrith : haha, die ingebouwde antiklit, was 't maar waar soms, ik pluis zijn manen en staart om de paar weken helemaal uit met mijn vingers, haartje voor haartje, niks antiklit, ga wel is een beetje antiklitgel proberen misschien, golfjes in zijn manen, zijn "permanentje", heeft ie van nature, hoef ik niet te vlechten, zeker in zijn staart, is serieus "gepermanent" haha, en een hele dikke bos is t, ben je toch minimum 2 tot 3u zoet mee (manen en staart bedoel ik dan, haartje voor haartje) ;-)

danaderese

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:34

Aestrith schreef:

hij loopt elke dag een beetje zuiverder maar het gaat echt heel traag
en ga hem goed laten recupereren voor aleer ik opnieuw op zijn rug ga zitten

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:30

Ohh wat een heerlijke foto's komen er toch weer voorbij zeg <3

Aranel: hele mooie foto zeg! <3 Echt gaaf!
Sjol: ahhh weer lekker saampjes :D Leuk stel :+:
Lies: ik had met mijn vosje ook altijd zo'n moeite om goede kleuren uit te kiezen, zelf vond 'k blauw ook wel gaaf staan, zowel licht als donker :j
Borahlover: oehhh wat een ontzettend gaaf paard zeg!!! :oo <3 Ben spontaan verliefd haha!
Furioso: Fuur is ook zo'n leukerd <3

Hier mijn Jetje nog 'n keer. Gister gereden, helaas echt véél spanning, hopelijk volgende keer beter.
Na haar blessure eindelijk weer op kunnen pakken, ze heeft 'n jaar stil gestaan, op de laatste maanden na. Maar tot nu toe eigenlijk alleen maar rustige buitenritjes gereden. Dit is de 3e keer serieus oppakken, ben benieuwd waar we uitkomen. Voor haar blessure was ze manegepaard, nu mag ze lekker bij mij wachten tot haar perfecte nieuwe eigenaar zich voordoet :D

Afbeelding

Afbeelding