Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
furioso schreef:@eefiepeefie: mooie urtiga !
@carmy: jou paard is echt een fotomodel![]()
@keona: schattige foto zo samen met de hond
@ lisaa: leuke actiefoto![]()
Maestro is een knapperd![]()
Flip is inderdaad lang geleden, en ik vind hem echt wel mooi terwijl ik het echt niet heb voor schimmeltjes met stipjesen zijn manen zijn om jaloers op te zijn
![]()
Toobs ziet er zo wel beter uit dan vorige keer![]()
Knappe furia
Dito is nogal licht geworden ! Is een hele tijd geleden dat ik een topic van hem zag
Ziet er leuk uit in de duinen met Xantha
@kellykuuh: friesje lijkt wel groot te gaan worden![]()
Schattige fotootjes van Chim ^^
leuke geschoren friesjes
@zitouna: je zwartjes zien er top uit! en het springen ziet er echt zo makkelijk uit voor hem![]()
haiko lekker eten![]()
@manon: tis een mooierd
Mijne Furioso cutiee nog eens![]()
[ Afbeelding ]
Nie letten op de haan dat is de vaste bewoner (schuld van de papa)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Aestrith schreef:Ik probeer ook nieuwe fotos te uploaden maar photobucket werkt niet mee, zowieso werkt het heel ingewikkeld sinds die site vernieuwd is, iemand een tip voor een andere makkelijke site? Maar ik zal dus maar even zo op iedereen reageren!
jus Wat een knappe oppas, lekker handig
xWildrose Jouw fries is ook al zo mooi geworden, erg leuke foto met jou in je jurkje
Xantha Heerlijk even naar zee en door de duinen! mooie fotos, was vast heel leuk
Furioso ziet er inderdaad nog wat gespannen uit, maar dat went vast wel. Je hebt wel een mooi jasje aan, en ja cap kleurt ook goed bij hem
danaderese Hij ziet er wel heel lief uit zo liggend, weet je al meer, of gaat het al beter met hem?
Eefiepeefie Mooie Lusitano merrie, en leuk filmje, gaat netjes! (je bent allen soms wel lang uit beeld)
Carmy81 Bijzonder hoofdstel, waar heb je dat vandaan als ik vragen mag? En hele mooie foto natuurlijk, ben benieuwd naar de rest van je shoot!
keona hihi wat een een gezellige foto
lisaaahtjuuh Nog lekker een in zomer sfeer of zie ik dat verkeerd
Madieke Je shoot is nog goed gelukt in je eentje, vast omdat je zo'n fotogeniek model hebt
Anniick Ook een mooie shoot van je Flip, wat een heerlijke bos manen zeg!
Sjolvir Arme Toob, zn haar weg, maar wel beter als hij zelfs op stal al stond te zweten, zn vriendin is ook leuk geschoren, grappig patroon
madelief88 Mooie fotos he, met die leuke herfstkleurtjes allemaal, en knap paard natuurlijk. Dat witte touwhalster staat hem goed!
Barroco Bandito kan er inderdaad heel lief bij kijken, en mooi nieuw hoofdstel hoor!
kellykeuhh Die is inderdaad al heel groot zeg! Moet je straks een eind voor omhoog klimmen
My_Chimanga Wat een schattige foto die bovenste! Anders leg je er een reflectie dekentje op als je weer wilt wandelen, ben je wat beter zichtbaar
Ilsemarie Helemaal bloot en dan ook nog een roze halster, wat blijft er dan nog van je mannelijkheid overCortes eet ook door zo'n opening, die mist ook een stuk van zn manen helaas
gossa4ever Haha op die halverwege foto kijkt hij er ook wel heel geinterseerd bij. ik zie je streepjes op je laatste fotos niet hoor, lijkt er al super netjes uit te zien zo!
Zitouna Ben wel jaloers op jouw temperatuurtjes hoor! Maar je zwartjes steken mooi af op die witte achtergrond
Manon262 Doe je goed, die manen, het lijkt net alsof je ze heel druk hebt uitgeborsteld. Misschien heeft hij ingebouwde antiklit?
furioso Die met de haan is juist leuk, kippen zijn zo grappigFurioso kijkt op die foto ook heel leuk
LiesbethDW Hij is inderdaad al een heel stuk opgeknapt, leuk is dat om te zien. Als het straks weer voorjaar wordt zal het wel helemaal hard gaan!
Borahlover Wat een mooierd, die gaat meedoen in de lessen op jouw stal toch?
Aranel Mooi sfeer plaatje zeg!
Aestrith schreef:Ik probeer ook nieuwe fotos te uploaden maar photobucket werkt niet mee, zowieso werkt het heel ingewikkeld sinds die site vernieuwd is, iemand een tip voor een andere makkelijke site? Maar ik zal dus maar even zo op iedereen reageren!
danaderese Hij ziet er wel heel lief uit zo liggend, weet je al meer, of gaat het al beter met hem?